لوگو آسایش خدمات

آسایش خدمات

تعمیر و سرویس لوازم خانگی

آدرس دفتر ما

مشهد، امام خمینی 60

عیب یابی ماشین ظرفشویی ال جی در مشهد

عیب یابی ماشین ظرفشویی ال جی در مشهد
47
14 فوریه 2024
مدیر سایت

تعمیر و عیب یابی ماشین ظرفشویی ال جی

ماشین ظرفشویی یکی از لوازم خانگی پر کاربرد در خانه است که با توجه به تغییر سبک زندگی ، نیاز به آن بسیار  احساس می شود . بسیاری از شرکت های تولید کننده لوازم خانگی ، اقدام به ساخت و فروش ظرفشویی کرده اند که تقریبا همه آن ها از یک تکنولوژی استفاده می کنند .

یکی از شرکت های معتبر در ساخت و تولید ماشین ظرفشویی ، برند ال جی است . ماشین ظرفشویی ال جی به دلیل برخورداری از کیفیت بالا و قطعات اصلی ، توانسته است رضایت اکثر مشتریان خود را کسب کند . اما ظرفشویی الجی نیز مانند سایر لوازم برقی، به دلایل مختلف ممکن است دچار نقص و خطا شود .

تعمیر و عیب یابی ماشین ظرفشویی ال جی در صورتی که توسط تکنسین لوازم خانگی و تعمیرکار مجاز الجی انجام شود ، می تواند در کاهش هزینه ها و رفع مشکل تاثییر بسزایی داشته باشد .

 

عیب یابی ماشین ظرفشویی ال جی

 

آسایش خدمات ؛ نمایندگی مجار تعمیرات الجی در مشهد ؛ در این مقاله سعی دارد شما را با عیب یابی ماشین ظرفشویی ال جی ، مشکلات رایج و ارور های ظرفشویی الجی آشنا کند . افزایش اطلاعات می تواند در تشخیص مشلات و پیدا کردن راه حل به شما کمک کند .

 

 تماس با آسایش خدمات  📞

 

عیب یابی ماشین ظرفشویی ال جی چگونه انجام می شود ؟

اگر ظرفشویی الجی شما به تازگی دچار مشکل شده است و به خوبی کار نمی کند باید به تعمیرگاه مجاز و نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی تماس بگیرید . پس از اعزام تعمیرکار حرفه ای و متخصص به محل ، عیب یابی ماشین ظرفشویی ال جی انجام و هزینه و مدت زمان تعمیر اعلام می شود .

توجه داشته باشید که تعمیرات ماشین ظرفشویی الجی کار هر کسی نیست و باید توسط افراد دوره دیده و مجاز انجام شود . آسایش خدمات ، مرکز تعمیر ماشین ظرفشویی الجی در مشهد ، با برخورداری از نیروی ماهر و مجاز الجی ، می تواند در این زمینه راهنما و کنار شما باشد .

 

 

13 مشکل رایج در عیب یابی ماشین ظرفشویی ال جی

برند الجی ، مارکی معتبر و شناخته شده در لوازم خانگی است که کیفیت بالا در تولید ، برخورداری از تکنولوژی روز دنیا و استفاده از قطعات اورجینال و اصل ، شاخص  آن نسبت به رقباست اما ، ظرفشویی الجی نیز مانند سایر لوازم برقی خانه ، به دلایل مختلف از نوسان برق گرفته تا عدم آگاهی از استفاده صحیح ، ممکن است دچار خرابی شود . در این زمان است که به نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی در مشهد نیاز پیدا می کنید .

اطلاع از مشکلات رایج که ممکن است برای ظرفشویی الجی شما اتفاق بیوفتد می تواند در عیب یابی ماشین ظرفشویی ال جی موثر باشد . این مشکلات معمولا یکی از موارد زیر است .

  1. 1- ماشین ظرفشویی الجی روشن نمی شود : ورودی برق ، دو شاخه و سیم برق دستگاه را چک کنید . در غیر این صورت ممکن است برد ظرفشویی دچار مشکل شده باشد .
  2. 2- ماشین ظرفشویی الجی کار نمی کند : ممکن است درب ظرفشویی به طور کامل بسته نشده باشد . در انتخاب برنامه دقت کنید در غیر این احتمال خرابی میکروسوئیچ وجود دارد . با مرکز تعمیر ظرفشویی الجی تماس بگیرید .
  3. 3- ظرف ها تمیز نمی شود : تمیز نشدن ظروف در ماشین های ظرفشویی می تواند دلایل مختلفی داشته باشد . دلایل تمیز نشست ماشین ظرفشویی را بخوانید تا اطلاعات بیشتری کسب کنید .
  4. 4- بازوهای آبپاش چرخش نامناسب دارد : گرفتن جرم و مواد غذایی روی بازو ها منجربه مسدود شدن آن می شود . بازو ها را با مسواک تمیز کنید .
  5. 5- در ماشین ظرفشویی الجی رسوبات دیده می شود : نداشتن نمک ظرفشویی ، استفاده نادرست در میزان مواد شوینده و یا براق کننده و باز بودن درب ظرف نمک دلیل آن است .
  6. 6- ظروف بلوری کدر است : براق کننده را چک کنید . خالی شدن دستگاه از مواد براق کننده دلیل آن است .

 

تعمیر ظرفشویی در مشهد| آسایش خدمات

 

  1. 7- ماشین ظرفشویی الجی آب را تخلیه نمیکند : گرفتگی فیلتر ، انسداد شلنگ تخلیه و خرابی پمپ می تواند دلیل ان باشد . فیلتر و شلنگ را چک کنید در صورت عدم رفع مشکل ، برای عیب یابی ماشین ظرفشویی ال جی با تعمیرکار متخصص تماس بگیرید .
  2. 8- ظروف در ظرفشویی ال جی خشک نمی شود : انتخاب برنامه نامناسب ، چیدمان نادرست ، عدم استفاده از جلا دهنده می تواند منجر به این مشکل شود . در غیر این صورت ممکن است مشکل از پپ حرارتی و ایراد در دریچه هوا باشد . باید تعمیر با مرکز نمایندگی و تعمیرگاه الجی در مشهد تماس بگیرید .
  3. 9- ظرفشوی ال جی سر و صدای زیادی دارد : چیدمان نا درست می تواند عامل آن باشد . در غیر این صورت ممکن است به تعمیر یا تعویض پپ ، بازوها و یاتاق نیاز داشته باشید . آسایش خدمات در مشهد می تواند برای تعمیر ظرفشویی ال جی به کمک شما بیاید .
  4. 10- ماشین ظرفشویی الجی نشتی آب دارد : ورودی شیر اب و شلنگ را چک کنید . در صورت سالم بودن ایراد از شیر برقی ، پمپ تخلیه ظرفشویی ، واشر یا لاستیک دور دستگاه است . جهت عیب یابی ماشین ظرفشویی ال جی در مشهد با اسایش خدمات تماس بگیرید .
  5. 11- برد ظرفشویی سوخته است : فرمان انجام تمام دستورات توسط برد به سایر قطعات ارسال می شود . تعمیر یا تعویض برد ظرفشویی الجی ،نیاز به تعمیرگاه مجاز الجی دارد و کار هر کسی نیست . با اسایش خدمات جهت تعمیر آن تماس بگیرید .
  6. 12- آب در ماشین ظرفشویی ال جی گرم نمی شود : برنامه ای را که انتخاب کردید با دقت بررسی کنید . در غیر این صورت ، خرابی پمپ حرارتی ، ایراد در المنت حرارتی ، برد الکترونیکی و سنسور دمایی عامل آن است برای بررسی دقیق و عیب یابی ماشین ظرفشویی ال جی با آسایش خدمات در مشهد تماس بگیرید .
  7. 13-  آبگیری نکردن : در صورتی که در مرحله آبگیری با خطا مواجه شدید ، شیر ورودی آب ، تایمر و یا سوئیچ شناور می تواند دلیل آن باشد .6 علت آبگیری نکردن ماشین ظرفشویی را بخوانید !

 

همان طور که ملاحظه فرمودین برای رفع بسیاری از مشکلات ، باید به مرکز تعمیر ظرفشویی الجی مراجعه شود . اگر چه اطلاع از نکات نگهداری از ماشین ظرفشویی می تواند در بروز خطا و افزایش طول عمر موثر باشد اما ، در صورت دیدن ایراد با نمایندگی مجاز لوازم خانگی ال جی تماس بگیرید .

 تماس با آسایش خدمات  📞

 

کد خطا و ارور های ماشین ظرفشویی الجی

خوشبختانه با استفاده از صفحه نمایشگر در تکنولوژی ساخت ظرفشویی ، عیب یابی ماشین ظرفشویی ال جی راحت تر شده است و از طریق پیام های ارسالی می توانید متوجه شوید که کدام قسمت و به چه دلیل دچار ایراد شده است .

 

عیب یابی ماشین ظرفشویی ال جی

 

ارور های زیر جهت عیب یابی ماشین ظرفشویی ال جی یکی از موارد زیر است :

  1. ✅ IE : آب کافی نیست . فشار آب و شیر ورودی را چک کنید .
  2. ✅ AE | EI : نشتی آب از کف ظرفشویی وجود دارد
  3. ✅ OE : آب در ماشین ظرفشویی ال جی تخلیه نمی شود .
  4. ✅ PF : جریان برق با مشکل روبرو است . برق به دستگاه نمی رسد .
  5. ✅ CL : قفل کودک فعال است .
  6. ✅ bE : تراز نبودن ظرفشویی و حجم کف داخل دستگاه زیاد است .
  7. ✅ ST :   عملکرد UV   برای از بین بردن باکتری ها فعال است .
  8. ✅ FE  :  اب وارد شده بیش از حد معمول است .
  9. ✅ HE : خرابی در مدار گرمایشی
  10. ✅ LE : خرابی در موتور ظرفشویی الجی
  11. ✅ tE : ایراد در ترمیستور
  12. ✅ CE : ایراد در سیم کشی موتور و روتور
  13. ✅ nE : خرابی در موتور مقسم آب

همان طور که ملاحظه می فرمایید بعضی از ارور ها بیانگر بروز مشکل جدی در دستگاه است و لازم است که برای تعمیر و عیب یابی ماشین ظرفشویی ال جی به تکنسین مجاز الجی مراجعه کنید . آسایش خدمات ؛ نمایندگی و تعمیرگاه لوازم خانگی الجی در مشهد می باشد که می تواند در این زمینه به شما کمک کند .

 تماس با آسایش خدمات  📞

 

تشخیص و عیب یابی ماشین ظرفشویی ال جی در مشهد

در تولید و ساخت ظرفشویی الجی ، از جدیدترین تکنولوزی استفاده شده است . و در صورت خرابی و نیاز به تعمیر و عیب یابی ماشین ظرفشویی ال جی ، باید به نمایندگی لوازم خانگی الجی مراجعه و در خواست تعمیر کنید .

برای ساکنین مشهد ، آسایش خدمات ؛ ، نمایندگی مجاز لوازم خانگی الجی در مشهد ، با اعزام تعمیرکار ماهر لوازم خانگی به محل در عیب یابی ماشین ظرفشویی ال جی به کمک شما می آید . کافی است با تلفن های اسایش خدمات تماس بگیرید و یا فرم درخواست تعمیر را پر کنید .

تلفن تعمیرگاه ظرفشویی در مشهد 05138597776  می باشد . آسایش خدمات امکان ثبت درخواست تعمیر به صورت آنلاین و در هر ساعت از شبانه روز را به منظور رفاه حال مشتریان خود فراهم کرده است .

 

تعمیرات لوازم خانگی الجی در مشهد

 

آسایش خدمات ؛ نمایندگی مجاز و مرکز عیب یابی ماشین ظرفشویی ال جی

اگر ساکن شهر مشهد هستید و برای تعمیر و عیب یابی ماشین ظرفشویی ال جی در مشهد به دنبال تعمیرگاه مجاز و نمایندگی تعمیرات ظرفشویی الجی می گردید ، شرکت معتبر اسایش خدمات در خدمت شماست .

با مراجعه و ارتباط با آسایش خدمات به منظور تعمیرات ظرفشویی الجی و سایر اقلام لوازم خانگی ، در سریع ترین زمان نیروی مجاز و با تجربه به محل شما اعزام می شود .

آسایش خدمات مرکز تعمیر ماشین ظرفشویی الجی در مشهد ، تجربه ای جدید و متفاوت درتعمیرات لوازم خانگی می باشد .

 تماس با آسایش خدمات  📞

 

 


سوالات متداول

عیب یابی ماشین ظرفشویی ال جی چگونه انجام می شود ؟

توجه داشته باشید که تعمیرات ماشین ظرفشویی الجی کار هر کسی نیست و باید توسط افراد دوره دیده و مجاز انجام شود . آسایش خدمات ، مرکز تعمیر ماشین ظرفشویی الجی در مشهد ، با برخورداری از نیروی ماهر و مجاز الجی ، می تواند در این زمینه راهنما و کنار شما باشد .

مشکلات رایج در عیب یابی ماشین ظرفشویی ال جی چیست ؟

  1. ماشین ظرفشویی الجی روشن نمی شود
  2. ماشین ظرفشویی الجی کار نمی کند
  3. ظرف ها تمیز نمی شود
  4. ماشین ظرفشویی الجی آب را تخلیه نمیکند
  5. ظروف در ظرفشویی ال جی خشک نمی شود
  6. و....

تشخیص و عیب یابی ماشین ظرفشویی ال جی در مشهد کجا انجام می شود ؟

برای ساکنین مشهد ، آسایش خدمات ؛ ، نمایندگی مجاز لوازم خانگی الجی در مشهد ، با اعزام تعمیرکار ماهر لوازم خانگی به محل در عیب یابی ماشین ظرفشویی ال جی به کمک شما می آید . کافی است با تلفن های اسایش خدمات تماس بگیرید و یا فرم درخواست تعمیر را پر کنید .  
5/5 - (1 امتیاز)

درخواست سرویس و تعمیر از آسایش


    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *