لوگو آسایش خدمات

آسایش خدمات

تعمیر و سرویس لوازم خانگی

آدرس دفتر ما

مشهد، امام خمینی 60

مهم ترین علت برق داشتن بدنه یخچال و تعمیر آن

مهم ترین علت برق داشتن بدنه یخچال و تعمیر آن
60
19 فوریه 2024
مدیر سایت

علت برق داشتن بدنه یخچال فریز

تا به حال پیش آمده است که به بدنه یخچال فریزر دست زده باشید و احساس برق گرفتگی کنید ؟

یکی از مشکلات رایج در یخچال فریزر بخصوص یخچال های قدیمی  داشتن برق در بدنه آن است . مدل های قدیمی تر یخچال فریزر از سیم کشی حساسی برخوردارند و گاهی مانند سایر لوازم برقی خانگی دیگر مدار های کوتاه برق را هدایت می کنند که به آن شوک الکترونیکی یا به اصطلاح برق گرفتگی می گویند .

با آسایش خدمات ؛ مرکز تعمیرات لوازم خانگی در مشهد ، همرا باشید تا درباره علت برق داشتن بدنه یخچال و راه رفع آن بیشتر بدانید .

 

تعمیر مشکل برق داشتن بدنه یخچال با آسایش خدمات

 

دلیل برق داشتن بدنه یخچال و ساید بای ساید چیست ؟

یخچال نیز مانند سایر لوازم خانگی برقی از قطعات کوچک الکترونیکی تشکیل شده است . وجود مدار برقی می تواند باعث ایجاد شوک الکترونیکی شود به طوری که می توانید به وضوح برق داشتن بدنه یخچال احساس کنید و این نه تنها آزاردهنده بلکه ممکن است بلکه ممکن است موجب  به خطر افتادن سلامتی باشد .

مهم ترین علل برق داشتن بدنه یخچال موارد زیر است :

  1. وجود مشکل فنی در یخچال : خرابی موتور ، آسیب دیدن سیم های رابط و یا اتصال ترموستات می تواند موجب وجود برق در بدنه یخچال باشد . در این صورت حتما با مرکز تعمیر یخچال فریزر در مشهد تماس بگیرید .
  2. فرسوده شدن سیم کشی داخلی :اگر یخچال شما دارای مدار یخ زدایی باشد ، این مشکل رایج است و برای رفع آن باید حتما با تعمیرکار متخصص لوازم خانگی تماس بگیرید . این علت از برق داشتن بدنه یخچال بسیار خطرناک است . به ممظور تعمیر یخچال فریز سریعا اقدام کنید .
  3. خرابی برد یخچال : با انتقال نادرست فرمان به سیم ارت ، برق از طریق سیم ارت به بدنه منتقل می شود . تعمیر یا تعویض برد باید توسط تعمیرکار یخچال فریزر انجام شود .
  4. اتصالی ترموستات : در صورتی که سیم ترموستات اتصالی داشته باشد برق به بدنه منتقل می شود . برای تعویض یا تعمیر ترموستات ، به تعمیرکار لوازم خانگی در مشهد مراجعه کنید .
  5. اتصالی سرپیچ لامپ یخچال : با یک اتصالی ساده و سوختن لامپ یخچال ممکن است سیم ها دچار اتصالی و انتقال برق به بدنه یخچال باشد .
  6. نشت آب از یخچال : در صورت نشتی آب از یخچال ، ممکن است با مشکل برق داشتن بدنه یخچال روبرو شوید . در این صورت یخچال را از برق بکشید و با اسایش خدمات مرکز تعمیر یخچال و ساید بای ساید در مشهد تماس بگیرید .
  7. تغییرات فصلی : با گرم شدن هوا و کاهش رطوبت ، الکتریسیته ساکن ایجاد می شود و این می تواند منجر به برق داشتن بدنه یخچال فریز شود . با افزایش رطوبت می تواند بار الکتریسیته را کاهش و مشکل را حل کرد .
  8. ورود اب به داخل یخچال :در صورتی که آب به اجزای داخلی یخچال راهه یابد می تواند منجر به اتصالی و ایجاد برق داشتن بدنه یخچال شود .
  9. سیم ارت یا اتصال به زمین : اگر سیم ات به درستی به زمین اتصال پیدا نکند می تواند منجر به اتصالی و برق داشتن بدنه یخچال شود .
  10. خرابی سیم برق ، دوشاخه یا پریز : پوسیدپی یا فرسودگی این اجزا می تواند باعث اتصالی و دلیل برق داشتن بدنه یخچال فریزر شود .

 

تعمیر یخچال ساید بای ساید در مشهد|آسایش خدمات

پیشنهاد می شود بخوانید : عیب یابی یخچال ساید بای ساید دوو در مشهد 

حل مشکل برق داشتن بدنه یخچال

در بسیاری از یخچال های بوش ، سامسونگ ، الجی ، دوو  ممکن است مشکل برق داشتن بدنه یخچال بوجود بیاید و  این یکی از خطاهای رایج در بسیاری از یخچال فریزر می باشد که رفع آن باید توسط تکنسین حرفه ای تعمیر یخچال فریزر انجام شود .

در اولین اقدام :

  • یخچال را از برق بکشید .
  • دمپایی به پا کنید
  • جلوی یخچال فرش یا پارچه پهن کنید .
  • در صورت نشتی آب ، منشا را پیدا و رفع کنید
  • پریز ، دوشاخه و سیم برق را چک کنید .

اگر باز هم مشکل برق داشتن بدنه یخچال را داشتید ممکن است در موتور ، برد ، ترموستات و یا سیم کشی داخلی مشکلی ایجاد شده باشد . در این صورت برای عیب یابی و تعمیر یخچال فریزر با نمایندگی تعمیر یخچال و ساید بای ساید تماس بگیرید .

 تماس با آسایش خدمات  📞

 

تعمیر یخچال ساید بای ساید در مشهد

پیشنهاد می شود بخوانید : عیب یابی یخچال ساید بای ساید سامسونگ در مشهد 

تعمیر یخچال و ساید بای ساید در مشهد

یخچال فریزر و ساید بای ساید مانند سایر لوازم خانگی از برد های الکترونیکی و مدار های حساس ساخته شده  اند که گاهی اتصالی کوچک در صورت عدم تعمیر و رسیدگی  می تواند منجر به مشکلات بزرگ شود .

در صورتی که ساکن شهر مشهد هستید ، آسایش خدمات مرکز تعمیر یخچال ساید بای ساید در مشهد می تواند با تعمیر و رفع مشکل برق داشتن بدنه یخچال می تواند از ایجاد خطای جدی جلوگیری کند .

با تعمیر یخچال فریزر توسط تعمیرکار متخصص می توانید جلوی هزینه بیشتر و خرابی بزرگ تر را بگیرید .آسایش خدمات ، جهت تعمیر انواع لوازم خانگی در مشهد کنار شماست .

 تماس با آسایش خدمات  📞


سوالات متداول

دلیل برق داشتن بدنه یخچال چیست ؟

یخچال نیز مانند سایر لوازم خانگی برقی از قطعات کوچک الکترونیکی تشکیل شده است . وجود مدار برقی می تواند باعث ایجاد شوک الکترونیکی شود به طوری که می توانید به وضوح برق داشتن بدنه یخچال احساس کنید

حل مشکل برق داشتن بدنه یخچال فریزر و ساید چگونه انجام می شود ؟

برای عیب یابی و تعمیر یخچال فریزر با نمایندگی تعمیر یخچال و ساید بای ساید ؛آسایش خدمات  تماس بگیرید .

تعمیر یخچال و ساید بای ساید در مشهد توسط چه کسی انجام می پذیرد ؟

آسایش خدمات مرکز تعمیرات یخچال فریزر و ساید بای ساید در مشهد می باشد که جهت تعمیر و رفع مشکل برق داشتن بدنه یخچال می تواند به شما کمک کند .
5/5 - (1 امتیاز)

درخواست سرویس و تعمیر از آسایش


    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *