لوگو آسایش خدمات

آسایش خدمات

تعمیر و سرویس لوازم خانگی

آدرس دفتر ما

مشهد، امام خمینی 60

تعمیر ماشین ظرفشویی بوش در مشهد

تعمیر ماشین ظرفشویی بوش در مشهد
138
4 دسامبر 2023
مدیر سایت

تعمیر ماشین ظرفشویی بوش در مشهد

ماشین ظرفشویی بوش هم مانند دیگر لوازم برقی منازل نیازمند محافظت است. عواملی مانند ضربه، فشار، نصب نامناسب، نوسان نیروی برق و به کارگیری شوینده‌های غیراستاندارد موجب خرابی این وسیله حساس می‌شود. چنانچه ماشین ظرفشویی شما به هر دلیل قادر به ادامه کار نبود، بهتر است با مراکز معتبر تعمیر ماشین ظرفشویی بوش در مشهد مانند آسایش خدمات تماس بگیرید. این مرکز با داشتن کادری مجرب، زبده و توانمند، پاسخگوی نیاز مشتریان در شهر زیبای مشهد است.

 تماس با آسایش خدمات  📞

 مهم‌ترین دلایل خرابی و مشکلات رایج ماشین ظرفشویی بوش

ممکن است بارها با این اتفاق مواجه شده باشید که ماشین ظرفشویی منزل شما روشن نشود، سر و صدا کند و یا آب‌کشی نکند. در این صورت دست به چه‌کاری می‌زنید؟ در ادامه به مهم‌ترین دلایل خرابی ظرفشویی برند بوش پرداخته می‌شود.

تعمیر ظرفشویی در مشهد|آسایش خدمات

⬅️ روشن نشدن دستگاه

روشن نشدن ماشین یکی از اصلی‌ترین مشکلات این محصولات محسوب می‌شود. عوامل متفاوتی در روشن نشدن دستگاه نقش دارند که شامل:

  • ☑️خراب شدن سیم برق
  • ☑️خرابی دوشاخه
  • ☑️خرابی مدارها
  • ☑️خرابی فیوزها
  • ☑️یا بسته نشدن درب ماشین ظرفشویی

 

⬅️ عدم شست‌و‌شوی ظروف در ماشین ظرفشویی های بوش

یکی از شایع‌ترین مشکلاتی که بسیاری از افراد در زمان استفاده از این دستگاه‌ها با آن روبه‌رو می‌شوند، این است که ظروف تمیز و کامل شسته نمی‌شوند. چسبیدن ذرات مانده غذا و چربی به آبپاش‌های دستگاه، واشر درب، فیلتر و صفحه صافی از جمله دلایل بروز این دسته از مشکلات ماشین ظرفشویی بوش محسوب می‌شوند؛ زیرا بروز این اتفاقات باعث می‌شود که دستگاه شما در شستشوی انواع ظروف عملکرد دقیقی نداشته باشد. برای حل این مشکل ابتدا تمامی قسمت‌ها و قطعات داخلی ماشین ظرفشویی بررسی و از تمیزی آن‌ها اطمینان پیدا کنید. همچنین اگر دستگاه خود را بدون وجود ظرف در آن روشن نکنید، این مشکل برطرف می‌شود.

تعمیر ظرفشویی در مشهد| آسایش خدمات

⬅️ خشک نبودن ظرف‌ها بعد از پایان مراحل شستشو

گاهی پس از پایان روند شستشو، ممکن است، متوجه شوید که ظروف خشک نشده و همچنان پودر و کف روی ظروف مانده باشد. یکی از مهم‌ترین دلایلی که باعث می‌شود دستگاه ظروف شما را خشک نکند، خراب شدن مخزن تخلیه است. گاهی چربی‌ها و ذرات ریز باقی‌مانده از غذا هم مسیر پمپ تخلیه را مسدود می‌کنند. برای برطرف کردن این نقص باید دریچه مخزن تخلیه مورد بازبینی قرار گیرد.‌ بهتر است دریچه تخلیه را تمیز نمایید. چنان پس ار پاک‌کردن دریچه، مشکل ادامه داشت، بهتر است با یک سرویس‌کار تماس بگیرید.

⬅️ آبگیری نکردن

یکی دیگر از معایب ماشین ظرفشویی بوش این است که دستگاه، روند آبگیری را به‌خوبی انجام نمی‌دهد. دلایل متفاوتی موجب آبگیری ناقص در ماشین ظرفشویی می‌گردد که عبارت‌اند از:

  • ☑️ بروز خرابی در شیر ورودی آب
  • ☑️ خرابی زمان‌سنج
  • ☑️ خرابی سوئیچ شناور

برای برطرف شدن این مشکلات در مرحله اول باید شیر ورودی موردبررسی قرار گیرد. اگر خمیدگی یا گرفتگی شیر موجب عملکرد ناقص دستگاه درزمینهٔ آبگیری شده است، در اولین فرصت آن را برطرف کنید.

 

 اهمیت تعمیر ماشین ظرفشویی بوش

تعمیر ماشین ظرفشویی بوش اهمیت بسیاری دارد، زیرا این دستگاه یکی از ابزارهای پرکاربرد و ضروری در منزل است. با تعمیر و نگهداری مناسب، می‌توانید عمر مفید ظرفشویی بوش را افزایش داده و همچنین از عملکرد خوب آن بهره‌مند شوید.

تعمیر ظرفشویی در مشهد|آسایش خدمات

 

 

برخی از مزایای تعمیر ماشین ظرفشویی بوش عبارتند از:

  1. 1- اگر از یک وسیله برقی به‌خوبی مراقبت نشود، ممکن است خیلی زود خراب شود، چنانچه هر وسیله برقی به صرفه‌جویی در هزینه: با تعمیر ماشین ظرفشویی بوش، می‌توانید از خرید قطعات جدید و هزینه‌بر بی‌نیاز می‌شوید.
  2. 2- افزایش عمر مفید: تعمیر ماشین ظرفشویی به‌عنوان یک اقدام مهم و ضروری، می‌تواند از خرابی‌های گسترده‌تر در آینده جلوگیری کند و عمر مفید دستگاه را افزایش دهد.
  3. 3- حفظ عملکرد عالی ویژه ماشین ظرفشویی به‌خوبی سرویس و مراقبت شود، مزایای زیر را به دنبال دارد: با تعمیر و سرویس دقیق قطعات مختلف ظرفشویی، به‌راحتی می‌توانید از عملکرد عالی و نتایج خوب ظرفشویی خود لذت ببرید.

  تماس با آسایش خدمات  📞

تعمیرات انواع ماشین ظرفشویی برند بوش

ماشین ظرفشویی bosch یک محصول وارداتی است. اگر این محصول دچار نقص شود، تعمیراتی شامل موارد زیر در شهر مشهد برای مشتریان ارائه می‌شود شامل موارد زیر است:

  • ✔️تعمیر هیتر
  • ✔️تعمیر ترموستات
  • ✔️تعمیر یا تعویض برد
  • ✔️بررسی زمان‌سنج
  • ✔️تعویض شیر ورودی
  • ✔️بررسی سیستم برق‌رسانی

 

تعمیر ماشین ظرفشویی در مشهد| آسایش خدمات

 

کد خطا در نمایشگر ماشین ظرفشویی بوش نشان دهنده چیست ؟

ماشین ظرفشویی های بوش مجهز به  نمایشگری می باشند که در صورت بروز مشکل می توانند کدی را برای راهنمایی شما  جهت عیب یابی و تعمیر ماشین ظرفشویی بوش ارائه دهند .

 

  1. 1- E07 یا  F07    ورودی آبپاش به دلیل چیدن اشتباه دستگاه مسود شده است .
  2. 2-  E12 یا  F12   به دلیل کثیف بودن المنت هیتر اتفاق می افتد و با استفاده از تمییزکننده یا رسوب زدا رفع می شود .

 

  1. 3- E16 یا E22 گرفتگی یا کثیف بودن فیلتر تخلیه باعث بروز چنین مشکلی می شود و برای رفع آن فیلتر را خارج و پس از تمیز کردن مجدد در محل خود قرار دهید .
  2. 4- E25 : در صورتی که آب ظرفشویی تخلیه نشود ، این ارور نمایش داده می شود . مسدود بودن شلنگ تخلیه ، گرفتگی فاضلاب ، خرابی پمپ و چفت نشدن درپوش میتواند عوال آن باشد .
  3. 5- E27 : دلیل بروز این خطا نوسان برق است . بهتر است برای افزایش طول عمر دستگاه از محافظ برق استفاده کنید .
  4. 6-  E01 یا E30   مشکلات فنی در ماشین ظرفشویی بوش و کار نکردن دستگاه این ارور را نمایش می دهد . با خاموش کردن و ریست کردن دستگاه ممکن است این خطا رفع شود . در غیر این صورت برای عیب یابی ماشین ظرفشویی بوش با نمایندگی مجار تماس بگیرید .
  5. 7- E14 : این خطا در زمان خرابی سنسور اتفاق می افتد و فقط توسط تعمیرکار ماهر قابل رفع است .
  6. 8- E15 : زمانی این ارور نمایش داده می شود که آب در دستگاه نباشد و یا توسط سنسور آب تشخیص داده نشود .
  7. 9- E18 : در صورتی که سطح آب دستگاه پایین باشد این خطا نمایش داده می شود . در این صورت ورودی آب را چک کنید .
  8. 10 -E24 : در صورت عدم تخلیه آب از دستگاه این ارور بوجود می آید ، برای رفع آن شلنگ خروجی آب را بررسی کنید .

 

تعمیر و عیب یابی ماشین ظرفشویی بوش در مشهد

 

تعمیرکار مجاز ماشین ظرفشویی بوش در مشهد

لوازم الکتریکی مدرن مانند لوازم قدیمی ساده نیستند و چنانچه دچار مشکلی شوند، باید توسط کارشناسان خبره و کارآزموده و از طریق نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی بوش در مشهد موردبررسی قرار گیرند. مشتریان  می‌توانند تعمیرکار مجاز انواع ظرفشویی بوش در مشهد را در شرکت آسایش خدمات  بیابند.

 تماس با آسایش برای تعمیر ظرفشویی  📞

 

مهم‌ترین ویژگی نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی بوش در مشهد

آسایش خدمات ؛نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی بوش در مشهد دارای ویژگی‌های زیر است که شامل؛

  • ✔️کیفیت بهتر در ارائه خدمات
  • ✔️سرعت‌بالا در خدمات‌دهی و سرویس‌دهی در منزل
  • ✔️قیمت منصفانه و مطابق با اعلام اتحادیه اصناف
  • ✔️تخصص در کار، تعهد درقول
  • ✔️استفاده از لوازم اورجینال در صورت نیاز به تعویض قطعه

 

 

خدمات نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی بوش در مشهد

نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی بوش در مشهد ؛ آسایش خدمات ، جهت رفاه حال مشتریان خود خدمات مختلفی شامل :نصب و سرویس ، تعمیر و تعویض قطعه و عیب یابی انواع ماشین ظرفشویی بوش در مشهد را ارائه می دهد . شما می توانید با تلفن های آسایش خدمات تماس بگیرید و یا در هر ساعت از شبانه روز که به نمایندگی و مرکز تعمیر ماشین ظرفشویی بوش نیاز داشتید با پر کردن فرم درخواست تعمیرات موجود در سایت آسایش خدمات ، از خدمات آنلاین استفاده نمایید .

 

 

مزایای استفاده از خدمات نمایندگی ماشین ظرفشویی بوش در مشهد

نمایندگی بوش با ارائه بهترین و تخصصی‌ترین خدمات به‌صورت شبانه‌روزی به مشتریان خدمات می‌دهد. کادر مجرب آسایش خدمات ، نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی بوش در مشهد با گذراندن دوره‌های تخصصی تعمیر انواع ظرفشویی بوش، بالاترین خدمات تعمیر و سرویس را، در کم‌ترین زمان به شهروندان مشهدی ارائه می‌دهند. استفاده از تجهیزات نوین و پیشرفته در کار موجب افزایش رضایت‌مندی مشتریان شده است.

آبگیری نکردن ماشین ظرفشویی و تعمیر آن با آسایش خدمات

 

 

هزینه تعمیر ماشین ظرفشویی بوش در مشهد

تعیین قیمت تعمیرات ظرفشویی بوش به عوامل مختلفی بستگی دارد که هر یک می تواند بر هزینه تعمیر ماشین ظرفشویی بوش موثر باشد . از جمله :

  1. 1- نوع خرابی
  2. 2- نوع قطعه
  3. 3- میزان و شدت خرابی
  4. 4- گارانتی
  5. 5- تشخیص تعمیر یا تعویض قطعه

برای اعلام دقیق قیمت تعمیر ماشین ظرفشویی بوش در مشهد با اسایش خدمات مرکز تعمیر ماشین ظرفشویی بوش تماس بگیرید تا در اسزع وقت و با اعزام تعمیرکار متخصص به محل ، قیمت دقیق با توجه به خرابی اعلام شود .

 

شماره تلفن مرکز تعمیر ماشین ظرفشویی بوش در مشهد

از آنجایی که در ساخت و تولید ظرفشویی بوش از جدید ترین تکنولوزی روز دنیا استفاده شده است ، در صورت بروز مشکل باید به تعمیرکار مجاز بوش که دوره های تخصصی تعمیرات را گذرانده اند مراجعه کنید .

شماره تماس مرکز تعمیر ماشین ظرفشویی بوش در مشهد 05138597776  می باشد و کارشناسان آسایش خدمات پاسخ گوی سوالات شما و آماده ارائه خدمات به همشهریان خود در مشهد می باشند .

 

 تماس با آسایش خدمات؛ نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی بوش در مشهد

اگر در هر ساعت از شبانه روز نیاز به سرویس ظرفشویی داشتید، نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی بوش در مشهد، با بهترین تجهیزات و پرسنل توانمند و خوش‌قول می‌تواند به نیازهای شما پاسخ دهد. با یک تماس می‌توانید، نمایندگی را در جریان بگذارید. این مرکز تخصصی با اطلاعات کامل از انواع ظرفشویی بوش، مشکلات فنی و تخصصی این وسیله برقی را برطرف می‌کند.

 تماس با آسایش برای تعمیر ماشین ظرفشویی  📞

 

بهترین سرویسکار و نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی بوش در مشهد

آسایش خدمات ، نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی بوش در مشهد خدمات بسیار گسترده‌ای ارائه می‌دهد.‌ این خدمات شامل؛ عیب‌یابی و تعمیر انواع ماشین‌های ظرفشویی، سرویس، تعمیر و تعویض قطعات است. این مرکز با داشتن کادری فنی، متخصص و زبردست در خدمت شهروندان مشهدی است. بهترین سرویسکار این نمایندگی با شعار رضایت مشتری همواره در کنار مشتریان است.

تعمیر ظرفشویی در مشهد

 

نصب و خدمات پس از فروش ماشین ظرفشویی بوش در مشهد

مشتریان و شهروندان مشهدی می‌توانند از نصب و خدمات پس از فروش ظرفشویی بوش بهره‌مند شوند. این مرکز از تکنسین فنی و تخصصی برای نصب‌ محصولات الکتریکی کمک می‌گیرد و به‌ همین دلیل کارکرد لوازم منزل بسیار خوب خواهد شد. خدمات متفاوت ارائه‌شده در نمایندگی ظرفشویی بوش موجب شده تا مشتریان بتوانند بهترین انتخاب را در میان برندهای مختلف، داشته باشند.

ماشین ظرفشویی بوش یکی از اصلی‌ترین لوازم آشپزخانه است. این وسیله برقی مدرن، ممکن است به دلایل نامعلومی از کار بیفتد. در مرحله اول سیستم برق‌رسانی دستگاه را بررسی کنید. روشن نشدن، عدم شست‌وشوی مناسب، آبگیری ناقص، سروصدای زیاد از شایع‌ترین مشکلات ظرفشویی بوش است. قبل از انجام هر اقدامی با یک مرکز تخصصی معتبر و نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی بوش در مشهد تماس بگیرید. شهروندان در مشهد هم می‌توانند با آسایش خدمات ؛ نمایندگی ظرفشویی پرطرفدار بوش تماس حاصل کنند. این نمایندگی با داشتن نیروهای آموزش‌دیده، بهترین خدمات را به مشتریان ارائه می‌کند.

.


سوالات متداول 

مهم‌ترین دلایل خرابی ماشین ظرفشویی بوش چیست ؟

  • روشن نشدن دستگاه
  • عدم شست‌و‌شوی ظروف در ماشین ظرفشویی های بوش
  • خشک نبودن ظرف‌ها بعد از پایان مراحل شستشو
  • آبگیری نکردن

مهم‌ترین ویژگی آسایش خدمات نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی بوش در مشهد :

  • کیفیت بهتر در ارائه خدمات
  • سرعت‌بالا در خدمات‌دهی و سرویس‌دهی در منزل
  • قیمت منصفانه و مطابق با اعلام اتحادیه اصناف
  • تخصص در کار، تعهد درقول
  • استفاده از لوازم اورجینال در صورت نیاز به تعویض قطعه

بهترین سرویسکار و نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی بوش در مشهد چه کسی است ؟

آسایش خدمات ، نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی بوش در مشهد خدمات بسیار گسترده‌ای ارائه می‌دهد.‌ این خدمات شامل؛ عیب‌یابی و تعمیر انواع ماشین‌های ظرفشویی، سرویس، تعمیر و تعویض قطعات است. این مرکز با داشتن کادری فنی، متخصص و زبردست در خدمت شهروندان مشهدی است. بهترین سرویسکار این نمایندگی با شعار رضایت مشتری همواره در کنار مشتریان است.
5/5 - (3 امتیاز)

درخواست سرویس و تعمیر از آسایش


    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *