لوگو آسایش خدمات

آسایش خدمات

تعمیر و سرویس لوازم خانگی

آدرس دفتر ما

مشهد، امام خمینی 60

تعمیر یخچال فریزر سامسونگ در مشهد

تعمیر یخچال فریزر سامسونگ در مشهد
101
10 دسامبر 2023
مدیر سایت

تعمیر یخچال فریزر سامسونگ در مشهد

با افزایش شهرنشینی، نیاز مبرم به لوازم برقی به‌ویژه یخچال فریزر بیش‌ازپیش احساس می‌شود‌. یخچال‌ فریزر سامسونگ با بهترین کارایی و بازدهی درمیان مردم محبوبیت دارد؛ اما این محصول پرکاربرد گاهی دچار خرابی شده و ممکن است روشن نشود، یخ نکند و یا به علت داغی زیاد محیط آشپزخانه را گرم کند. درصورت بروز هرمشکلی بهتراست با یک سرویس‌کار کارآزموده و کاردان تماس گرفته و مشورت کنید.‌ نمایندگی تعمیر تخصصی آسایش خدمات می‌تواند بهترین خدمات را به شما ارائه دهند تا بتوانید یخچال فریزر خود را سرویس و یا تعمیر کنید.

 تماس با آسایش خدمات  📞

آسایش خدمات ؛ مرکز تعمیر یخچال فریزر سامسونگ در مشهد

از آن جایی که در تولید و ساخت یخچال های سامسونگ جدیدترین تکنولوژی استفاده شده است ، تعمیر یخچال فریزر سامسونگ نیاز تعمیرکار متخصص و حرفه ای دارد تا بتواند دلیل خرابی را تشخیص و جهت تعمیر آن در کوتاه ترین زمان ، اقدامات لازم را انجام دهد .

آسایش خدمات ، نمایندگی تعمیر لوازم خانگی در مشهد با ارائه بهترین خدمات و بهره بردن از تکنسین های متخصص و دوره دیده می تواند در زمینه تعمیر یخچال فریزر  سامسونگ در مشهد ، در کنار همشهریان خود قرار گیرد .

 

تلفن تماس با نمایندگی تعمیر یخچال فریزر سامسونگ در مشهد

در صورتی که به نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر سامسونگ در مشهد نیاز داشتید می توانید با تلفن  05138597776  تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان ، تعمیرکاران حرفه ای و با تجربه آسایش خدمات به محل اعزام و جهت تعمیر و ارائه خدمات اقدام کنند .

هم چنین شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز و  به صورت 24 ساعته ، جهت دریافت خدمات آنلاین از آسایش خدمات ، با پر کردن فرم درخواست تعمیرات ، تقاضای اعزام تکنسین را داشته باشید

تعمیرکار مجاز یخچال فریزر سامسونگ در مشهد فردی زبده و آموزش‌دیده است که با یک تماس می‌تواند نسبت به رفع مشکل یخچال شما اقدام کند. در تعمیر یخچال فریزر سامسونگ اولین قدم عیب‌یابی دستگاه است. بهترین تعمیرکار حرفه ای لوازم خانگی در مشهد پس از عیب‌یابی یخچال شما در محل و منزل شما حاضرشده و با تجهیزات پیشرفته و مدرن دستگاه شما را تعمیر خواهد کرد.‌

خدمات نمایندگی تعمیر یخچال فریزر سامسونگ در مشهد

این نمایندگی با یک تماس و یا تقاضا می‌تواند به اقدامات زیر بپردازد:

  • بررسی سیستم برق رسانی
  • تعمیر فن یخچال
  • سرویس یخچال فریزر
  • شارژ گاز خنک‌کننده
  • تعمیر کندانسور
  • بازبینی موتور
  • تعویض برد
  • تعویض دریچه هوا

 تماس با آسایش خدمات  📞

نکات نگهداری از یخچال فریزر سامسونگ

کاربر گرامی بهتر است بدانید نگه‌داری لوازم برقی، مهم‌تر از خرید هرروز لوازم برقی است. با رعایت چند مورد ضروری، می‌توانید سال‌ها از یک وسیله برقی استفاده کنید. در ادامه به نکات نگهداری از یخچال‌ها اشاره خواهیم داشت:

  • ☑️انباشته نکردن مواد در یخچال فریزر سامسونگ

زمانی که یخچال فریزر را پر از مواد خوراکی می‌کنید، مواد به هم می‌چسبند و جریان هوای سرد در بین مواد به گردش درنخواهد آمد و کم‌کم متوجه می‌شوید که مواد خوراکی به‌اندازه کافی یخ نزده‌اند. گاهی با این کار جلوی دریچه تهویه هوا مسدود خواهد شد.‌ با بسته شدن دریچه امکان فاسدشدن مواد خوراکی افزایش می‌یابد.

  • ☑️از لوله کندانسور به خوبی مراقبت کنید

لوله‌های کندانسور لوله‌هایی هستند که در پشت یخچال تعبیه شده‌اند. مهم‌‌ترین وظیفه این لوله‌ها خنک نگه‌داشتن گاز مبرد یخچال است. این لوله‌ها توانایی انتقال گرما به بیرون از یخچال رادارند. با تمیز نگه‌داشتن این لوله‌ها دیگر نیازی به تعمیر یخچال فریزر سامسونگ پیدا نخواهید کرد.‌ اگر این لوله‌ها گردوغبار زیادی به خود بگیرند، توانایی انتقال گرما را نخواهند داشت. به طور سالیانه لوله‌های کندانسور را با یک برس نرم گردگیری کنید.‌

  • ☑️داخل یخچال را تمیز کنید

تمیز نگه‌داشتن یخچال تأثیر زیادی بر طول عمر دستگاه شما دارد. هرچند دمای سرد یخچال مانع از رشد انواع قارچ و میکروب می‌شود؛ اما بهتر است به‌صورت دوره‌ای و در ماه یک‌بار مواد یخچال را خارج کرده و داخل آن را با آب ولرم تمیز کنید. از ریختن یک‌باره آب داغ به داخل یخچال خودداری کنید.

تعمیر یخچال فریزر

مشکلات رایج و خرابی یخچال فریزر سامسونگ

گاهی متوجه می‌شوید که مواد خوراکی داخل یخچال طعم خوشی ندارند، یا تمام مواد یخچال کاملا یخ زده است. در صورت مواجه‌شدن با چنین مشکلی بهتر است با مراکز معتبر و تخصصی تعمیر یخچال فریزر سامسونگ، نمایندگی آسایش خدمات تماس بگیرید. ازخدمات آن ها استفاده کنید.

 تماس با آسایش خدمات  📞

  • ⬅️مواد غذایی به طور کامل یخ‌بسته‌اند

زمانی که مواد داخل یخچال به‌صورت کامل یخ‌بسته است، می‌تواند ناشی از خرابی دماسنج یا دمپر هوای بین یخچال با فریزر باشد. دلیل دیگر یخ‌زدگی مواد غذایی داخل یخچال می‌تواند از یخ بستن کانال هوای زیر فریزر رخ دهد. زمانی که لوله دیفراست گرفته شود، دمپر هوا یخ زده و سرمای زیادی به مواد غذایی منتقل می‌شود‌.

  • ⬅️انتشار بوی بد از مواد داخِل یخچال فریزر سامسونگ

زمانی که احساس کردید بوی بدی از مواد داخل یخچال متصاعد می‌شود، ممکن است به دو دلیل باشد. احتمال اول این است که زغال بوگیر داخل یخچال خراب‌شده است. احتمال دوم ممکن است برخی از مواد غذایی داخل یخچال دارای بوی تندی باشند. این مواد به دلیل نگه‌داری طولانی‌مدت در فریزر بوی بدی از خود منتشر می‌کنند. برای برطرف شدن بوی بد داخل فریزر چند قطعه زغال کبابی داخل یخچال قراردهید.‌

  • ⬅️صدای غیرعادی یخچال

اگر سروصدای یخچال samsung زیاد و آزاردهنده است، می‌تواند به دلایل مختلفی باشد. اولین دلیل این است که جای یخچال درست و هموار نیست. دلیل دوم خرابی فن و یا کمپرسور است که موجب سروصدای زیاد یخچال می‌شود. چنانچه با تکان دادن یخچال، سروصدایش کم شد، جایش مناسب نیست و در غیر این صورت با یک تعمیرکار مجاز جهت تعمیر یخچال فریزر سامسونگ تماس حاصل کنید.‌

تعمیر یخچال فریزر

هزینه تعمیر یخچال فریزر سامسونگ

هیچ‌گاه هزینه تعمیر یخچال فریزر سامسونگ قابل پیش‌بینی نیست. به‌طور مثال خرابی برد دستگاه هزینه بسیار بالاتری نسبت به خرابی فن دارد. برای تعیین دقیق هزینه‌ها ابتدا باید یک تعمیرکار مجاز اقدام به عیب‌یابی دستگاه منزل شما نماید. پس از عیب‌یابی، اگر نیاز به تعویض قطعه باشد، هزینه تعمیر یخچال فریزر بیشتر خواهد شد. عوامل زیادی در تعیین میزان هزینه یخچال نقش دارند که شامل:

  • 1-میزان وقتی‌که برای تعمیر صرف کرده‌اند.
  • 2-تعویض قطعه و نوع قطعه به‌کاربرده شده است
  • 3-برندهای خارجی قیمت متفاوتی در هزینه‌‌ها دارند.
  • 4-ضمانت‌نامه دستگاه و خدمات پس از فروش

هزینه دقیق تعمیر یخچال فریزر سامسونگ پس از اعزام تعمیرکار متخصص و تشخیص مشکل به لطلاع شما می رسد .

جدول زیر بازگو کننده ی ،حدود قیمت و مشکل است که جهت راهنمایی شما گردآوری شده است . برای اطلاع دقیق از قیمت تعمیر یخچال سامسونگ در محل با اسایش خدمات تماس بگیرید .

 

نرخ هزینه تعمیر یخچال فریزر در مشهد

نوع خرابی و قطعه مورد نظرحداقل(تومان)حداکثر(تومان)
نصب300000
تعویض فن یخچال400000
تعویض ترموستات200000500000
سنسور ها و المنت ها5000001000000
آبسرد کن و یخساز یخچال300000700000
تعمیر برد1000000
تعویض موتور یخچال15000003000000
جهت تعیین هزینه دقیق تعمیر لوازم خانگی در مشهد با آسایش خدمات تماس بگیرید .
05138597776

 

 

مزیت تعمیر یخچال فریزر سامسونگ در محل

جابه‌جایی وسیله برقی سنگین مانند یخچال فریزر خطراتی به همراه دارد که شامل خرابی قطعات سالم و سقوط یخچال می‌باشد. چنانچه یخچال فریزر منزل شما در محل تعمیر شود، هزینه‌ای برای حمل و نقل پرداخت نخواهید کرد.‌ و از طرفی مجبور به رفت‌وآمد در ترافیک نخواهید بود. دستگاه شما به‌سرعت تعمیر شده و نگرانی شما برطرف خواهد شد.

تعمیر یخچال فریزر

بهترین نمایندگی سرویس و تعمیر یخچال فریزر سامسونگ در مشهد

چنانچه یخچال شما خراب شد، دیگر نگران سرویس و تعمیر آن نباشید. آسایش خدمات بهترین نمایندگی سرویس و تعمیر یخچال فریزر در مشهد است. این نمایندگی با داشتن سابقه درخشان، کادر مجرب و فنی با داشتن اطلاعات کافی و دانش روز در پی رفع مشکل شهروندان مشهدی می‌باشد.تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ در مشهد توسط آسایش خدمات پذیرفته می شود .

با یک تماس می‌توانید مشکل یخچال خود را مطرح کنید.‌ شما مشتری گرامی در هر ساعت از شبانه‌روز که نیاز به تعمیرکار داشتید، ما در کنار شما ایستاده‌ایم. تماس از مشتری، خدمات‌دهی از نمایندگی.

 

تعمیر یخچال فریزر سامسونگ در مشهد

 

امروزه یخچال فریزر نقش مهمی در زندگی روزمره مردم دارد. فریز کردن لوازم و مواد خوراکی امری اجتناب‌ناپذیر است. گاهی در هوای گرم بوی بدی از آشپزخانه به گوش می‌رسد. متوجه می‌شوید که یخچال فریزر سامسونگ شما کار نمی‌کند. در اولین فرصت مواد غذایی را از یخچال خارج کرده و از برق بکشید. سپس با یک نمایندگی آسایش خدمات که دارای تعمیرکاران خبره و مجازاست تماس بگیرید. بهترین نمایندگی تعمیر یخچال فریزر سامسونگ در شهر مشهد می‌تواند بهترین خدمات را ارائه دهد. از سپردن لوازم برقی خود به افراد غیر کارشناس خودداری کنید.

 

 تماس با آسایش خدمات  📞


 

سوالات متداول

مشکلات رایج و خرابی یخچال فریزر سامسونگ چیست ؟

  • مواد غذایی به طور کامل یخ‌بسته‌اند
  • انتشار بوی بد از مواد داخِل یخچال فریزر سامسونگ
  • صدای غیرعادی یخچال
 

هزینه تعمیر یخچال فریزر سامسونگ در مشهد چقدر است ؟

عوامل زیادی در تعیین میزان هزینه یخچال نقش دارند که شامل:
  • میزان وقتی‌که برای تعمیر صرف کرده‌اند.
  • تعویض قطعه و نوع قطعه به‌کاربرده شده است
  • برندهای خارجی قیمت متفاوتی در هزینه‌‌ها دارند.
  • ضمانت‌نامه دستگاه و خدمات پس از فروش

بهترین نمایندگی سرویس و تعمیر یخچال فریزر سامسونگ در مشهد چه نام دارد ؟

چنانچه یخچال شما خراب شد، دیگر نگران سرویس و تعمیر آن نباشید. آسایش خدمات بهترین نمایندگی سرویس و تعمیر یخچال فریزر در مشهد است. این نمایندگی با داشتن سابقه درخشان، کادر مجرب و فنی با داشتن اطلاعات کافی و دانش روز در پی رفع مشکل شهروندان مشهدی می‌باشد. با یک تماس می‌توانید مشکل یخچال خود را مطرح کنید.‌ شما مشتری گرامی در هر ساعت از شبانه‌روز که نیاز به تعمیرکار داشتید، ما در کنار شما ایستاده‌ایم. تماس از مشتری، خدمات‌دهی از نمایندگی
4.5/5 - (2 امتیاز)

درخواست سرویس و تعمیر از آسایش


    2 پاسخ به “تعمیر یخچال فریزر سامسونگ در مشهد”

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *