لوگو آسایش خدمات

آسایش خدمات

تعمیر و سرویس لوازم خانگی

آدرس دفتر ما

مشهد، امام خمینی 60

علت باز نشدن درب ماشین لباسشویی

علت باز نشدن درب ماشین لباسشویی
48
17 فوریه 2024
مدیر سایت

 باز نشدن درب ماشین لباسشویی

ماشین لباسشویی یکی از وسایل کاربردی هر خانه است که در لیست ضروری ترین لوازم خانگی می باشد . پس از فشردن دکمه استارت  و شروع کار ماشین لباسشویی ، درب لباسشویی به صورت خودکار قفل می شود تا آب و البسه در حین شستشو از ماشین لباسشویی بیرون نریزد.

پس از اتمام کار لباسشویی و تخلیه آب ، قفل درب ماشین لباسشویی باز می شود و شما قادر خواهید بود لباس ها را از دستگاه خارج کنید . اما ممکن است در پایان کار با مشکل باز نشدن درب ماشین لباسشویی مواجه شوید .

اگر شما نیز چنین خطایی را تجربه کردید و مشکل باز نشدن درب ماشین لباسشویی را دارید با اسایش خدمات مرکز تعمیر ماشین لباسشویی در مشهد همراه باشید تا دلایل و راه حل ان را بدانید .

چرا درب ماشین لباسشویی باز نمی شود ؟

فرقی ندارد شما صاحب کدام مدل لباسشویی هستید؛ الجی ، سامسونگ ، بوش ، دوو یا پاکشوما ؟

 

راه حل باز نشدن درب ماشین لباسشویی در مشهد با اسایش

 

باز نشدن درب ماشین لباسشویی می تواند در اثر خرابی میکرو سوئیچ ها ، خراب شدن لولای درب ، عدم تخلیه اب ، خرابی قفل درب ماشین لباسشویی و موارد دیگر باشد .تعمیر ماشین لباسشویی کاری تخصصی است که به تجربه بالا و تخصص بسیار نیاز است . با اطلاع از دلایل آن با نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در مشهد ؛ آسایش خدمات تماس بگیرید و در خواست اعزام تعمیرکار متخصص را داشته باشید .

تماس با آسایش خدمات  📞

 

دلایل باز نشدن درب ماشین لباسشویی

باز نشدن درب ماشین لباسشویی و ماندن لباس در لباسشویی به مت طولانی می تواند مشکلات بیشتری مانند بو گرفتن لباس یا کپک زدن همراه باشد. بهتر است پس از بررسی و اطلاع دقیق از علت باز نشدن درب ماشین لباسشویی با بهترین نمایندگی و مرکز تعمیرات لوازم خانگی در مشهد ؛ آسایش خدمات تماس بگیرید .

مهم دلیل باز نشدن درب ماشین لباسشویی یکی از موارد زیر است :

  1. 1- تخلیه نشدن آب لباسشویی : اگر با داخل محفظه لباسشویی باشد ، فرمان باز شدن درب صادر نمی شود . راه حل این است که برنامه خشک کردن لباس را یک بار دیگر انتخاب کنید تا در صورتی که اختلالی مانع از کار دقیق لباسشویی شده است ، رفع شود . در غیر این صورت ممکن است فیلتر یا شلنگ تخلیه با مشکل روبرو شده باشد . با تمییز کردن فیلتر مسیر خروج آب را باز کنید و در غیر این صورت با آسایش خدمات مرکز تمیرات ماشین لباسشویی در مشهد تاس بگیرید .
  2. 2- خرابی قفل در ماشین لباسشویی : در تمامی انواع ماشین لباسشویی ، قفلی وجود دارد که حین کار کردن موجب بسته ماندن درب لباسشویی می شود و تا پایان کار شستشو اجازه باز شدن درب را نمی دهد .به این قفل میکروسوئیچ گفته می شود . اگر این قفل کامل بسته نشود ماشین لباسشویی شروع به کار نمی کند . گاهی دلیل باز نشدن درب ماشین لباسشویی خرابی میکرو سوئیچ است که برای تعمیر آن در مشهد می توانید با اسایش خدمات مرکز تعمیر لباسشویی در مشهد تاس بگیرید .
  3. 3- پوسیدگی و خرابی لولای درب ماشین : درب همه ماشین لباسشویی ها ، دارای لولا یا زبانه میباشد که پس از چفت شدن باعث قفل شدن در لباسشویی می شود . شکستگی ، پوسیدگی و خرابی لولا در لباسشویی ممکن است باعث باز نشدن درب ماشین لباسشویی باشد برای تعویض آن به مرکز تعمیر لباسشویی در مشهد تماس بگیرید .
  4. 4- خرابی یا شکستگی دستیگره ماشین لباسشویی : در صورت شکست یا خراب شدن دستگیره قفل لباسشویی سامسونگ ، الجی ، بوش ، دوو یا پاکشوما ، باز نشدن درب ماشین لباسشویی اتفاق می افتد . برای تعمیر و تعویض ان به مرکز تعمیر لوازم خانگی در مشهد تماس بگیرید .
  5. 5- مشکل در سوئیچ فشار لباسشویی : وجود ایراد در سوئیچ فشار می تواند عامل دیگر باز نشدن درب ماشین لباسشویی باشد . راه حل این است که دستگاه را خاموش و پس از چند دقیقه مجدد روشن کنید . اگر مشکل حل نشد با تعمیرات لباسشویی در مشهد ، آسایش خدمات تماس بگیرید .
  6. 6- قفل حرارتی ماشین : یکی از دلایل باز نشدن درب ماشین لباسشویی ، وجود خرابی یا گرم شدن قفل حرارتی است . دستگاه را به مدت 5 دقیقه خاموش کنید . اگر مشکل حل نشد با تعمیرات لوازم خانگی برند مورد نظر تماس بگیرید .
  7. 7- گرم شدن خیلی زیاد ماشین لباسشویی در مشهد : استفاده از برنامه شستشو با دمای بالا می تواند باعث از کار افتادن یا ایجاد مشکل درروند کار باشد . اگر با مشکل باز نشدن درب ماشین لباسشویی بوش ،سامسونگ ، الجی و پاکشوما یا دوو روبرو شدید و پس از لمس درب لباسشویی احساس کردید بیش از اندازه داغ است، آن را خاموش و کمی صبر کنید.
  8. 8- فعال بودن قفل کودک : ماشین لباسشویی های جدید مجهز به تکنولوژی قفل کودک هستند . در صورتی که قفل کودک فعال باشد ، باز نشدن درب ماشین لباسشویی اتفاق می افتد . راه حل آن مراجعه به دفترچه راهنمای ماشین لباسشویی دوو ، بوش ، الجی ، سامشونگ و یا پاکشوما ست تا نحوه باز شدن آن را متوجه شوید .
  9. 9- خرابی برد الکترونیکی : برد ماشین لباسشویی را مغز متفکر آن نامیده اند . در صورتی که برد با خرابی یا اتصالی روبرو باشد ، دستور به میکروسوئیچ برای باز شدن درب ماشین لباسشویی نمی رسد . تعمیر یا تعویض برد الکترونیکی فقط توسط تعمیر کار مجاز و متخصص لباسشویی باید انجام پذیرد .
  10. 10- زیاد بودن حجم لباس ها : تمامی ماشین لباسشویی ها از یک حجم و گنجایش مشخص ساخته شده اند . بالا رفتن لباس ها بیش از حجم لباسشویی می تواند یکی از دلایل باز نشدن درب ماشین لباسشویی باشد .

 

تماس با آسایش خدمات  📞

 

راه حل باز نشدن درب ماشین لباسشویی

اگر هنوز راه حل باز نشدن درب ماشین لباسشویی را پیدا نکرده اید شاید به این علت است که مقاله را با دقت نخواندید ! آن را مجدد بخوانید ، یک بار دستگاه را خاموش و پس از چند دقیقه آن را روشن کنید.فبلتر تخلیه و شلنگ اب را چک کنید و در صورت مشاهده خرابی ، پوسیدگی و یا شکستگی درب ماشین لباسشویی ، برد الکترونیکی ، فیلتر و شلنگ با مرکز تعمیر ماشین لباسشویی در مشهد؛ آسایش خدمات تماس بگیرید و یا از طریق تلفن های ثبت شده و یا پر کردن فرم درخواست تعمیرات برای اعزام تعمیرکار لوازم خانگی در مشهد ، اقدام کنید .

 

تعمیر و رفع مشکل باز نشدن درب ماشین لباسشویی در مشهد

آسایش خدمات مرکز تعمیرات انواع لباسشویی و لوازم خانگی در مشهد است که می تواند جهت تعمیر و رفع مشکل باز نشدن درب ماشین لباسشویی ، نیروی متخصص و حرفه ای برای انواع ماشین لباسشویی بوش ، سامسونگ ، دوو ، پاکشوما و ال جی به محل اعزام کند.

 

تعمیر لباسشویی در مشهد با آسایش خدمات

 

تعمیر ماشین لباسشویی در مشهد با آسایش خدمات

نه تنها مشکل باز نشدن درب ماشین لباسشویی و رفع آن ، بلکه عیب یابی ماشین لباسشویی بوش ، الجی  ، سامسونگ ، دوو ، پاکشوما و سایر برند های موجود در ایران توسط نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی آسایش در مشهد قابل انجام است . شما می توانید از طریق تلفن های ثبت شده و یا پر کردن فرم درخواست تعمیرات برای اعزام تعمیرکار لوازم خانگی در مشهد ، اقدام کنید .

آسایش خدمات ، تجربه ای جدید در تعمیر لوازم خانگی در مشهد می باشد .

 

تماس با آسایش خدمات  📞

 


سوالات متداول

چرا درب ماشین لباسشویی باز نمی شود ؟

باز نشدن درب ماشین لباسشویی می تواند در اثر خرابی میکرو سوئیچ ها ، خراب شدن لولای درب ، عدم تخلیه اب ، خرابی قفل درب ماشین لباسشویی و موارد دیگر باشد .

مهم دلیل باز نشدن درب ماشین لباسشویی چیست ؟

  1. تخلیه نشدن آب لباسشویی
  2. خرابی قفل در ماشین لباسشویی
  3. پوسیدگی و خرابی لولای درب ماشین
  4. خرابی یا شکستگی دستیگره ماشین لباسشویی
  5. مشکل در سوئیچ فشار لباسشویی
  6. و...

تعمیر و رفع مشکل باز نشدن درب ماشین لباسشویی در مشهد چگونه انجام می شود ؟

آسایش خدمات مرکز تعمیرات انواع لباسشویی و لوازم خانگی در مشهد است که می تواند جهت تعمیر و رفع مشکل باز نشدن درب ماشین لباسشویی ، نیروی متخصص و حرفه ای برای انواع ماشین لباسشویی بوش ، سامسونگ ، دوو ، پاکشوما و ال جی به محل اعزام کند.
5/5 - (1 امتیاز)

درخواست سرویس و تعمیر از آسایش


    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *