لوگو آسایش خدمات

آسایش خدمات

تعمیر و سرویس لوازم خانگی

آدرس دفتر ما

مشهد، امام خمینی 60

تعمیر یخچال ساید بای ساید در مشهد

تعمیر یخچال ساید بای ساید در مشهد
138
5 دسامبر 2023
مدیر سایت

تعمیر یخچال ساید بای ساید در مشهد

یخچال ساید بای ساید یکی از مهم‌ترین و شیک‌ترین وسایل مورد نیاز در آشپزخانه است. به کمک آن می توان مواد غذایی را با سرد نگه داشتن یا منجمد کردن، برای مدت طولانی نگهداری کرد. گاهی این یخچال مدرن و پیشرفته ممکن است به دلایل مختلف غذا را سرد نگه ندارد، صدای اضافی داشته باشد و یا اصلا روشن نشود. با توجه به حساسیت و گرانی این یخچال، با مراکز معتبر، تخصصی و آشنا با تجهیزات جدید تماس بگیرید.

در صورت نیاز به سرویسکار مجاز برای تعمیر یخچال ساید بای ساید در مشهد با آسایش خدمات در ارتباط باشید.

 تماس با آسایش خدمات  📞

 

در صورت بروز چنین مشکلی برای شهروندان مشهدی، آسایش خدمات با بالاترین سطح خدمات دهی، در خدمت شهروندان مشهدی می‌باشد.‌

تعمیر یخچال ساید بای ساید در مشهد

 مشکلات رایج یخچال ساید بای ساید

دیواره یخچال ساید‌بای‌ساید مانند تمامی یخچال‌های دیگر داغ می‌شود. هر چند داغ‌شدن دیوار یخچال موجب جلوگیری از زنگ‌زدگی است، اما در صورت داغی زیاد ممکن‌ است خطراتی را به دنبال داشته‌باشد. در این یخچال‌ها‌ لوله‌های ویژه‌ای برای پیش‌گیری از نفوذ رطوبت تعبیه‌شده‌اند، که به کندانسور یخچال متصل می‌شوند. داغ شدن‌ دیواره‌ یخچال بیشتر در فصل تابستان رخ‌ داده و به بالاترین درجه می‌رسد.‌ برای کم‌شدن گرمای دیواره،  یخچال را در مکانی دور از نور مستقیم خورشید قرار‌دهید. همچنین باید تهویه هوا در اطراف یخچال به خوبی انجام‌گیرد.‌ بهتر است یخچال ۱۰ سانتی‌متر با دیوار و دیگر لوازم فاصله داشته‌باشد.‌

  • ✅ سرد نبودن یخچال ساید

سرد‌نبودن یخچال یا سرما نداشتن یخچال مشکل اصلی همه یخچال‌ها، فریزرها و ساید بای سایدها است. دلیل اصلی این مشکل، وجود نقص در یکی از قطعات سرمازا در یخچال می‌باشد. اولین احتمال این است که گاز یخچال تمام شده باشد.‌ وقتی که گاز یخچال به علت نشتی کم شود و یا کمپرسور یخچال بیش از 10 سال، کار کند، باید حتما شارژ انجام گیرد.‌

  • ✅ صدای زیاد یخچال ساید 

یکی از مشکلات یخچال فریزر و ساید بای ساید ها سر‌وصدای‌ زیاد یخچال است. این صدا گاهی آزار‌دهنده و یا خیلی کم است.‌ در هر حالت صدای یخچال موجب اذیت اهل خانواده می‌شود که از پشت یخچال به گوش می‌رسد. این صدا می‌تواند از یکی از فن‌های کمپرسور، اواپراتور و کندانسور باشد. فن کندانسور در پشت یخچال قرار‌دارد و با باز کردن کاور یخچال قابل رویت است. فن اواپراتور در داخل یخچال قرار دارد و باید از داخل کاور یخچال گشوده شود تا فن اواپراتور را مشاهده و تعمیر‌کرد.

فن کمپرسور در کنار کمپرسور و در پشت یخچال قرار دارد. ممکن است صدای یخچال از کمپرسور یخچال باشد. اگر صدای تق و توق یا صدایی شبیه لرزش از یخچال به گوش برسد، احتمال خرابی کمپرسور وجود‌‌ دارد. دراین‌ شرایط بهتر‌است با یک تکنسین و تعمیرکار فنی تماس بگیرید. این نقص اغلب در سایدهایی رخ می‌دهد که عمری بالای ده سال دارند.

  • ✅ اتوماتیک نکردن یخچال ساید 

از میان مشکلات یخچال فریزر ساید بای ساید این مشکل به وفور دیده می‌شود.‌ بسیاری از یخچال‌ها اتوماتیک نمی‌کنند و یکسره در حال کار‌کردن هستند.‌ در کار‌کردن یکسره گاهی یخچال سرما دارد و زمانی هم ممکن است این سرما وجود نداشته باشد. اگر این نقص از ترموستات یخچال باشد، باید عوض شود. اگر ترموستات سالم باشد و مشکلی وجود نداشته باشد، کمپرسور یخچال خراب شده و توانایی سرمادهی طبق درجه ترموستات را ندارد.

در صورت مشاهده هر یک موارد بالا و نیاز به سرویسکار مجاز برای تعمیر یخچال ساید بای ساید در مشهد با آسایش خدمات در ارتباط باشید.

 تماس با آسایش خدمات  📞

 

 

تعمیر یخچال ساید بای ساید در مشهد

 

اهمیت تعمیر یخچال ساید در محل

امروزه کلان شهرها درگیر ترافیک و رفت و آمد هستند. یخچال‌های ساید دارای سیستم پیچیده و وزن زیادی هستند و جا به جایی آن‌ها کمی دشوار است. تعمیر یخچال در محل مزایایی مانند کاهش هزینه و صرفه جویی در وقت به همراه دارد. ممکن است در حین حمل و نقل مشکلاتی برای یخچال پیش آید و صاحب این محصول مجبور به پرداخت هزینه مجدد شود. از طرفی امکان سقوط، شکستگی و جا‌به‌جایی موتور هم دور از انتظار نیست. با تعمیر این محصول در محل علاوه بر پیش‌گیری از بروز خطرات احتمالی، مشکل ساید بای ساید شما در منزل مرتفع خواهد شد.

در صورت نیاز به سرویسکار مجاز برای تعمیر یخچال ساید بای ساید در مشهد با آسایش خدمات در ارتباط باشید :

 تماس با آسایش خدمات  📞

 

عیب یابی و تعمیر یخچال ساید بای ساید در مشهد

در صورتی که هر یک از مشکلات رایج در یخچال ساید بای ساید سامسونگ ، الجی ، دوو و یا سایر برند ها را مشاهده کردید جهت عیب یابی ساید بای ساید ابتدا به کد ارور و خطاهای نمایش داده شده بر روی نمایشگر ساید بای ساید توجه نمایید . از سلامت سیم برق ، دو شاخه و پریز مطمئن شوید . درجه دمای یخچال را چک کنید ، در صورت نشتی آب، دلیل و مبدا آن رفع کنید . و در غیر این صورت با مرکز نمایندگی و خدمات تعمیر یخچال ساید بای ساید در مشهد ؛ آسایش خدمات تماس بگیرید .

 

کد ارور و خطاهای یخچال ساید بای ساید

در اکثر یخچال های ساید بای ساید ال جی ، سامسونگ و دوو در صورت بروز خطا کد مشخصی بر روی نمایشگر  ساید بای ساید نمایش داده می شود . به کمک این کد ها می توانید علت بروز خطا را عیب یابی کنید . توصیه می شود برای رفع خطا و عیب یابی با مرکز تعمیر یخچال ساید بای ساید در مشهد تماس بگیرید .

  • ☑️ E1 : قطع شدن برق یا سنسور فریزر
  • ☑️ E2 : آسیب و خطا در سنسور فریزر
  • ☑️E4 : اشکال در یخ زدایی
  • ☑️E5 : قطع شدن برق یا خرابی سنسور فریزر
  • ☑️ E6 : خرابی سنسور محیط
  • ☑️ E8 : خرابی سنسور یخ ساز
  • ☑️ E21 : مشکل در فن یخچال
  • ☑️ E22 : خطا در فن فریزر
  • ☑️ E23 : وجود مشکل در فن خنک کننده
  • ☑️ E24  : خرابی یخ زدای یخچال
  • ☑️ E25 : خرابی یخ زدایی فریزر
  • ☑️ E26 : اشکال در یخ سازی
  • ☑️ E39 : خرابی سنسور یخ ساز
  • ☑️ E83 : قطعی برق
  • ☑️ E85 , E86 خرابی اینورتر یا قطع شدن برق

تعمیر انواع برند یخچال ساید بای ساید در مشهد

امروزه برندهای مختلف یخچال و فریزر  در بازار عرضه می‌شوند که هر کس مطابق نیاز و تمکن مالی خویش اقدام به خرید آن می‌کند. تعمیر انواع برند خارجی و مدرن، این مرکز تخصصی را از تعمیرگاه‌های سنتی جدا کرده است. عیب یابی در محل، تعویض قطعه، بررسی سیستم برق رسانی، تعویض برد، ترموستات، کمپرسور، درب، گاز و موتور از جمله خدمات تخصصی است که این مرکز در مورد تمامی برندهای داخلی و خارجی به متقاضیان ارائه می‌دهد.

✔️ یخچال ساید بای ساید LG

در صورتی که یخچال ساید الجی شما دچار مشکل شده است جهت تعمیر یخچال ساید بای ساید ال جی با تعمیرکاران مجاز و متخصص اسایش خدمات در تماس باشید .

✔️ یخچال ساید بای ساید بوش

✔️ یخچال ساید بای ساید SAMSUNG

برای تعمیر یخچال ساید بای ساید سامسونگ در مشهد می توانید از مرکز نمایندگی آسایش خدمات استفاده کنید .

✔️ یخچال ساید بای ساید پاکشوما

✔️ یخچال ساید بای ساید اسنوا

✔️یخچال ساید بای ساید DEAWOO  

در صورت نیاز به تعمیر بخچال ساید بای ساید دوو در مشهد با آسایش خدمات تماس بگیرید .

 

پرسنل زبده، دوره دیده و متخصص در امور انواع یخچال سنتی و جدید در خدمت رسانی به  شهروندان مشهدی آماده هستند. این مرکز علاوه بر ارائه بهترین خدمات فنی، با در نظر گرفتن شرایط شهروندان قیمتی  منصفانه و طبق تعرفه اصناف دارد. این نمایندگی با به کارگیری  قطعات با کیفیت مناسب و اورجینال، بهترین قطعات موجود در بازار ایران همواره در پی جلب رضایت مشتریان است.

در صورت نیاز به سرویسکار مجاز برای تعمیر یخچال ساید بای ساید در مشهد با آسایش خدمات در ارتباط باشید.

تعمیر یخچال ساید بای ساید در مشهد

 

هزینه تعمیر یخچال ساید بای ساید در مشهد

تعمیر یخچال ساید بای ساید توسط تعمیرکار متخصص و در مرکز نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید در مشهد با هزینه همراه است . قیمت تعمیر لوازم خانگی به عوامل بسیاری بستگی دارد و می تواند  نرخ مصوبه اتحادیه را بیشتر یا کم تر کند .

قیمت تعمیر یخچال ساید بای ساید در مشهد می تواند بر اساس موارد زیر تغییر کند :

  • ✅ مدل ساید بای ساید
  • ✅ برند ساید بای ساید
  • ✅ نوع قطعه خرابی
  • ✅ میزان پیچیدگی
  • ✅ کیفیت قطعات
  • ✅ داشتن گارانتی
  • ✅ تخصص سابقه تعمیرکار
  • ✅ مدت زمان تعمیر
  • ✅ هزینه حمل و نقل

 

لیست قیمت تعمیر یخچال ساید بای ساید در مشهد

 

آسایش خدمات مرکز تعمیر انواع ساید بای ساید های سامسونگ ، دوو ، الجی مفتخر است هزینه تعمیر یخچال را بر اساس مصوبه اتحادیه و با قیمت مناسب انجام می دهد .

 

هزینه تعمیر ساید بای ساید در مشهد

نوع خرابی و قطعه مورد نظرحداقل(تومان)حداکثر(تومان)
هزینه نصب ساید 300000
هزینه تعویض فیلتر ساید بای ساید 300000500000
تعمیر یخساز5000001000000
تعمیر یخساز300000500000
تعمیر موتور 10000003000000
جهت تعیین هزینه دقیق تعمیر لوازم خانگی در مشهد با آسایش خدمات تماس بگیرید . 05138597776

 

برای اطلاع دقیق از هزینه و لیست قیمت تعمیر یخچال ساید بای ساید در مشهد می توانید درخواست اعزام تعمیرکار متخصص و حرفه ای به محل را  از اسایش خدمات داشته باشید تا پس از بررسی مشکل قیمت دقیق اعلام شود .

 

 

مرکز نمایندگی تعمیر ساید بای ساید در مشهد

شهروندان مشهدی که در منزل خود دارای یخچال ساید بای ساید هستند، در صورت دیدن هر گونه نقص در ساید خود می‌توانند با مرکز تخصصی تعمیر یخچال ساید بای ساید در مشهد ، آسایش خدمات  تماس بگیرند تا مورد راهنمایی قرار گیرند و در صورت نیاز پرسنل متعهد این نمایندگی در محل حاضر شده و نقص دستگاه شما را برطرف کنند.

 

 تماس با آسایش خدمات  📞

 

این مرکز پشتیبانی بصورت شبانه روزی و در تمام طول هفته آماده ارائه مشاوره و همچنین ثبت فرم درخواست و اعزام تعمیرکار فنی و متخصص به محل مورد نظر شما می‌باشد. در صورت بروز هرگونه نقص در یخچال ساید شما از دست‌کاری کردن و یا سپردن آن به افراد غیر متخصص خودداری کنید.

در صورت نیاز به سرویسکار مجاز برای تعمیر یخچال ساید بای ساید در مشهد با آسایش خدمات در ارتباط باشید.

 

 تعمیرکار مجاز تعمیر یخچال ساید بای ساید در مشهد

یخچال‌های ساید اغلب محصولات پیشرفته با سیستم پیچیده هستند که در صورت بروز هر گونه نقص باید از افراد متخصص کمک گرفته شود. این نمایندگی با داشتن کادری توانمند، فنی، خوش‌قول، کاردان و متعهد به وظیفه همواره بهترین و تخصصی‌ترین خدمات را به شهروندان مشهدی ارائه کرده است.

بهترین تعمیرکار لوازم خانگی و تکنسین مجاز یخچال‌های مدرن با گذراندن دوره‌های تخصصی و فنی و بکارگیری جدیدترین تجهیزات، می‌تواند مشکل ساید بای ساید منزل شما را یافته و در کم‌ترین زمان نسبت به رفع آن اقدام کند. سابقه درخشان خدمات رسانی به این شهر زیبا نام ما را بلند آوازه کرده است.

در صورت نیاز به سرویسکار مجاز برای تعمیر یخچال ساید بای ساید در مشهد با آسایش خدمات در ارتباط باشید:

 تماس با آسایش خدمات  📞

 

تعمیر یخچال ساید بای ساید در مشهد

 

 

تلفن تماس با مرکز خدمات و تعمیر یخچال ساید بای ساید در مشهد

توصیه اکید می شود در صورت بروز مشکل و خرابی با مرکز تعمیر یخچال ساید بای ساید در مشهد ؛ آسایش خدمات مراجعه کنید تا  بتوانید جلوی مشکلات جدی تر و هزینه های بیشتر را بگیرید .

شماره تلفن تماس با نمایندگی تعمیر یخچال ساید بای ساید در مشهد 05138597776   می باشد که می تواند با اعزام سرویسکار متخصص  لوازم خانگی و تشخیص و عیب یابی ساید در جهت تعمیر آن بهترین خدمات را ارائه دهد .

هم چنین شما قادر خواهید بود در هر ساعت از شبانه روز با مراجعه به سایت آنلاین اسایش خدمات و پر کردن فرم درخواست تعمیر ، جهت اعزام سرویسکار تعمیر ساید بای ساید در مشهد اقدام نمایید .

 

آسایش خدمات ؛ مرکز تعمیر یخچال ساید بای ساید در مشهد

یخچال‌های ساید بای ساید هم مانند لوازم الکتریکی دیگر گاهی دچار نقص می‌شوند. اطلاع از نکات نگهداری یخچال ساید بای ساید می تواند میزان خرابی را کاهش دهد . مشکلاتی همچون :

  • ✔️ سرمای خوبی ندارند
  • ✔️ یخ تولید نمی‌کنند
  • ✔️ دیوارشان داغ می‌شود
  • ✔️ یا سر و صدای زیادی دارند.

 

در صورت بروز هر یک از مشکلات یاد شده از انجام تعمیرات غیر تخصصی خود داری کنید. شهروندان مشهدی می‌توانند با نمایندگی تعمیر یخچال ساید بای ساید در مشهد تماس گرفته و تقاضای کارشناس نمایند.آسایش خدمات با داشتن کادری مجرب و دوره دیده، بهترین خدمات فنی را به مشتریان عرضه می‌دارد. تعمیرات تخصصی، تعویض قطعه و شارژ گاز از جمله خدمات این نمایندگی است.

در صورت نیاز به سرویسکار مجاز برای تعمیر یخچال ساید بای ساید در مشهد با آسایش خدمات در ارتباط باشید.

 


سوالات متداول

مشکلات رایج یخچال ساید بای ساید چیست ؟

  • سرد نبودن یخچال ساید
  • صدای زیاد یخچال ساید 
  • اتوماتیک نکردن یخچال ساید 

مرکز نمایندگی تعمیر ساید بای ساید در مشهد کجاست ؟

شهروندان مشهدی که در منزل خود دارای یخچال ساید بای ساید هستند، در صورت دیدن هر گونه نقص در ساید خود می‌توانند با مرکز تخصصی تعمیر یخچال ساید بای ساید در مشهد  ؛ آسایش خدمات تماس بگیرند تا مورد راهنمایی قرار گیرند و در صورت نیاز پرسنل متعهد این نمایندگی در محل حاضر شده و نقص دستگاه شما را برطرف کنند.

شماره تلفن تماس با مرکز خدمات و تعمیر یخچال ساید بای ساید در مشهد چیست ؟

شماره تلفن تماس با نمایندگی تعمیر یخچال ساید بای ساید در مشهد 05138597776   می باشد که می تواند با اعزام سرویسکار متخصص  لوازم خانگی و تشخیص و عیب یابی ساید در جهت تعمیر آن بهترین خدمات را ارائه دهد .
5/5 - (1 امتیاز)

درخواست سرویس و تعمیر از آسایش


    10 پاسخ به “تعمیر یخچال ساید بای ساید در مشهد”

    1. برای تعمیر یخچال ساید بای ساید دستگاه به تعمیرگاه منتقل میشه ؟ یا در محل تعمیر می کنید ؟

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *