لوگو آسایش خدمات

آسایش خدمات

تعمیر و سرویس لوازم خانگی

آدرس دفتر ما

مشهد، امام خمینی 60

 تعمیر یخچال ساید بای ساید ال جی در مشهد

 تعمیر یخچال ساید بای ساید ال جی در مشهد
115
7 دسامبر 2023
مدیر سایت

 تعمیر یخچال ساید بای ساید ال جی در مشهد

برند نام آشنای ال جی با تولید بهترین لوازم الکتریکی به ویژه یخچال ساید بای ساید همواره آسایش را به خانه‌های مردم آورده‌‌است. ممکن است در یک روز گرم تابستان که مهمان هم دارید، متوجه شوید که یخچال ساید بای ساید منزلتان یخ تولید نکرده است. با کمی بررسی خواهید دید که محتویات داخل یخچال گرم شده و در حال فاسد شدن است.

در صورت بروز هر مشکلی با یک مرکز تعمیر و سرویس تخصصی یخچال ساید بای ساید تماس بگیرید. شهروندان محترم کلان‌شهر مشهد چنانچه با چنین مشکلی مواجه شدند، می‌توانند با مرکز  تعمیر یخچال ساید بای ساید ال جی در مشهد در میان بگذارند. آسایش خدمات همواره بهترین خدمات تعمیر یخچال ساید بای ساید ال جی را به شهروندان مشهدی ارائه می‌دهد.

 تماس با آسایش خدمات  📞

در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات گسترده‌تری را دراختیار شما عزیزان قرار دهیم.

 خرابی های رایج در یخچال ساید بای ساید ال جی

یخچال ساید بای ساید ال جی هم مانند تمامی یخچال‌های دیگر دچار خرابی قطعه شده و یا اصلا کار نمی‌کند، که در این صورت باید از انجام تعمیرات غیر تخصصی خود داری کنید. یا باید از تعمیرکار مجاز یا مراکز معتبر جهت تعمیر یخچال ساید بای ساید  کمک گرفت.

تعمیر یخچال ساید بای ساید ال جی شامل یکی از موارد زیر است :

تعمیر یخچال ساید بای ساید در مشهد|آسایش خدمات

  • ⬅️ یخچال ساید بای ساید ال جی روشن نمی‌شود

اولین احتمال در روشن نشدن یخچال وجود نقص در سیستم برق رسانی است. ابتدا یخچال را به آرامی از برق بکشید و پریز را بررسی کنید، چنانچه پریز سالم باشد، باید یخچال بررسی شود. که با توجه به حساس بودن یخچال ساید بای ساید بهتر است از تعمیرکار بخواهید، یخچال شما را به دقت بررسی کند.

  • ⬅️ برد یخچال ساید بای ساید ال جی  از کار افتاده است

برد تمامی یخچال‌ها در نقش مدیر یا مغز دستگاه است. این بخش از یخچال به عنوان صادر کننده دستور به تمامی بخش‌های یخچال نقش اصلی را بر عهده دارد. در صورت خرابی برد، باید تعویض شود. امر عیب یابی یا تعویض برد باید توسط افراد کارشناس انجام گیرد. این کارشناسان باید به سیستم یخچال ساید بای ساید آشنا باشند و دانش مورد نیاز برای سرویس یخچال را داشته باشند.

  • ⬅️ تولید برفک زیاد

یکی از مهم‌ترین مشکلات یخچال ساید بای ساید ال جی تولید برفک بیش از حد استاندارد است، که دلایل متعددی دارد. زمانی که به شکل برفک دقت کنید، هر شکل نشان دهنده وجود مشکل در جایی خاص است. وجود برفک قندیل شکل، نشان دهنده این است که مشکل خاصی در یخچال وجود ندارد. اما اگر برفک داخِل یخچال فریزر در اندازه‌های بزرگ و تکه تکه باشد، حتما باید با یک تعمیرگاه مجاز تماس گرفته شود. این برفک‌ها می‌تواند ناشی از خراب شدن سنسورها، برفک‌زدا و ترموستات باشد.

  • ⬅️ گرم بودن هوای داخل یخچال ساید بای ساید ال جی 

اگر هنگام بررسی یخچال متوجه شدید که لوازم داخل یخچال در حال آب شدن هستند، ابتدا مواد خوراکی را به مکان دیگری ببرید. سپس اقدام به رفع مشکل از طریق یک سرویس‌کار نمایید. گرم‌بودن هوای داخل یخچال می‌تواند ناشی از خرابی فن یخچال باشد. زمانی که فن سالم باشد، هوای داخل یخچال به حرکت درآمده و همه‌جا به صورت یک اندازه و یکسان خنک می‌شود.

تعمیر یخچال ساید بای ساید در مشهد

  اهمیت تعمیر یخچال ساید بای ساید ال جی در محل

بر هیچکس پوشیده نیست که لوازم الکتریکی برقی قیمت بالایی دارند و قطعات اورجینال آن ها کمیاب است.  تعمیر یخچال ساید بای ساید ال جی در  محل  مزایای زیادی دارد‌ که شامل موارد زیر است:

  • ✅ بر اثر حمل و نقل و جا به جایی قطعات دیگر یخچال دچار نقص نخواهد شد. از طرفی بخش‌های اصلی مانند برد، صفحه نمایشگر دچار فشار و ضربه نخواهند شد.
  • ✅ هزینه حمل و نقل کاهش خواهد یافت.
  • ✅ با شرایط شهرهای شلوغ و پر رفت و آمد علاوه بر وارد کردن استرس به مالک یخچال، اتلاف وقت هم به همراه دارد.

 

راه های افزایش طول عمر در یخچال ساید بای ساید ال جی

  1. 1- محل مناسبی برای یخچال ساید بای ساید ال جی در نظر بگیرید .
  2. 2- از تراز بودن یخچال ساید بای ساید الجی مطمئن شوید .
  3. 3- دمای مناسب با توجه به فصول سال انتخاب کنید .
  4. 4- از باز و بسته شدن درب یخچال بطور مکرر جلوگیری کنید .
  5. 5- از گذاشتن مواد غذایی گرم در یخچال ساید بای ساید الجی خود داری کنید .
  6. 6- در تمیزی و غبار روبی یخچال ساید بای ساید الجی کوشا باشید .
  7. 7- فیلتر یخچال ساید بای ساید الجی را به صورت دوره ای تعویض کنید .
  8. 8- از بسته بودن درب یخچال ساید بای ساید ال جی مطمئن باشید .
  9. 9- از سالم بودن لاستیک دور یخچال ساید بای ساید ال جی  اطمینان حاصل کنید .
  10. 10 -هر چند ماه یکبار یخچال ساید بای ساید ال جی را خاموش و به دستگاه استراحت دهید .

 

نکهداری یخچال ساید بای ساید

 

 هزینه تعمیر یخچال ساید بای ساید الجی

هزینه تعمیر یخچال ساید بای ساید ال جی در ابتدای امر قابل پیش بینی نیست. ابتدا باید دستگاه شما مورد بازبینی قرار گرفته و پس از عیب یابی و تعمیر، هزینه لازم اعلام شود. اما بهتر است بدانید چند عامل در افزایش یا کاهش هزینه نقش مهمی دارد. قطعات یخچال‌های خارجی نسبت به محصولات داخلی گران‌تر به فروش می‌رسد، در صورت نیاز به تعویض قطعه و استفاده از قطعات اورجینال هزینه و دستمزد بالاتر خواهد رفت.

  • ☑️ یخچال‌هایی که دارای گارانتی یا خدمات پس از فروش هستند، ممکن است برای تعمیر، هزینه کمتری از آنان دریافت شود.
  • ☑️ برندهای خارجی به دلیل داشتن سیستم پیچیده‌ و مجهز بودن به فناوری نوین، دستمزد بیشتری از مشتریان دریافت می‌کنند.
  • ☑️ هزینه‌های رفت و آمد در کلان‌شهرها بیشتر بوده و مدت زمانی که کارشناس صرف تعمیر یخچال می‌کند نیز محاسبه می‌شود.‌

جهت کسب اطلاعات بیشتر لیست قیمت تعمیر یخچال ساید بای ساید ال جی برای مشتریان اسایش خدمات گرداوری شده است . توصیه می شود برای اطلاع از هزینه دقیق تعمیرات ساید بای ساید با آسایش خدمات تماس بگیرید .

 

هزینه تعمیر ساید بای ساید در مشهد

نوع خرابی و قطعه مورد نظرحداقل(تومان)حداکثر(تومان)
هزینه نصب ساید 300000
هزینه تعویض فیلتر ساید بای ساید 300000500000
تعمیر یخساز5000001000000
تعمیر یخساز300000500000
تعمیر موتور 10000003000000
جهت تعیین هزینه دقیق تعمیر لوازم خانگی در مشهد با آسایش خدمات تماس بگیرید . 05138597776

 

 

تعمیر یخچال ساید بای ساید در مشهد

 

کد های خطا در ساید بای ساید ال جی

گاهی ممکن است بر روی صفحه نمایشگر یخچال ساید بای ساید الجی  با حروف انگلیسی مواجه شوید، که این حروف نشان دهنده‌ی خطا یا eror بر روی دستگاه شماست حال برای اینکه متوجه بشوید، علت پیغام، کد خطا یا ارورهای یخچال ساید بای ساید ال جی مربوط به چه مشکلی است، موارد زیر را مطالعه کنید.

◀️ E FF: فن فریزر

◀️ E RF : فن یخچال

◀️ E IF: فن یخساز

◀️  E CF: فن کندانسور

◀️ E CO: خطای ارتباطی نمایشگر

◀️ E OFF: مد نمایشگاهی

◀️ E GF: فلومتر آب

◀️ E RS: سنسور یخچال

◀️ E R2: سنسور یخچال

◀️ E FS: سنسور فریزر

◀️ E DS: سنسور دیفراست

◀️ E HS: سنسور رطوبت

◀️ E RT: سنسور محیطی

هر کدام از این ارورها به دلیل معیوب بودن یک قطعه خاص رخ می دهند و نشان دهنده نیاز به  تعمیر ساید  است .در این صورت ،  حتما باید از یک تعمیرکار لوازم خانگی در مشهد کمک بگیرید

 

 

 مزیت تعمیر یخچال ساید بای ساید الجی توسط تعمیرکار مجاز در محل

سپردن یخچال به افراد غیر کارشناس هیچ سودی ندارد و تنها شاهد افزایش هزینه خواهید‌بود. یخچال‌های جدید دارای‌ قطعات خاص و نرم افزارهای پیشرفته هستند، که هر فرد عادی نمی‌تواند آن را دریابد. چنانچه یخچال ساید بای ساید LG جی منزل شما دچار نقص شد، ابتدا با یک کارشناس و تعمیرکار مجاز تماس بگیرید.

کارشناسان  آسایش خدمات با گذراندن دوره و کسب علم لازم برای سرویس یخچال‌های برند و خارجی در کم‌ترین زمان، مشکل یخچال شما را برطرف می‌کنند. این تعمیرکار با شناخت دقیق یخچال شما بهترین خدمات کارشناسی و لازم را به شما ارائه می‌نماید. جهت تعمیر یحچال ساید بای ساید ال جی توسط تعمیرگار مجاز نمایندگی با آسایش خدمات در ارتباط باشید .

 تماس با آسایش خدمات  📞

 

 

 بهترین نمایندگی تعمیر یخچال ساید بای ساید الجی در مشهد

آسایش خدمات ، بهترین نمایندگی تعمیر یخچال ساید بای ساید ال جی در مشهد با هدف کسب رضایت مشتریان با داشتن پرسنلی کارآزموده، آموزش دیده و دلسوز، بهترین و فنی‌ترین خدمات را به مشتریان و شهروندان مشهدی ارائه می‌‌دهد. تخصص در تعمیر، تعهد در خدمت، درک مشتری، سرعت در کار از جمله ویژگی‌های آسایش‌خدمات بهترین مرکز تخصصی تعمیر لوازم خانگی الجی است.

تعمیر یخچال ساید بای ساید در مشهد

مشتریان مشهدی می‌توانند در هر ساعت از روز با مرکز آسایش خدمات تماس بگیرند، و مشکل دستگاه خویش را اعلام نمایند. تعمیرکاران این نمایندگی خود را رسانیده و نسبت به تعمیر یخچال‌شان اقدام اساسی می‌کنند. این نمایندگی با درخشش سابقه و انجام کار دقیق در کنار مردم ایستاده است.

 تماس با آسایش خدمات  📞

 

 

 تلفن تماس با نمایندگی تعمیر یخچال ساید بای ساید الجی در مشهد

شهروندان محترم مشهدی، اگر در یک شرایط حساس که نیاز به تعمیر یخچال ساید بای ساید ال جی  دارید ، با یک تماس شما آسایش‌خدمات با تمام توان در کنار شما است.شماره تلفن 05138597776 پاسخ گوی شما جهت اعزام تعمیرکار متخصص به منزل شما می باشد .

کارشناسان واحد پاسخگویی اسایش خدمات شما را راهنمایی می‌کنند و در اولین فرصت نسبت به فرستادن کارشناس اقدام خواهند کرد.جهت تعمیر یخچال ساید بای ساید ال جی در مشهد با آسایش خدمات در ارتباط باشید .

خدمات نمایندگی تعمیر ساید بای ساید ال جی در مشهد

آسایش خدمات مرکز تعمیر یخچال ساید بای ساید ال جی در مشهد با ارائه خدمات نصب و سرویس ساید الجی ، ارائه خدمات گارانتی ، تعمیر یا تعویض قطعه و بررسی مشکل و عیب یابی خطا در خدمت همشهریان خود در مشهد می باشد .

کافی است برای برخورداری از خدمات نمایندگی تعمیر یخچال ساید بای ساید الجی در مشهد ، اسایش خدمات با از طریق راه های ارتباطی ذکر شده درخواست خود را اعلام کنید . آسایش خدمات مرکز تعمیرات لوازم خانگی در مشهد در کنار شماست .

 

آسایش خدمات ؛ مرکز تعمیر ساید بای ساید ال جی در مشهد

امروزه در کمتر خانه‌ای یک وسیله برقی از برند الجی دیده نمی‌شود. یخچال‌های ساید بای ساید ال جی با ظاهری شیک و آراسته در اغلب آشپزخانه‌های منازل دیده می‌شوند. این یخچال‌ها گاهی ممکن است به دلایل متعددی روشن نشوند، هوای داخل شان گرم باشد ،گازشان تمام شود و یا بردشان خاموش گردد.

در صورت بروز هرگونه عیب و نقص و نیاز به تعمیر یخچال ساید بای ساید ال جی در مشهد از تعمیرکار متخصص آسایش خدمات کمک بگیرید. نمايندگي‌های معتبر و تخصصی همواره بهترین خدمات را به متقاضیان ارائه می‌دهند. از سپردن دستگاه خود به افراد غیر کارشناس خودداری کنید. بهتر است تعمیر یخچال شما در محل و منزل انجام گیرد تا مجبور به پرداخت هزینه‌های اضافی نشوید.

 تماس با آسایش خدمات  📞

 


سوالات متداول

خرابی های رایج در یخچال ساید بای ساید ال جی چیست ؟

  • یخچال روشن نمی‌شود
  • برد یخچال از کار افتاده است
  • تولید برفک زیاد
  • گرم بودن هوای داخل یخچال
 

هزینه تعمیر یخچال ساید بای ساید الجی چقدر است ؟

هزینه تعمیر یخچال ساید بای ساید ال جی در ابتدای امر قابل پیش بینی نیست. ابتدا باید دستگاه شما مورد بازبینی قرار گرفته و پس از عیب یابی و تعمیر، هزینه لازم اعلام شود. اما بهتر است بدانید چند عامل در افزایش یا کاهش هزینه نقش مهمی دارد. قطعات یخچال‌های خارجی نسبت به محصولات داخلی گران‌تر به فروش می‌رسد، در صورت نیاز به تعویض قطعه و استفاده از قطعات اورجینال هزینه و دستمزد بالاتر خواهد رفت.

بهترین نمایندگی تعمیر یخچال ساید بای ساید الجی در مشهد کجاست ؟

بهترین نمایندگی یخچال ساید بای ساید ال جی در مشهد با هدف کسب رضایت مشتریان با داشتن پرسنلی کارآزموده، آموزش دیده و دلسوز، بهترین و فنی‌ترین خدمات را به مشتریان و شهروندان مشهدی ارائه می‌‌دهد. تخصص در تعمیر، تعهد در خدمت، درک مشتری، سرعت در کار از جمله ویژگی‌های آسایش‌خدمات بهترین مرکز تخصصی تعمیر یخچال‌های الجی است.

شماره تماس و تلفن مرکز تعمیر ساید بای ساید الجی در مشهد چند است ؟

شماره تلفن 05138597776 پاسخ گوی شما جهت اعزام تعمیرکار متخصص به منزل شما می باشد .
5/5 - (1 امتیاز)

درخواست سرویس و تعمیر از آسایش


    3 پاسخ به “ تعمیر یخچال ساید بای ساید ال جی در مشهد”

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *