لوگو آسایش خدمات

آسایش خدمات

تعمیر و سرویس لوازم خانگی

آدرس دفتر ما

مشهد، امام خمینی 60

10 علت سرد نکردن یخچال فریزر و ساید بای ساید

10 علت سرد نکردن یخچال فریزر و ساید بای ساید
141
27 ژانویه 2024
مدیر سایت

دلیل سرد نکردن یخچال فریزر

یخچال فریزر یکی از مهم ترین لوازم خانگی است که به صورت 24 ساعته در حال کار کردن است . استفاده از این وسیله ضروری ، محدود به خانه و آشپزخانه نیست و در بسیاری از مکان ها ، از جمله  آموزشگاه ، ورزشگاه ، شرکت های خصوصی ، ادارات و حتی فروشگاه ها کاربرد دارد .

نبود یخچال فریزر و یا ایجاد مشکل در کارکرد آن می تواند روند فعالیت روزانه را با مشکل همراه کند .تصور کنید ، درب یخچال فریزر را باز می کنید و با سرد نکردن یخچال فریزر مواجه می شوید . گرم شدن مواد غذایی در طولانی مدت به فاسد شدن مواد غذایی منجر می شود و علاوه بر ضرر مالی می تواند ، مسمومیت به همراه داشته باشد .

 

سرد نشدن یخچال فریزر

 

فرقی نمی کند شما از چه مدل یخچال با چه برندی استفاده می کنید .مشکل سرد نکردن یخچال فریزر ، یکی از راج ترین نقص هایی است که می تواند برای یخچال فریزر و یا ساید بای ساید اتفاق بیوفتد . آسایش خدمات ، مرکز تعمیرات لوازم خانگی در مشهد ، علت اصلی سرد نکردن یخچال فریزر را توضیح می دهد .

 تماس با آسایش خدمات  📞

 

مهم ترین دلایل سرد نشدن یخچال فریزر

گرم شدن فضای داخل یخچال و سرد نکردن یخچال فریزر می تواند دلایل فنی بسیاری داشته باشد . با گرم شدن یخچال ، سیستم گردش هوای داخلی با مشکل مواجه می شود و فعالیت موتور کاهش می یابد و این می تواند باعث آسیب جدی تر به موتور یخچال شود .

 

یکی از 10 دلیل زیر می تواند علت اصلی سرد نکردن یخچال فریزر باشد . توصیه می شود در صورت بروز چنین مشکلاتی اگر ساکن شهر مشهد هستید . حتما با تعمیرکار متخصص لوازم خانگی در مشهد تماس بگیرید تا از بروز مشکلات جدی تر جلوگیری شود .

 

  1. 1- دمای یخچال تنظیم نیست : در صورتی که با مشکل سرد نکردن یخچال فریزر مواجه شدید ، اولین و ساده ترین دلیل می تواند ، تنظیم نبودن دمای یخچال باشد . ابتدا به درجه یخچال نگاه کنید و در صورت نیاز آن را مجدد تنظیم کنید .
  2. 2- خراب شدن لاستیک دور درب یخچال : دومین علت می تواند مربوط به فاسد شدن و از بین رفتن کیفیت لاستیک دور یخچال باشد . در این صورت درب یخچال به طور کامل بسته نمی شود و هوای سرد یخچال خارج می شود . این امر می تواند باعث گرم شدن مواد غذایی و فشار روی موتور یخچال شود . قبل از ایجاد مشکلات بیشتر با آسایش خدمات مرکز تعمیر یخچال فریزر در مشهد تماس بگیرید .
  3. 3-پر بودن فضای داخل یخچال از مواد غذایی : در صورتی که داخل یخچال را با مواد غذایی بیش از حد پر کنید ، سیستم گردش هوا به خوبی کار نمی کند و مواد غذایی گرم می شود .
  4. 4- خراب شدن برد الکتریکی : سوختن یا ایجاد نقص در برد الکتریکی یخچال فریز می تواند روی تمام قطعات یخچال تاثییر بگذارد و برای تعمیر برد به تعمیرکار متخصص و حرفه ای یخچال فریزر مراجعه کنید .
  5. 5- تراز نبودن یخچال فریزر : یخچال باید به صورت تراز و بدون شیب روز زمین قرار بگیرد . در صورتی که یخچال شما تراز نیست ، حتما نسبت به تنظیم آن اقدام کنید .
  6. 6- قرار گرفتن در مکان نامناسب : اگر یخچال در فضای خیلی گرم و یا خیلی قرار بگیرد ، توان خنک کنندگی آن کاهش می یابد و این می تواند دلیل سرد نکردن یخچال فریزر باشد .

پیشنهاد می شود بخوانید >> علت اصلی بوی بد یخچال 

 

گرم شدن یخچال فریزر

 

پیشنهاد می شود بخوانید >> عیب یابی یخچال ساید بای ساید سامسونگ در مشهد 

 

  1. 7- کم شدن گار یخچال : در صورتی که گاز یخچال نشتی داشته باشد و کاهش یابد ، فضای داخل یخچال گرم می شود . برای رفع این مشکل با مرکز تعمیرات لوازم خانگی ، اسایش خدمات تماس بگیرید .
  2. 8- خرابی ترموستات یا سنسور : تنظیم دمای داخل یخچال های قدیمی به عهده ترموستات است و در یخچال فریز های جدید توسط سنسور این عمل کنترل می شود . طبیعی است که خراب شدن سنسور یا ترموستات می تواند روی خنک کردن یخچال موثر باشد .
  3. 9- خرابی رله و کمپرسور : عمل تبدیل گاز به مایع توسط رله یا کمپرسور انجام می شود ، و در صورت خرابی کمپرسور ، موتور به خوبی کار نمی کند و همین ، علت سرد نکردن یخچال فریزر می شود .
  4. 10-خراب شدن فن اوپراتور : وظیفه این فن هدایت هوای سرد از فریزر به یخچال است . اگر فن اوپراتور به خوبی کار نکند ، هوای سرد به بخش یخچال نمی رسد و همین باعث گرم شدن هوای یخچال می شود .

 

 تماس با آسایش خدمات  📞

 

دلیل سرد نکردن یخچال ساید بای ساید

کارکرد یخچال ساید بای ساید  بر اساس مدل آن تغیر می کند . یخچال های ساید بای ساید 2 مدل هستند . با برد الکترونیکی و بدون برد الکترونیکی .

دلیل سرد نکردن یخچال ساید بای ساید اگر با برد الکترونیکی کار کند می تواند مربوط به سنسور دیفراست ، المنت ، فن و یا ترمودیسک باشد . هم چنین گرفتگی فاضلاب ، نشتی گار یخچال ، خرابی برد الکترونیکی و موتور نیز باید بررسی شود .

 

 تعمیر یخچال ساید بای ساید ال جی

 

اما در یخچال ساید بای ساید اگر بدون برد الکتریکی باشد ، خرابی تایمر ، فن یخچال ، ترموستات ، المنت و ترموفیوز می تواند علت سرد نکردن یخچال ساید بای ساید شود .

نکته این جاست که تعمیر ساید بای ساید به دلیل برخورداری از جدیدترین تکنولوژی کار هرکسی نیست و باید توسط متخصص بررسی شود . در صورتی که در مشهد ساکن هستید به آسایش خدمات ، مرکز تعمیر یخچال ساید بای ساید در مشهد مراجعه کنید . تا در اسرع وقت تعمیرکار ماهر لوازم خانگی و متخصص در تکنولوژی ساخت یخچال ساید به محل شما اعزام شود .

 

 تماس با آسایش خدمات  📞

 

اولین اقدام در زمان سرد نکردن یخچال فریزر و ساید  چیست ؟

به خوبی می دانید که یخچال از هر نوعی که باشد ، یکی از لوازم ضروری در خانه یا محل کار است و ایجاد نقص و خرابی می تواند در زندگی و فعالیت روزمره اختلال ایجاد کند . اطلاع از ” نکات نگهداری یخچال ساید بای ساید  ” می تواند از بروز مشکلات جلوگیری و چالش ها را کم تر کند .

 

نگهداری یخچال ساید بای ساید

 

اگر با مشکل سرد نکردن یخچال فریزر یا ساید روبرو شدید ، اولین اقدام چک کردن مراحل زیر است :

  1. ✅ ورودی برق یخچال را چک کنید .
  2. ✅ تنظیمات دمای یخچال را بررسی کنید .
  3. ✅ دقت کنید که درب یخچال باز نمانده باشد .
  4. ✅ حجم مواد غذایی داخل یخچال را چک کنید .
  5. ✅ اگر یخچال تراز نیست ؛ آن را تنظیم کنید .
  6. ✅ دقت کنید که یخچال را در مکان درست قرار داده باشید .

 

اگر همه این موارد بررسی شد اما مشکل سرد نکردن یخچال فریزر و ساید بای ساید حل نشد ، حتما با مرکز تعمیرات لوازم خانگی در مشهد ، آسایش خدمات تماس بگیرید . تا با اعزام تعمیرکار متخصص یخچال به محل در رفع آن اقدام کند .

 

 

تعمیر یخچال ساید بای ساید در مشهد

 

 

تعمیر یخچال و رفع مشکل سرد نکردن یخچال

تعمیرات یخچال فریزر و ساید بای ساید کار هر کسی نیست و نیاز به تعمیرکار ماهر لوازم خانگی دارد . در صورتی که علت سرد نکردن یخچال فریزر و ساید فنی باشد باید به مرکز تعمیر لوازم خانگی در مشهد مراجعه کنید و از سپردن یخچال به افراد غیر متخصص  و بدون مجوز خودداری کنید .

این می تواند تضمین کند که بهترین خدمات را با تضمین دریافت کرده اید و از بروز مشکلات جدی تر و هزینه بیشتر جلوگیری می شود .

آسایش خدمات ، نمایندگی مجاز تعمیر انواع یخچال با برند های مختلف در مشهد می باشد که می تواند در تعمیر یخچال های سامسونگ ، الجی ، بوش و دوو به شما مشاوره و خدمات ارائه دهد .

کافی است فرم درخواست تعمیر یخچال فریزر را پر و یا با تلفن    05138597776 تماس بگیرید .

 

 تماس با آسایش خدمات  📞

 


سوالات متداول

چرا هوای یخچال سرد نمی شود ؟

گرم شدن فضای داخل یخچال و سرد نکردن یخچال فریزر می تواند دلایل فنی بسیاری داشته باشد . با گرم شدن یخچال ، سیستم گردش هوای داخلی با مشکل مواجه می شود و فعالیت موتور کاهش می یابد و این می تواند باعث آسیب جدی تر به موتور یخچال شود .

در صورتی فضای یخچال گرم است ، اولین اقدام چیست ؟

  1. ورودی برق یخچال را چک کنید .
  2. تنظیمات دمای یخچال را بررسی کنید .
  3. دقت کنید که درب یخچال باز نمانده باشد .
  4. حجم مواد غذایی داخل یخچال را چک کنید .
  5. اگر یخچال تراز نیست ؛ آن را تنظیم کنید .
  6. دقت کنید که یخچال را در مکان درست قرار داده باشید .

برای تعمیر سرد نکردن یخچال در مشهد به کجا مراجعه کنیم ؟

آسایش خدمات ، نمایندگی مجاز تعمیر انواع یخچال با برند های مختلف در مشهد می باشد که می تواند در تعمیر یخچال های سامسونگ ، الجی ، بوش و دوو به شما مشاوره و خدمات ارائه دهد .
5/5 - (3 امتیاز)

درخواست سرویس و تعمیر از آسایش


    4 پاسخ به “10 علت سرد نکردن یخچال فریزر و ساید بای ساید”

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *