لوگو آسایش خدمات

آسایش خدمات

تعمیر و سرویس لوازم خانگی

آدرس دفتر ما

مشهد، امام خمینی 60

 تعمیر یخچال ساید بای ساید سامسونگ در مشهد

 تعمیر یخچال ساید بای ساید سامسونگ در مشهد
98
7 دسامبر 2023
مدیر سایت

 تعمیر یخچال ساید بای ساید سامسونگ در مشهد

یخچال‌های ساید بای ساید سامسونگ محصولاتی شیک، خوش فرم با ظاهری متفاوت در آشپزخانه‌های ایرانی مورد استفاده قرار می‌گیرند. اگر چنانچه متوجه شدید که صدای یخچالتان زیاد است، دیواره داغی دارد و یا یخ خوبی در هوای گرم تابستان ندارد یا مواد غذایی داخل آن در حال فاسد شدن است، قبل از هر اقدامی ابتدا به دنبال آدرس یک مرکز تخصصی تعمیر یخچال ساید بای ساید باشید. شهروندان شهر بزرگ مشهد می‌توانند با مرکز تخصصی آسایش خدمات تماس بگیرند و ضمن ثبت درخواست کتبی، منتظر پاسخگویی باشند.

 تماس با آسایش خدمات  📞

آسایش خدمات ؛ مرکز تعمیر یخچال ساید بای ساید سامسونگ در مشهد

از آن جایی که در تولید و ساخت ساید سامسونگ جدیدترین تکنولوژی استفاده شده است ، تعمیر یخچال ساید بای ساید سامسونگ نیاز تعمیرکار متخصص و حرفه ای دارد تا بتواند دلیل خرابی را تشخیص و جهت تعمیر آن در کوتاه ترین زمان ، اقدامات لازم را انجام دهد .

آسایش خدمات ، نمایندگی تعمیر لوازم خانگی در مشهد با ارائه بهترین خدمات و بهره بردن از تکنسین های متخصص و دوره دیده می تواند در زمینه تعمیر یخچال ساید بای ساید سامسونگ در مشهد ، در کنار همشهریان خود قرار گیرد .

تلفن تماس با نمایندگی تعمیر یخچال ساید بای ساید در مشهد

نمایندگی معتبر ساید بای ساید در مشهد همواره پاسخگوی نیاز شهروندان مشهدی است. شما شهروندان گرامی می‌توانید از طریق تافن 05138597776  نسبت به ثبت درخواست اقدام‌کنید.‌ آسایش خدمات با طراحی وب‌سایت، تلفن، آدرس و لیست خدمات خود را ارائه داده است‌. با یک تماس‌تلفنی می‌توانید از بهترین و فنی‌ترین خدمات بهره‌مند شوید. کارشناسان زبده آسایش خدمات در کم‌ترین زمان به مکان مورد تقاضای شما رهسپار خواهند شد. تماس از شما، ارائه خدمات از ما.

یخچال‌های ساید بای ساید سامسونگ در مدل‌های مختلف در بازار ایران به فروش می‌رسند. این یخچال‌های شیک هم گاهی دچار خرابی، صدای زیاد  یا داغی بیش از حد موتور می‌شوند. چنانچه با چنین مشکلاتی رو به رو شدید، بهتر است با یک کارشناس زبده تماس بگیرید.

آسایش خدمات ؛ مرکز تعمیر لوازم خانگی در مشهد با اعزام تکنسین های متخصص و سرویسکار حرفه ای به محل می تواند در جهت ارائه خدمات و تعمیر یخچال ساید بای ساید سامسونگ در کنار شما باشد .

 

خرابی های رایج در یخچال ساید بای ساید  سامسونگ

یخچال فریزرهای ساید بای ساید سامسونگ گاهی دچار اختلال در عملکرد می‌شوند که دلایل متعددی دارد.

تعمیر یخچال ساید بای ساید دوو در مشهد

  • ◀️هوای داخل یخچال خنک نیست

اصلی‌ترین کار یخچال خنک کردن است. گاهی متوجه می‌شوید که هوای داخل نه تنها خنک نیست، بلکه از داخل یخچال بوی نامطبوعی متصاعد می‌شود. خنک نکردن یخچال به چندین دلیل رخ می‌دهد. ابتدا درجه یخچال را بررسی کنید تا کم و زیاد نباشد. برای دانستن درجه یخچال باید از دفترچه راهنمای محصول کمک بگیرید. اگر چنانچه فن یا کندانسور هم خراب باشد، یخچال قادر به خنک کردن هوای داخل خود نخواهد بود.‌ فن یخچال را با یک دستمال نرم گردگیری کنید. اگر لاستیک دور یخچال هم فرسوده یا قدیمی باشد، هوای گرم به داخل یخچال رفته و بوی یخچال نامطبوع خواهد شد.

  • ◀️موتور و بدنه یخچال به شدت داغ شده است

گرم بودن دمای دیواره یخچال امری عادی است. اما اگر متوجه شدید که دمای موتور و دیواره یخچال در حال افزایش است و گرمای زیادی از یخچال احساس می‌شود، می‌تواند ناشی از خرابی موتور باشد. ابتدا دوشاخه یخچال را از پریز برق جدا کنید. پس از خنک شدن دستگاه با یک مرکز و نمایندگی تعمیرات یخچال ساید بای ساید سامسونگ تماس بگیرید و به صورت تلفنی مشکل را اعلام کنید.

  • ◀️فن کندانسور کار نمی‌کند

فن کندانسور در زیر یخچال قرار داده شده است. این قطعه حساس نقش مهمی در خنک کردن یخچال دارد.‌ اگر به هر دلیل این قطعه اصلی دچار نقص شود، یخچال خنک نمی‌کند و یا روشن نمی‌شود.  معیوب بودن فن کندانسور به کمپرسور یخچال آسیب جدی وارد خواهد کرد. اگر فن هیچ صدایی نداشت و یا یخچال بیش از حد معمول داغ شده است، فن کندانسور دچار خرابی شده است.

 

کد خطا و ارور های ساید بای ساید سامسونگ نشان دهنده چیست ؟

در ساید بای ساید های جدید سامسونگ در صورت بروز خطا ، کد و ارور مربوطه روی نمایشگر ظاهر می شود . برخی از رایج ترین ارور ها برای عیب یابی یخچال ساید بای ساید سامسونگ به شرح زیر است :

  • ✅ E1 : قطع شدن برق یا سنسور فریزر
  • ✅ E2 : آسیب و خطا در سنسور فریزر
  • ✅ E4 : اشکال در یخ زدایی
  • ✅ E5 : قطع شدن برق یا خرابی سنسور فریزر
  • ✅ E6 : خرابی سنسور محیط
  • ✅ E8 : خرابی سنسور یخ ساز
  • ✅ E21 : مشکل در فن یخچال
  • ✅ E22 : خطا در فن فریزر
  • ✅E23 : وجود مشکل در فن خنک کننده
  • ✅ E24  : خرابی یخ زدای یخچال
  • ✅ E25 : خرابی یخ زدایی فریزر
  • ✅ E26 : اشکال در یخ سازی
  • ✅ E39 : خرابی سنسور یخ ساز
  • ✅ E83 : قطعی برق
  • ✅ E85 , E86 خرابی اینورتر یا قطع شدن برق

برای تشخیص خطا و عیب یابی یخچال ساید بای ساید سامسونگ در مشهد با آسایش خدمات مرکز تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ در مشهد تماس بگیرید

 تماس با آسایش خدمات  📞

 اهمیت تعمیر یخچال ساید بای ساید سامسونگ در محل

قیمت محصولات برند به ویژه یخچال ساید بای ساید samsung روز به روز در حال افزایش است و خرید مجدد آن امری دشوار است. برای پیش‌گیری از خسارت‌های احتمالی از جا به جایی این محصولات خودداری کنید. اگر به هر دلیل یخچال منزل شما کار نکرد، از  تعمیرکار متخصص لوازم خانگی در مشهد  بخواهید تا در محل و منزلتان نسبت به سرویس آن اقدام کند. با حضور کارشناس در محل از هرینه‌های اضافی مانند حمل و نقل به دور خواهید بود. با تعمیر یخچال در محل وقت شما تلف نخواهد شد. از طرفی حمل یخچال‌ در ترافیک کلان‌شهرها امری بسیار طاقت فرسا خواهد بود.

تعمیر یخچال ساید بای ساید در مشهد

 هزینه تعمیر یخچال ساید بای ساید سامسونگ

هیچ کارشناس و تعمیر کاری قبل از انجام کار، سخنی در مورد هزینه با شما نخواهد گفت. زیرا ابتدا باید نسبت به رفع عیب یخچال اقدام کند و سپس هزینه را دریافت نماید. اگر یخچال شما کار جزئی مانند گردگیری فن لازم داشته باشد، هزینه چندانی برای شما به همراه نخواهد داشت. اما اگر نیاز به تعویض موتور باشد، هزینه هنگفتی به بار خواهد آورد. عوامل مختلفی در افزایش یا کاهش هزینه یخچال ساید بای ساید سامسونگ تاثیر گذار هستند که شامل موارد زیر است:

  • ☑️مدل یخچال ساید بای ساید  سامسونگ
  • ☑️نوع قطعه خراب شده
  • ☑️شدت خرابی
  • ☑️مدت زمان تعمیر
  • ☑️تشخیص تعویض یا تعمیر قطعه
  • ☑️داشتن یا نداشتن گارانتی
  • ☑️کیفیت قطعات

در جدول زیر به منظور اشنایی شما با نرخ تعمیر یخچال ساید بای ساید سامسونگ ، لیست قیمت به صورت تقریبی گردآوری شده است . تاکید می شود که هزینه دقیق تعمیر ساید بای ساید سامسونگ در مشهد پس از اعزام تعمیر کار متخصص و حرفه ای به اطلاع شما می رسد :

 

هزینه تعمیر ساید بای ساید در مشهد

نوع خرابی و قطعه مورد نظرحداقل(تومان)حداکثر(تومان)
هزینه نصب ساید 300000
هزینه تعویض فیلتر ساید بای ساید 300000500000
تعمیر یخساز5000001000000
تعمیر یخساز300000500000
تعمیر موتور 10000003000000
جهت تعیین هزینه دقیق تعمیر لوازم خانگی در مشهد با آسایش خدمات تماس بگیرید . 05138597776

 

اسایش خدمات مفتخر است که دریافت هزینه تعمیر یخچال ساید بای ساید سامسونگ در مشهد بر اساس نرخ مصوب اتحادیه می باشد .

مزیت تعمیر یخچال ساید بای ساید سامسونگ توسط تعمیرکار مجاز

ضرب‌المثلی هست که برای سپردن کار به متخصص آن می‌گویند کار را به کاردان بسپارید. یعنی اگر متوجه شدید یخچال منزلتان دچار خرابی شده‌ است، از سپردن آن به افراد غیر متخصص خودداری کنید.

تعمیرکار مجاز با داشتن اطلاعات کافی در خصوص بخش‌های مختلف تعمیر یخچال ساید بای ساید و تسلط بر کار می‌تواند عیب یخچال شما را در کمترین زمان برطرف کند. تعمیر‌کار مجاز با توجه به دانش روز و استفاده از تجهیزات مدرن بیشترین خدمات تخصصی را به شما ارائه می‌دهد. استفاده از افرادی که سر‌رشته‌ای از این کار ندارند، برای تعمیر یخچال چندان کارآمد نبوده و کاری از پیش نخواهید برد. جهت تعمیر یخچال ساید بای ساید سامسونگ در مشهد با تعمیرکاران مجاز اسایش خدمات در ارتباط باشید :

 تماس با آسایش خدمات  📞

بهترین سرویسکار و تعمیرکار یخچال ساید بای ساید سامسونگ در مشهد

بهترین نمایندگی تعمیر یخچال ساید بای ساید سامسونگ در مشهد آسایش‌خدمات است، که با داشتن ویژگی‌های خاص بیشترین خدمات را به شهروندان مشهدی ارائه می‌دهد. این نمایندگی با داشتن تخصص در کار، تعهد در اخلاق، سرویس‌دهی در منزل، همواره در کنار شهروندان مشهدی آماده خدمات‌رسانی است.تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ در مشهد توسط آسایش خدمات پذیرفته می شود .

آسایش خدمات به صورت آنلاین آماده پذیرش درخواست شهروندان مشهدی می‌باشد. شما شهروندان مشهدی با مراجعه به سایت آسایش خدمات می‌توانید لیست خدمات قابل‌ ارائه را مشاهده‌نمایید.  هزینه‌های دریافتی این نمایندگی طبق تعرفه اتاق اصناف بوده و هیچ گونه هزینه اضافی دریافت نمی‌شود. قطعات تعویضی در این مرکز از بهترین قطعات سطح کشور است.

تعمیر یخچال ساید بای ساید در مشهد

 

تعمیرکاران مجاز آسایش خدمات با تسلط به سیستم انواع یخچال‌های خارجی به خوبی مشکل یخچال شما را مرتفع می‌سازند. شهروندان مشهدی می‌توانند با بهترین و تخصصی‌ترین مرکز تعمیر یخچال ساید بای ساید سامسونگ تماس بگیرند. آسایش خدمات  با کادری مجرب و توانمند در کلیه ساعات شبانه روز به تماس شما پاسخ خواهد داد. سرعت عمل در کار، شناسایی سریع نقص یخچال، انجام کار در محل از مهم‌ترین خدمات این مرکز تخصصی است.

 تماس با آسایش خدمات  📞


سوالات متداول 

 

خرابی های رایج در یخچال ساید بای ساید سامسونگ چیست ؟

  • هوای داخل یخچال خنک نیست
  • موتور و بدنه یخچال به شدت داغ شده است
  • فن کندانسور کار نمی‌کند
 

هزینه تعمیر یخچال ساید بای ساید سامسونگ چقدر است ؟

هیچ کارشناس و تعمیر کاری قبل از انجام کار، سخنی در مورد هزینه با شما نخواهد گفت. زیرا ابتدا باید نسبت به رفع عیب یخچال اقدام کند و سپس هزینه را دریافت نماید. اگر یخچال شما کار جزئی مانند گردگیری فن لازم داشته باشد، هزینه چندانی برای شما به همراه نخواهد داشت. اما اگر نیاز به تعویض موتور باشد، هزینه هنگفتی به بار خواهد آورد. عوامل مختلفی در افزایش یا کاهش هزینه یخچال ساید بای ساید سامسونگ تاثیر گذار هستند که شامل موارد زیر است:
  • هزینه رفت و آمد کارشناس
  • دستمزد و میزان کار انجام شده روی دستگاه
  • گارانتی
  • تعویض قطعه
  • جنس قطعه

بهترین نمایندگی تعمیر یخچال ساید بای ساید سامسونگ در مشهد چه کسی است ؟

بهترین نمایندگی تعمیر یخچال ساید بای ساید سامسونگ در مشهد آسایش‌خدمات است، که با داشتن ویژگی‌های خاص بیشترین خدمات را به شهروندان مشهدی ارائه می‌دهد. این نمایندگی با داشتن تخصص در کار، تعهد در اخلاق، سرویس‌دهی در منزل، همواره در کنار شهروندان مشهدی آماده خدمات‌رسانی است. آسایش خدمات به صورت آنلاین آماده پذیرش درخواست شهروندان مشهدی می‌باشد. شما شهروندان مشهدی با مراجعه به سایت آسایش خدمات می‌توانید لیست خدمات قابل‌ ارائه را مشاهده‌نمایید.  هزینه‌های دریافتی این نمایندگی طبق تعرفه اتاق اصناف بوده و هیچ گونه هزینه اضافی دریافت نمی‌شود. قطعات تعویضی در این مرکز از بهترین قطعات سطح کشور است.
4.5/5 - (2 امتیاز)

درخواست سرویس و تعمیر از آسایش


    2 پاسخ به “ تعمیر یخچال ساید بای ساید سامسونگ در مشهد”

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *