لوگو آسایش خدمات

آسایش خدمات

تعمیر و سرویس لوازم خانگی

آدرس دفتر ما

مشهد، امام خمینی 60

عیب یابی ماشین ظرفشویی بوش در مشهد

عیب یابی ماشین ظرفشویی بوش در مشهد
65
4 فوریه 2024
مدیر سایت

تعمیر و عیب یابی ماشین ظرفشویی بوش

ماشین ظرفشویی از جمله لوازم برقی خانه است که در سال های اخیر  جز لوازم خانگی اصلی و ضروری شده است . ماشین ظرفشویی بوش یکی از بهترین برند ها در انواع مختلف ماشین ظرفشویی خانگی است .

اگر چه ظرفشویی بوش از کیفیت بالا و تکنولوژی روز دنیا بهره برده است اما ، به دلایل مختلف ممکن است به مشکلی برخورد کند که نیازمند مراجعه به تعمیرکار باشید . گاهی بروز خطا و عیب یابی ماشین ظرفشویی بوش راحت است و با داشتن کمی آگاهی می توانید در رفع خطا و بر طرف شدن مشکل اقدام کنید .

 

 

تعمیر و عیب یابی ماشین ظرفشویی بوش در مشهد

 

 

در این مقاله به کوشش آسایش خدمات  درباره ارور ها و چگونگی رفع آن به منظور عیب یابی ماشین ظرفشویی بوش صحبت می کنیم . توصیه می شود در صوررت بروز خطای جدی  با مرکز تعمیر ماشین ظرفشویی بوش در مشهد تماس بگیرید .

 

 

عیب یابی ماشین ظرفشویی بوش چگونه انجام می شود ؟

ظرفشویی یکی از وسایل پر کاربرد در خانه است که نبود آن و یا ایجاد خطا در عملکرد آن می تواند باعث تاخیر در انجام دادن کارها و بروز چالش شود . دقت داشته باشید که تعمیر ماشین ظرفشویی و هم چنین عیب یابی ماشین ظرفشویی بوش کار هر کسی نیست و نیاز به تعمیرکار مجاز لوازم خانگی بوش دارد .

تعمیرکار متخصص و حرفه ای که مجوز تعمیر لوازم خانگی بوش را دارد ، به تکنولوژی به کار رفته در ماشین ظرفشویی آشنایی دارد و می تواند در کوتاه ترین زمان دلیل اصلی خطا و عیب یابی ماشین ظرفشویی بوش را انجام دهد و راهکار اصلی را در جهت رفع آن به اطلاع شما برساند .

 

تعمیر و عیب یابی ماشین ظرفشویی بوش در مشهد

 

آسایش خدمات مرکز تعمیرات لوازم خانگی در مشهد با اعزام تعمیرکار ماهر به محل می تواند در عیب یابی ماشین ظرفشویی بوش نقش بسزایی داشته باشد . در صورتی که ساکن شهر مشهد هستید برای تعمیر و رفع خطاهای رایج در ظرفشویی های بوش ، با آسایش خدمات تماس بگیرید .

 

 تماس با آسایش خدمات  📞

 

آشنایی با مشکلات رایج ماشین ظرفشویی بوش

ماشین ظرفشویی بوش ، مانند بسیاری از برند های دیگر ممکن است دچار خطا شود که با اطلاع از علت بروز آن می توانید آن را بر طرف کنید . بعضی از مشکلات نسبت به سایر خطا ها رایج تر است و اطلاع از دلایل آن می تواند به عیب یابی ماشین ظرفشویی بوش کمک کند .

  • ☑️ روشن نشدن ماشین ظرفشویی بوش : قبل از هر چیز ورودی برق و پریز را چک کنید . سلامت سیم برق ، دو شاخه ، فیوز ها و مدار ها را بررسی کنید .
  • ☑️ شسته نشدن ظروف : یکی از مشکلات رایج این است که پس از باز کردن درب ظرفشویی با ظرف های کثیف مواجه شوید . دلایل تمیز نشستن ماشین ظرفشویی موارد بسیاری است .گرفتگی فیلتر ، گرفتگی بازوهای آبپاش ، پایین بودن فشار ، آب خرابی برد یا پمپ و بسیاری موارد دیگر باید بررسی شود .
  • ☑️ خشک نشدن ظروف پس از شستشو : یکی از مزیت های شستن ظروف با ماشن ظرشویی بوش ، خشک کردن نهایی ظروف است . اگر این امر صورت نگیرد ممکن است به دلیل انتخاب اشتباه برنامه شستشو باشد و یا این که مخزل تخلیه با مشکبل روبرو شده است . در این صورت برای عیب یابی ماشین ظرفشویی بوش باید به تعمیرکار مجاز مراجعه کنید .

 

تعمیر ماشین ظرفشویی بوش در مشهد

 

  • ☑️ آبگیری نکردن : در صورتی که در مرحله آبگیری با خطا مواجه شدید ، شیر ورودی آب ، تایمر و یا سوئیچ شناور می تواند دلیل آن باشد .6 علت آبگیری نکردن ماشین ظرفشویی را بخوانید !
  • ☑️نشت آب از ماشین ظرفشویی بوش : این مشکل زمانی رخ می دهد که واشر های اطراف در ، پارگی شیلنگ تخلیه آب و خراب شدن پمپ تخلیه دلیل آن باشد . برای عیب یابی ماشین ظرفشویی بوش و نشت آب سریعا اقدام کنید تا مشکلات جدی تر ایجاد نشود .
  • ☑️ ایجاد سر و صدا در ماشین ظرفشویی بوش : گاهی درست نچیدن ظروف در ماشین ظرفشویی باعث بروز سر و صدا در هنگام شستشو می شود و البته خراب بودن پمپ دستگاه و یا خرابی اسپری و آبپاش می تواند صدای نا خوشایند ایجاد کند .
  • ☑️ وجود بوی نامطبوع در ماشین ظرفشویی بوش : مهم ترین علت بروز این مشکل باقی ماندن ذرات چربی و بقایای مواد غذایی در ظرفشویی است . برای رفع آن کافی است مخزن و فیلتر دستگاه را تمیز کنید .

بسیاری از خطاهای موجود در ماشین ظرفشویی بوش به دلیل عدم آگاهی از  نکات نگهداری ماشین ظرفشویی   رخ می دهد .اما اگر با رعایت تمامی موارد با بروز خطا در دستگاه مواجه شدید ، جهت عیب یابی ماشین ظرفشویی بوش حتما با تعمیرکار مجاز و نمایندگی بوش مراجعه کنید .

 

تعمیر ماشین ظرفشویی در مشهد

 

رفع خطا و ارور های ماشین ظرفشویی بوش

در ماشین ظرفشویی بوش به دلیل استفاده از تکنولوژی روز دنیا ، خطا های پیش آمده از طریق نمایش ارور اعلام می شود . این ارور ها در سری های ساخت مختلف ممکن است متفاوت باشد . دانستن و اطاتع از آن جهت عیب یابی ماشین ظرفشویی بوش می تواند به شما کمک کند .

  1. 1-  E07 یا  F07    : ورودی آبپاش به دلیل چیدن اشتباه دستگاه مسود شده است .
  2. 2- E12 یا  F12  : به دلیل کثیف بودن المنت هیتر اتفاق می افتد و با استفاده از تمییزکننده یا رسوب زدا رفع می شود .
  3. 3- E16 یا E22 : گرفتگی یا کثیف بودن فیلتر تخلیه باعث بروز چنین مشکلی می شود و برای رفع آن فیلتر را خارج و پس از تمیز کردن مجدد در محل خود قرار دهید .
  4. 4- E25 : در صورتی که آب ظرفشویی تخلیه نشود ، این ارور نمایش داده می شود . مسدود بودن شلنگ تخلیه ، گرفتگی فاضلاب ، خرابی پمپ و چفت نشدن درپوش میتواند عوال آن باشد .
  5. 5- E27 : دلیل بروز این خطا نوسان برق است . بهتر است برای افزایش طول عمر دستگاه از محافظ برق استفاده کنید .
  6. 6- E01 یا E30  : مشکلات فنی در ماشین ظرفشویی بوش و کار نکردن دستگاه این ارور را نمایش می دهد . با خاموش کردن و ریست کردن دستگاه ممکن است این خطا رفع شود . در غیر این صورت برای عیب یابی ماشین ظرفشویی بوش با نمایندگی مجار تماس بگیرید .
  7. 7- E14 : این خطا در زمان خرابی سنسور اتفاق می افتد و فقط توسط تعمیرکار ماهر قابل رفع است .

 

تعمیر ظرفشویی در مشهد

 

 

  1. 8- E15 : زمانی این ارور نمایش داده می شود که آب در دستگاه نباشد و یا توسط سنسور آب تشخیص داده نشود .
  2. 9- E18 : در صورتی که سطح آب دستگاه پایین باشد این خطا نمایش داده می شود . در این صورت ورودی آب را چک کنید .
  3. 10- E24 : در صورت عدم تخلیه آب از دستگاه این ارور بوجود می آید ، برای رفع آن شلنگ خروجی آب را بررسی کنید .

همان طور که ملاحظه کردید ، برای عیب یابی ماشین ظرفشویی بوش در بعضی موارد به تعمیر کار متخصص و نمایندگی مجاز تعمیرات نیاز است . اگر ساکن شهر مشهد هستید برای عیب یابی ماشین ظرفشویی بوش و تعمیر آن به آسایش خدمات ، مرکز تعمیر لوازم خانگی در مشهد مراجعه کنید .

 تماس با آسایش خدمات  📞

تشخیص و عیب یابی ماشین ظرفشویی بوش

وجود مشکل در ماشین ظرفشویی بوش مانند سایر برند ها ، امری رایج و متداول است . که در برخی موارد توسط خود شما قابل رفع است . گاهی با خاموش و ریست کردن دستگاه ، چیدن منظم ظروف ، تمیز کردن محفظه ظرفشویی و فیلتر ، چک کردن وروردی و خروجی آب می توانید علت خطا را تشخیص و رفع کنید .

 

تعمیرات لوازم خانگی بوش در مشهد با آسایش خدمات

اما در برخی از موارد دیگر ، نیاز به بررسی و عیب یابی ماشین ظرفشویی بوش توسط متخصص هست .در این مواقع برای رفع خطا و افزایش مشکلات بیشتر و هزینه بالا تر با آسایش خدمات تماس بگیرید . هزینه تعمیرات لوازم خانگی با توجه به میزان خرابی و قطعه مربوطه متفاوت است .

پس از اعزام تعمیرکار مجاز و عیب یابی ماشین ظرفشویی بوش ، قیمت تعمیر ماشین ظرفشویی اعلام و کار آغاز می گردد.

آسایش خدمات مرکز تعمیر و عیب یابی ماشین ظرفشویی بوش در مشهد

آسایش خدمات ؛ نمایندگی مجاز تعمیرات لوازم خانگی بوش در مشهد ، با بهره گیری از تکنسین های متخصص و ماهر در تعمیر انواع لوازم خانگی و داشتن تجربه و دانش بالا ، تلاش دارد تا بیشترین رضایت را از مشتریان خود دریافت کند .

به منظور عیب یابی ماشین ظرفشویی بوش در مشهد می توانید با آسایش خدمات ارتباط بگیرید و یا با پر کردن فرم درخواست تعمیرات در سایت آسایش خدمات ، تقاضای اعزام تعمیرکار داشته باشید .

آسایش خدمات تجربه ای متفاوت از تعمیرلوازم خانگی در مشهد می باشد .

 تماس با آسایش خدمات  📞

 


سوالات متداول

مشکلات رایج ماشین ظرفشویی بوش چیست ؟

  • تمیز نشستن ظروف
  • خشک نکردن ظرف ها
  • عدم آبگیری
  • نشت آب
  • عدم تخلیه

تشخیص و عیب یابی ماشین ظرفشویی بوش چگونه ممکن است ؟

وجود مشکل در ماشین ظرفشویی بوش مانند سایر برند ها ، امری رایج و متداول است . که در برخی موارد توسط خود شما قابل رفع است . گاهی با خاموش و ریست کردن دستگاه ، چیدن منظم ظروف ، تمیز کردن محفظه ظرفشویی و فیلتر ، چک کردن وروردی و خروجی آب و دانستن معنی ارور ها می توانید علت خطا را تشخیص و رفع کنید .

مرکز تعمیر و عیب یابی ماشین ظرفشویی بوش در مشهد کجاست ؟

به منظور عیب یابی ماشین ظرفشویی بوش در مشهد می توانید با آسایش خدمات ارتباط بگیرید و یا با پر کردن فرم درخواست تعمیرات در سایت آسایش خدمات ، تقاضای اعزام تعمیرکار داشته باشید .

 

5/5 - (1 امتیاز)

درخواست سرویس و تعمیر از آسایش


    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *