لوگو آسایش خدمات

آسایش خدمات

تعمیر و سرویس لوازم خانگی

آدرس دفتر ما

مشهد، امام خمینی 60

مهم ترین دلیل آبگیری نکردن ماشین ظرفشویی

مهم ترین دلیل آبگیری نکردن ماشین ظرفشویی
62
21 فوریه 2024
مدیر سایت

علت آبگیری نکردن ماشین ظرفشویی چیست ؟

همان طور که لوازم خانگی در ایجاد رفاه و آسایش خانه بسیار مهم است ، نگهداری و تعمیر آن در صورت خرابی نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است . یکی از لوازم مهم و کاربردی خانه ها ، ماشین ظرفشویی است که وجود خرابی و نقص در آن می تواند باعث بروز مشکل در روند روزانه زندگی باشد .

از مشکلات رایج ماشین ظرفشویی در انواع برند های سامسونگ ، الجی و بوش ، آبگیری نکردن ماشین ظرفشویی است که می تواند به دلایل مختلف اتفاق بیوفتد . اگر شما هم با چنین مشکلی روبرو شده اید ، نگران نباشید ! برخی از دلایل آبگیری نکردن ماشین ظرفشویی توسط شما قابل رفع است و در برخی دیگر  باید به مرکز تعمیر ماشین ظرفشویی در مشهد مراجعه کنید .

 

آبگیری نکردن ماشین ظرفشویی و رفع آن

 

آسایش خدمات ، مرکز تعمیر لوازم خانگی در مشهد ، درباره علت آبگیری نکردن ماشین ظرفشویی بیشتر توضیح می دهد .

 

 ارتباط با آسایش خدمات  📞

 

چرا ماشین ظرفشویی آبگیری نمی کند ؟

قبل از آنکه به دلیل آبگیری نکردن ماشین ظرفشویی بپردازیم بهتر است که از نحوه آبگیری کردن ماشین ظرفشویی بیشتر بدانیم :

پس از روشن شدن ماشین ظرفشویی ، آب از طریق شلنگ وارد شیر برقی می شود . با دستور برد ، شیر برقی اجازه ورود آب به دستگاه را می دهد و پس از آن که محفظه ماشین ظرفشویی پر از آب شد، هیدرواستات دستگاه فرمان قطع آب را به شیر برقی ارسال می کند و از ورود آب به ماشین ظرفشویی خودداری می شود .

بنابراین وجود نقص یا خرابی در هر یک از این اجزا که شامل ، برد ، شیر برقی ، هیدرواستات و حتی شلنگ آب می تواند موجب آبگیری نکردن ماشین ظرفشویی شود .

 

 ارتباط با آسایش خدمات  📞

 

عوامل موثر در آبگیری نکردن ماشین ظرفشویی

در بیشتر مواقع دلیل آبگیری نکردن ماشین ظرفشویی ، وجود نقص فنی در ظرفشویی می باشد اما عوامل دیگری نیز هستند که می توانند بر آبگیری درست ماشین ظرفشویی موثر باشد . از جمله :

  • ☑️ کمبود فشار آب : در صورتی که فشار ورودی آب ساختمان کم باشد عمل آبگیری با مشکل مواجه شده و حتی می تواند بر قطعات دستگاه آسیب وارد کند .
  • ☑️ وجود آشغال و مواد غذایی در ماشین ظرفشویی : اگر قبل از چیدن ظروف در ظرفشویی ،تکه های مواد غذایی روی آن وجود داشته باشد ، می تواند باعث ایجاد جرم و آلودگی روی سنسور باشد و مانع از آبگیری درست و کامل می شود .
  • ☑️ عدم استفاده صحیح : قبل از استفاده از ظرفشویی دفترچه راهنما را بخوانید و درباره نکات نگهداری از ماشین ظرفشویی بیشتر بدانید . بی توجهی در نگهداری و عدم استفاده صحیح می تواند به قطعات آسیب وارد کند و موجب آبگیری نکردن ماشین ظرفشویی شود .

 

 

آبگیری نکردن ماشین ظرفشویی و تعمیر آن با آسایش خدمات

 

 

مهم ترین دلایل عدم آبگیری ماشین ظرفشویی

دلایل بسیاری می تواند در آبگیری نکردن ماشین ظرفشویی موثر باشد که در برخی موارد اگر به امور فنی آشنایی دارید ،توسط شما قابل رفع است اما اگر مشکل پیچیده تر و تخصصی تر بود لازم است که حتما با مرکز تعمیرات لوازم خانگی در مشهد تماس بگیرید .

مهم ترین علل آبگیری نکردن ماشین ظرفشویی یکی از موارد زیر است :

  1. 1- خرابی شلنگ آب : اگر ماشین ظرفشویی به درستی آبگیری نمی کند ، در اولین مرحله شلنگ اب را بررسی کنید . از مسدود نبودن ، پیچ و خم و سوراخ در شلنگ مطمئن شوید .اگر شلنگ آب دچار پارگی یا فرسودگی است ، توسط خود شما قابل تعویض است .
  2. 2- خرابی شیر برقی ظرفشویی : در صورت سالم بودن شلنگ آب و باز بودن شیر ورودی آب ، دومین دلیل می تواند خراب شدن شیر برقی ماشین ظرفشویی باشد که تعمیر و تعویض آن باید توسط تعمیرکار لوازم خانگی در مشهد انجام پذیرد .
  3. 3- خراب شدن سوئیچ شناور : شناور قطعه ای پلاستیکی در کف ظرفشویی است که وظیفه آن تعیین میزان آب در طول چرخه شستشو است . اگر شناور رسوب گرفته باشد موجب آبگیری نکردن ماشین ظرفشویی می شود . در غیر این صورت ممکن است در سیم کشی سوئیچ شناور اتصالی وجود داشته باشد . ابتدا از تمیز بودن شناور مطمئن شوید و یا با آسایش خدمات مرکز تعمیر ظرفشویی در مشهد تماس بگیرید .
  4. 4- خرابی سوئیچ قفل درب ظرفشویی : اگر درب ماشین ظرفشویی باز باشد عمل آبگیری متوقف می شود .خراب شدن سوئیچ قفل دستگاه می تواند باعث باز ماندن در ظرفشویی شود . برای تعویض و تعمیر سوییچ قفل درب ماشین ظرفشویی با مرکز تعمیرات آسایش خدمات تماس بگیرید .
  5. 5- خرابی برد الکترونیکی : در صورتی که برد ماشین ظرفشویی با اتصالی یا خرابی روبرو شود ، فرمانی به سوئیچ قفل ، شیر برقی و یا هیدرواستات نمی رسد و یکی از دلایل آبگیری نکردن ماشین ظرفشویی را رقم می زند . تعویض و یا تعمیر برد ماشین ظرفشویی باید توسط تعمیرکار حرفه ای و تکنسین دوره دیده انجام شود . جهت تعمیر برد ماشین ظرفشویی و رفع علت آبگیری نکردن ماشین ظرفشویی با آسایش خدمات تماس بگیرید .
  6. 6- خرابی هیدرواستات : وظیفه هیدرواستات تعیین میزان سطح آب است .که اگر با مشکل مواجه شود میتواند موجب آبگیری نکردن ماشین ظرفشویی شود . فرسودگی ، شل یا سفت بودن پیچ هیدرواستات و خراب شدن پلاتین می تواند از دلایل آن باشد .

 

 

تعمیر ظرفشویی در مشهد|آسایش خدمات

 

 

مشکل آبگیری نکردن ماشین ظرفشویی چگونه رفع می شود ؟

رفع ایراد آبگیری نکردن ماشین ظرفشویی گاهی توسط خود شما با رعایت نکات نگهداری و گاهی توسط مرکز تعمیرات ظرفشویی انجام می پذیرد . دانستن علت و عیب یابی ماشین ظرفشویی بوش ، سامسونگ و الجی در مشهد توسط نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی قابل انجام است و توصیه می شود جهت جلوگیری از صدمات بیشتر و هزینه بالاتر ، با مرکز تعمیر ماشین ظرفشویی در مشهد تماس بگیرید . هزینه تعمیر لوازم خانگی به عوامل بسیاری بستگی دارد . اما بی توجهی به تعمیر ، می تواند مشکلات بیشتری را سبب شود .

 

 

تعمیر ماشین ظرفشویی در مشهد

از آنجایی که در ساخت و تولید ماشین ظرفشویی سامسونگ ، الجی و بوش از بالاترین تکنولوژی روز دنیا استفاده شده است ، تعمیر آن نیاز به تخصص و تجربه بالا  دارد . توصیه می شود اگر با مشکل آبگیری نکردن ماشین ظرفشویی و سایر خطا ها روبرو شدید ، به مرکز تعمیرات ماشین ظرفشویی در مشهد تماس بگیرید .

آسایش خدمات ؛نمایندگی تعمیر لوازم خانگی بوش ، سامسونگ ، الجی ، پاکشوما و دوو در مشهد آماده خدمت رسانی به همشهریان خود می باشد .

 ارتباط با آسایش خدمات  📞


سوالات متداول

چرا ماشین ظرفشویی آبگیری نمی کند ؟

وجود نقص یا خرابی در هر یک از این اجزا و قطعات مرتبط که شامل ، برد ، شیر برقی ، هیدرواستات و حتی شلنگ آب می تواند موجب آبگیری نکردن ماشین ظرفشویی شود .

عوامل موثر در آبگیری نکردن ماشین ظرفشویی چیست ؟

  • پایین بودن فشار آب
  • وجود آشغال و مواد غذایی در ماشین ظرفشویی
  • عدم استفاده صحیح

مهم ترین دلایل عدم آبگیری ماشین ظرفشویی:

  1. خرابی شلنگ آب
  2. خرابی شیر برقی ظرفشویی
  3. خراب شدن سوئیچ شناور
  4. خرابی سوئیچ قفل درب ظرفشویی
  5. و...

مشکل آبگیری نکردن ماشین ظرفشویی چگونه رفع می شود ؟

توصیه می شود اگر با مشکل آبگیری نکردن ماشین ظرفشویی و سایر خطا ها روبرو شدید ، به مرکز تعمیرات ماشین ظرفشویی در مشهد؛ آسایش خدمات تماس بگیرید .
5/5 - (1 امتیاز)

درخواست سرویس و تعمیر از آسایش


    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *