لوگو آسایش خدمات

آسایش خدمات

تعمیر و سرویس لوازم خانگی

آدرس دفتر ما

مشهد، امام خمینی 60

تعمیر لباسشویی سامسونگ در مشهد

تعمیر لباسشویی سامسونگ در مشهد
120
30 نوامبر 2023
مدیر سایت

تعمیر لباسشویی سامسونگ در مشهد

برند سامسونگ یکی از بهترین برندهای موجود در بازار است که در زمینه تولید لوازم برقی خانگی بسیار پرفروش بوده و میزان رضایت از این برند بسیاربالاست. لباسشویی سامسونگ هم ماننددیگر برندهای لباسشویی ممکن است دچار خرابی و مشکل شود.

ایجاد خرابی و مشکل برای هر لوازم خانگی و برقی طبیعی است؛ زیرا شما در طول مدت زندگی خود از این لوازم بسیار استفاده می‌کنید؛ بنابراین به مرور زمان بر اثر استفاده مکرر و یا عوامل خارجی دچار خرابی خواهند شد. تنها کاری که در این زمینه می‌توان برای بهبود چنین وضعیتی انجام داد تعمیر آن است.

تماس با آسایش جهت تعمیر لباسشویی سامسونگ 📞

اگر در مشهد زندگی می‌کنید و ماشین لباسشویی شما خراب شده است اصلاً نگران نباشید؛ زیرا نیروهای خدماتی تعمیرات لباسشویی سامسونگ در مشهد می‌توانند تعمیرات ماشین لباسشویی شما را به بهترین نحو ممکن انجام دهند. جهت دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه تا پایان با آسایش خدمات همراه باشید.

تعمیر لباسشویی سامسونگ

تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ در مشهد با آسایش خدمات

احتمال خراب شدن و ازکارافتادن لباسشویی سامسونگ در هر مدل و هر اندازه و ظرفیتی امکان دارد؛ بنابراین تنها کاری که می‌توان در این جهت انجام داد تعمیر ماشین لباسشویی است؛ زیرا خرید ماشین لباسشویی مجدد قیمت بالایی دارد

. شما می‌توانید تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در مشهد را به تعمیرکاران متخصص آسایش خدمات بسپارید؛ البته که بابت این تعمیرات باید هزینه‌ای بپردازید اما قطعاً خیالتان از بابت تعمیر دقیق و تحویل سریع آن راحت خواهد بود.

تماس با آسایش جهت تعمیر لباسشویی سامسونگ 📞

 

تلفن مرکز خدمات و نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ در مشهد

در صورتی که به نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ در مشهد نیاز داشتید می توانید با تلفن  05138597776  تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان ، تعمیرکاران حرفه ای و با تجربه آسایش خدمات به محل اعزام و جهت تعمیر و ارائه خدمات اقدام کنند .

هم چنین شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز و  به صورت 24 ساعته ، جهت دریافت خدمات آنلاین از آسایش خدمات ، با پر کردن فرم درخواست تعمیرات ، تقاضای اعزام تکنسین را داشته باشید

رایج‌ترین مشکلات لباسشویی سامسونگ

به طور کلی لباسشویی‌های برند سامسونگ ممکن است در زمینه خراب شدن و ایرادات جزئی با هم اشتراک داشته باشند. گذشته از این موضوع برخی مشکلات رایج در همه لباسشویی‌ها وجود دارد که سبب شده شما هم آن ها را به راحتی شناسایی کنید و برای تعمیر اقدام کنید. ایرادات رایج لباسشویی سامسونگ به شرح زیر است:

  • ✅روشن نشدن ماشین لباسشویی سامسونگ

در مواقعی ممکن است پس از اینکه دوشاخه ماشین لباسشویی سامسونگ را به پریز برق می‌زنید و دکمه روشن و خاموش آن را می‌فشارید روشن نشود؛ این موضوع می‌تواند مربوط به اتصالات برقی و مشکلات برد ماشین لباسشویی و حتی موتور آن باشد.

 

  • ✅نشتی آب لباسشویی سامسونگ

گاهی ممکن است ماشین لباسشویی سامسونگ از ناحیه شلنگ و لوله‌ها نشتی آب داشته باشد؛ این ایراد می‌تواند مربوط به نصب یا لوله کشی آن و حتی پوسیدگی لوله‌ها ایجاد شود. گاهی ممکن است نشتی آب از قسمت درب ماشین لباسشویی سامسونگ باشد.

 

  • ✅برق داشتن بدنه ماشین لباسشویی سامسونگ

یکی از ایرادات رایج ماشین لباسشویی سامسونگ برق داشتن بدنه آن است، به طوری که وقتی در کنار آن قرار می‌گیرید یا به بدنه آن دست می‌زنید احساس می‌کنید برق شما را گرفته، این ایراد ممکن است مربوط به برق کشی ساختمان یا اتصالات برقی لباسشویی باشد.

  • ✅تمیز نشدن لباس‌ها در لباسشویی سامسونگ

در مواردی دیده شده که لباسشویی سامسونگ لباس‌ها را تمیز نمی‌شوید برای بسیاری این معضل بسیار بزرگی است که می‌تواند مربوط به برنامه شستشوی ماشین لباسشویی یا مشکل از مخزن و پودر ماشین لباسشویی یا موارد دیگری باشد.

تعمیر لباسشویی بوش در مشهد

  • ✅نچرخیدن دیگ مخزن ماشین لباسشویی سامسونگ

حتماً تا به حال برای شما هم پیش آمده که ماشین لباسشویی را روشن کرده و بر روی برنامه شستشو قرار داده اید؛ اما ماشین لباسشویی شروع به کار نمی کند و مخزن آن نمی چرخد. این ایراد می‌تواند مربوط به دیگ مخزن ماشین لباسشویی و موتور و برد آن باشد.

 

  • ✅بسته نشدن یا باز نشدن درب لباسشویی سامسونگ

گاهی ممکن است برای باز کردن یا بستن درب لباسشویی سامسونگ دچار مشکل شوید و نتوانید این کار را به درستی انجام دهید. در واقع این مشکل می‌تواند مربوط به واشر درب لباسشویی یا قفل لباسشویی یا برنامه‌های شستشوی آن باشد.

 

  • ✅آبگیری نشدن لباس‌های لباسشویی سامسونگ

گاهی ممکن است لباسشویی سامسونگ عمل آبگیری و آبکش کردن لباس‌ها را به خوبی انجام ندهد و لباس‌ها همچنان خیس باشند. در مواردی هم دیده شده که خشک کن لباسشویی سامسونگ کار نکند.

این ایرادات می‌توانند مربوط به بهم ریختگی برنامه‌های شست و شو و همچنین مشکلات برد و موتور لباسشویی باشند که در زمینه خشک‌کن و آبگیری کار نکند.

با ایجاد هر یک از این مشکلات رایج در لباسشویی سامسونگ باید سریعا به فکر تعمیر آن باشید. تعمیر کردن ماشین لباسشویی سامسونگ از جمله کارهای تخصصی و مهم است که هر کسی از پس آن بر نمی‌آید؛ بنابراین باید آن را به افراد متخصص و با تجربه سپرد.

تعمیر لباسشویی در مشهد با آسایش خدمات 

کد خطا و ارور های ماشین لباسشویی سامسونگ نشان دهنده چیست ؟

در طراحی و ساخت نسل جدید ماشین لباسشویی سامسونگ ، صفحه نمایشگری روی برد لباسشویی تعبیه شده است که در صورت بروز مشکل ، کدی را نمایش می دهد . این کد می تواند در جهت عیب یابی و شناسایی مشکل به کمک شما بیاید .

  • ◀️ارور E2 لباسشویی سامسونگ؛ نشانی از خطا در کارکرد تخلیه آب
  • ◀️کد خطای dc یا ارور ue لباسشویی سامسونگ؛ کد خطای دیگ دستگاه
  • ◀️ارور dc لباسشویی سامسونگ یا خطای ue لباسشویی سامسونگ به بالانس یا تراز نبودن سطح مجاز دیگ دستگاه اشاره دارد
  • ◀️ارور FE مربوط به فن خشک کن یا سیستم airwash  دستگاه است.
  • ◀️ارور E5 یا 5E مربوط به خرابی پمپ تخلیه آب ماشین لباسشویی سامسونگ است
  • ◀️ارور C4 وارور 4e لباسشویی سامسونگ مربوط به قطعاتی هستند که وظیفه ورود و کنترل میزان آب به داخل دستگاه را برعهده دارند
  • ◀️ارور SUD لباسشویی سامسونگ؛ استفاده بیش‌از‌حد از مواد شوینده
  • ◀️نمایشارور 8E لباسشویی سامسونگ یکی از مهم‌ترین ایراداتی است که شاید برای دستگاه شما پیش بیاید. این کد خطا از به کار نیفتادن موتور ماشین لباسشویی یا نظم نداشتن فعالیت قطعات در دستگاه خبر می‌دهد.
  • ◀️کد خطای E7 مربوط به خرابی سنسور سطح آب است
  • ◀️اگر در صفحه نمایشگر لباسشویی سامسونگ ارور TE را دیدید، در حسگر دمای دستگاه شما اشکالی ایجاد شده است. برای رفع عیب ارور tE, EC, tE1, tE2, tE3 ماشین لباسشویی سامسونگ، دستگاه را خاموش و سپس 30 ثانیه صبر کنید. پس از ۳۰ ثانیه دستگاه را دوباره روشن کرده و یک برنامه جدید را شروع کنید
  • ◀️ارور HE2 یا HE1 لباسشویی سامسونگ؛ اختلال در عملکرد هیتر
  • ◀️ارور CE لباسشویی؛ کد خطای لباسشویی سامسونگ مربوط به سنسور دمایی
  • ◀️ارور DE ماشین لباسشویی سامسونگ؛ کد خطای خرابی در دستگاه
  • ◀️ارور LE لباسشویی سامسونگ زمانی روی نمایشگر ظاهر می‌شود که دستگاه دچار نشتی داخلی شده باشد.
  • ◀️کد خطا یاارور OE ماشین لباسشویی سامسونگ تشخیص داده که بیش از سطح مجاز آب وارد دستگاه شده است.

 

جهت رفع خطا و تعمیر لباسشویی سامسونگ در مشهد با آسایش خدمات تماس بگیرید .

تماس با آسایش جهت تعمیر لباسشویی سامسونگ 📞

 

تعمیر انواع لباسشویی برند سامسونگ در محل 

با توجه به اینکه شما عزیزان هم از ایرادات مختلف و رایج لباسشویی سامسونگ مطلع هستید، باید حتماً برای تعمیر لباسشویی در مشهد  ، آن را نزد تعمیرکاران متخصص و ماهر ببرید. مشهد دارای تعمیرکارانی است که از پس تعمیر انواع لباسشویی برند سامسونگ به خوبی برمی‌آیند.

حتماً می‌دانید که لباسشویی سامسونگ در ده‌ها مدل مختلف تولید و به بازار عرضه‌شده است که نمونه‌های قدیمی و جدید آن نسبت به یکدیگر متفاوت هستند. نمونه‌های جدید قطعاً پیشرفته‌تر بوده و مشکلات رایج آن‌ها نیز با نمونه‌های قدیمی فرق می‌کند.

تماس با آسایش جهت تعمیر لباسشویی سامسونگ 📞

ازاین‌رو شما عزیزان می‌توانید خیلی راحت انواع مدل‌های لباسشویی سامسونگ را به دست این تعمیرکاران بسپارید و مطمئن باشید که آن را به بهترین نحو ممکن تعمیر کرده و به شما تحویل خواهند داد؛ بنابراین شما می‌توانید از لباسشویی سامسونگ مانند روزهای اول بدون هیچ‌گونه خرابی و مشکل استفاده کنید.

 

لیست قیمت تعمیر لباسشویی سامسونگ در مشهد 

سپردن ماشین لباسشویی سامسونگ برای تعمیرات نیازمند هزینه است؛ یعنی شما بابت تعمیر لباسشویی باید به تعمیرکار هزینه‌ای را متقبل شوید. هزینه تعمیر لباسشویی سامسونگ متفاوت است و به عوامل مختلفی بستگی دارد که باعث افزایش یا کاهش آن می‌شود.

یکی از مهم‌ترین مواردی که برافزایش یا کاهش هزینه تعمیر لباسشویی سامسونگ اثرگذار است، میزان خرابی و ایراداتی است که توسط تعمیرکار باید تعمیر شود. هرچه شدت و میزان خرابی لباسشویی شما بیشتر باشد تعمیرکار زمان و تخصص بیشتری برای تعمیر آن خواهد گذاشت، بنابراین هزینه بیشتری هم دریافت می‌کند.

عامل دیگر تأثیرگذار در هزینه تعمیر لباسشویی تعویض قطعات است. در مواردی امکان دارد که تعمیر قطعات مختلف لباسشویی مثل برد و موتور آن امکان‌پذیر نباشد یا به‌طور کامل بی‌فایده باشد. در این صورت تعمیرکار تصمیم می‌گیرد که این قطعات را تعویض کند. تعویض و سرویس تجهیزات و قطعات لباسشویی سامسونگ هزینه‌بر خواهد بود که این هزینه با هزینه تعمیر جمع شده و بیشتر خواهد شد.

 

هزینه تعمیر لباسشویی در مشهد

نوع خرابی و قطعه حداقل (تومان)حداکثر (تومان)
نصب ماشین لباسشویی 300000
تعویض لاستیک درب300000500000
تعویض شیر برقی300000500000
تعویض المنت300000600000
تعمیر یا تعویض برد1000000
سرویس لباسشویی300000
تعمیر دیگ لباسشویی5000002000000
تعویض پایه لباسشویی150000300000
تعویض میکروسوییچ لباسشویی300000500000
جهت تعیین هزینه دقیق تعمیر لوازم خانگی در مشهد با آسایش خدمات تماس بگیرید . 05138597776

 

 

نکات تعمیر لباسشویی سامسونگ در منزل 

برای تعمیر لباسشویی سامسونگ باید نکات مهمی را مدنظر قراردهید؛ یکی از مهم‌ترین نکات در مورد تعمیر لباسشویی سامسونگ این است که خودتان هرگز دست به تعمیر نزنید

. تعمیر کردن لوازم‌خانگی علی‌الخصوص لوازم برقی کار بسیار پیچیده و سختی است که می‌تواند خطر برق‌گرفتگی و خطرات جبران‌ناپذیری برای شما داشته باشد. لباسشویی‌های سامسونگ هم پیچیدگی‌های خاص خود رادارند که برای تعمیر آن‌ها تخصص و تجربه لازم است؛ بنابراین بهترین کار این است که حتماً تعمیر آن را به تعمیرکاران متخصص بسپارید.

نکته دیگر این است که به دنبال پیدا کردن تعمیرکارانی قابل‌اعتماد و معتبر باشید. همواره تعمیرکارانی وجود دارند که کار خود را با دقت و تعهد انجام نمی‌دهند؛ برخی از آن‌ها بدقول و زمان‌شناس نیستند؛ بنابراین باید تعمیرکاری را پیدا کنید که در قبال تعمیر لباسشویی سامسونگ شما تخصص داشته و سرعت عمل بالایی داشته باشد.

 تعمیر لباسشویی بوش

خدمات آنلاین تعمیر لباسشویی سامسونگ در مشهد

گاهی لباسشویی samsung نیاز به تعمیر دارد اما تعمیر آن به‌صورت آنلاین و بدون حضور تعمیرکار هم امکان‌پذیر است؛ یعنی لازم نیست تعمیرکار به منزل شما بیاید یا اینکه بخواهید ماشین لباسشویی را به مراکز تعمیر منتقل کنید. کافی است درخواست خود را در سایت ثبت کنید و منتظر باشید تا تعمیرکاران جهت ارائه خدمات به شما پاسخ دهند.

تعمیر لباسشویی آنلاین از طریق تماس تلفنی هم امکان‌پذیر است؛ به این وسیله شما می‌توانید با شماره‌های درج‌شده در سایت با تعمیرکاران ماهر و مجرب در ارتباط باشید و همه سؤالات خود را از آن‌ها بپرسید.تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ در مشهد توسط آسایش خدمات پذیرفته می شود .

آن‌ها نیز همه اطلاعات و راهنمایی‌های لازم را در اختیار شما قرار خواهند داد. تا لباسشویی سامسونگ شما تعمیر شود و بتوانید دوباره از آن استفاده کنید.

جهت دریافت خدمات آنلاین برای تعمیر لباسشویی سامسونگ در مشهد با  آسایش خدمات   تماس بگیرید :

تماس با آسایش جهت تعمیر لباسشویی سامسونگ 📞

 

مرکز تخصصی تعمیر لباسشویی سامسونگ در مشهد

اسایش خدمات ؛ مرکز تخصصی تعمیر لباسشویی سامسونگ در مشهد آماده خدمات‌رسانی به همه همشهریان عزیز است؛تعمیرات لوازم خانگی در مشهد با بهترین خدمات و در کوتاه ترین زمان و به کمک تکنسین های متخصص و حرفه ای  در آسایش خدمات انجام پذیر است .

هر زمان که بخواهید می‌توانید لباسشویی سامسونگ را به مرکز تخصصی تعمیرات در مشهد برده و منتظر باشید تا تعمیرات آن تمام شود. فرقی نمی‌کند لباسشویی سامسونگ شما از چه مدلی باشد، درهرصورت در مراکز تخصصی به طور کامل تعمیر شده و مجدداً قابل‌استفاده خواهد بود.

در صورت امکان قطعات فرسوده و مستهلک لباسشویی سامسونگ تعویض می‌شود. قطعات جدیدی که برای سرویس کردن لباسشویی سامسونگ استفاده می‌کنند کاملاً آکبند و نو و همچنین باکیفیت هستند.

تعمیر لباسشویی

تعمیرکار مجاز و متخصص لباسشویی سامسونگ در مشهد

آسایش خدمات مفتخر است که از بهترین تعمیرکار لوازم خانگی در مشهد بهره برده است . همه نیروهای خدماتی و تعمیرکاران متخصص لباسشویی سامسونگ در مشهد دوره‌های آموزشی تعمیرات را به‌صورت خصوصی و عمومی گذرانده‌اند؛ بنابراین می‌توانند از پس تعمیر همه مدل‌های لباسشویی سامسونگ برآیند.

این افراد ویژگی‌های خاصی دارند از جمله ویژگی‌های آن ها شامل تحصیلات فنی، تجربه تعمیرات قطعات مختلف لباسشویی سامسونگ، سرعت عمل بالا، خوش‌قول و قابل‌اعتماد و مسئولیت‌پذیری می‌شود.

تعمیرکار متخصص این لباسشویی‌ها ابتدا سؤالات مختلفی در رابطه با عیب و ایرادات لباسشویی از شما می‌پرسد. سپس لباسشویی را عیب‌یابی نموده و بعدازآن شروع به تعمیر آن می‌کند.

تعمیر لباسشویی سامسونگ را طوری انجام می‌دهند که به‌سرعت خراب نشود و در صورت تعمیر نشدن سعی می‌کنند، قطعات ازکارافتاده و غیرقابل استفاده آن را تعویض کنند.

 

تماس با آسایش جهت تعمیر لباسشویی سامسونگ 📞

 


سوالات متداول

شماره تماس نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ در مشهد چیست ؟

در صورتی که به نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ در مشهد نیاز داشتید می توانید با تلفن  05138597776  تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان ، تعمیرکاران حرفه ای و با تجربه آسایش خدمات به محل اعزام و جهت تعمیر و ارائه خدمات اقدام کنند .

مرکز تعمیر لباسشویی سامسونگ در مشهد کجاست ؟

آسایش خدمات ؛ مرکز تخصصی تعمیر لباسشویی سامسونگ در مشهد آماده خدمات‌رسانی به همه همشهریان عزیز است؛تعمیرات لوازم خانگی در مشهد با بهترین خدمات و در کوتاه ترین زمان و به کمک تکنسین های متخصص و حرفه ای  در آسایش خدمات انجام پذیر است .  

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ چقدر است ؟

سپردن ماشین لباسشویی سامسونگ برای تعمیرات نیازمند هزینه است؛ یعنی شما بابت تعمیر لباسشویی باید به تعمیرکار هزینه‌ای را متقبل شوید. هزینه تعمیر لباسشویی سامسونگ متفاوت است و به عوامل مختلفی بستگی دارد که باعث افزایش یا کاهش آن می‌شود. یکی از مهم‌ترین مواردی که برافزایش یا کاهش هزینه تعمیر لباسشویی سامسونگ اثرگذار است، میزان خرابی و ایراداتی است که توسط تعمیرکار باید تعمیر شود. هرچه شدت و میزان خرابی لباسشویی شما بیشتر باشد تعمیرکار زمان و تخصص بیشتری برای تعمیر آن خواهد گذاشت، بنابراین هزینه بیشتری هم دریافت می‌کند.
5/5 - (1 امتیاز)

درخواست سرویس و تعمیر از آسایش


    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *