لوگو آسایش خدمات

آسایش خدمات

تعمیر و سرویس لوازم خانگی

آدرس دفتر ما

مشهد، امام خمینی 60

هزینه تعمیرات لوازم خانگی در مشهد

هزینه تعمیرات لوازم خانگی در مشهد
70
3 فوریه 2024
مدیر سایت

هزینه تعمیر لوازم خانگی

استفاده از لوازم برقی در هر خانه اجتناب ناپذیر است . یخچال ، ماشین لباسشویی و حتی ماشین ظرفشویی جز لوازم اصلی هر خانه می باشد که نبود آن می تواند چالش های زیادی در زندگی ایجاد کند . لوازم خانگی مانند تمام لوازم برقی به دلایل مختلف دچار عیب و نقص می شود .

گاهی عدم آشنایی با استفاده مناسب از لوازم برقی ، فرسایش لوازم خانگی و یا نوسان برق ، می تواند موجب خرابی لوازم خانه شود . با افزایش قیمت خرید لوازم خانگی بهترین راه ، تعمیر آن است . اما شاید این سوال برای شما پیش بیاید که هزینه تعمیرات لوازم خانگی چقدر است ؟ و بابت تعمیر لوازم برقی خانه چقدر باید بودجه در نظر گرفت .

 

تعمیرات لوازم خانگی با آسایش خدمات

 

آسایش خدمات ، مرکز تعمیرات لوازم خانگی در مشهد به بررسی هزینه تعمیرات لوازم خانگی و موارد موثر بر آن می پردازد . با آسایش خدمات همراه باشید .

 تماس با آسایش خدمات  📞

 

عوامل موثر بر هزینه تعمیرات لوازم خانگی

مهم ترین نکته در تعمیر لوازم خانگی که قبل از هر چیز باید بدانید این است که تعمیرات باید توسط بهترین تعمیرکار متخصص لوازم خانگی انجام شود و از سپردن لوازم برقی خود به افراد غیر مجاز خودداری کنید . چرا که می تواند هزینه تعمیرات لوازم خانگی را چند برابر و پروسه تعمیرات را طولانی تر کند .

 

بهترین تعمیرکار لوازم خانگی در مشهد

 

 

 

موارد بسیاری در تعیین قیمت و هزینه تعمیرات لوازم خانگی موثر است . این عوامل می تواند یکی از موارد زیر باشد :

  1. 1-نوع دستگاه : لوازم خانگی انواع مختلفی دارد ، یخچال ، لباسشویی ، ماکرویو ، کولر گازی ، ماشین ظرفشویی و.. از انواع مختلف لوازم برقی خانه است که هزینه تعمیرات هر یک می تواند با دیگری متفاوت باشد .
  2. 2-نوع برند : در برند های مختلف به دلیل استفاده تکنولوژی های متفاوت ، روش تعمیر متفاوت است . هر چه تکنولوژی به کار رفته جدید تر و پیچیده تر باشد ، هزینه تعمیر آن نیز بالاتر می رود .
  3. 3-نوع قطعه : هر لوازم برقی خانه از قطعات مختلفی تشکیل شده است که خرابی هر کدام و تعمیر آن می تواند هزینه متفاوتی برای شما داشته باشد . با مراجعه تعمیرکار لوازم خانگی در محل و تشخیص قطعه معیوب ، هزینه تعمیرات لوازم خانگی مشخص می شود .
  4. 4-میزان پیچیدگی و نوع خرابی : هزینه تعمیرات لوازم خانگی بسته به این که خرابی چه قطعه ای ، چقدر می باشد می تواند تغییر کند . گاهی خرابی قطعه آنقدر زیاد است که امکان تعمیر آن نیست و باید تعویض شود . در این صورت قیمت تعمیر آن افزایش می یابد .
  5. 5-کیفیت قطعات یدکی : استفاده از قطعات یدکی اصل و با کیفیت ، اگر چه هزینه بیشتری به همراه دارد ،اما می تواند طول عمر بیشتر و کیفیت بالاتری داشته باشد . استفاده از قطعات اصل به جای فیک می تواند هزینه تعمیرات لوازم خانگی را افزایش دهد .

 

 

تعمیر کار ماهر لوازم خانگی در مشهد

 

 

 

  1. 6-تخصص و سابقه تعمیر کار : همان طور که گفته شد ، تعمیرات لوازم برقی خانه باید توسط تعمیرکار ماهر و متخصص لوازم خانگی  انجام شود . به طور معمول ، تعمیرکاران لا تجربه به دلیل تخصص بالا هزینه بیشتری دریافت می کنند .
  2. 7-مدت زمان تعمیر : هر چه زمانی که صرف تعمیر لوازم خانگی می شود ، بیشتر باشد هزینه تعمیرات لوازم خانگی افزایش می یابد . طبیعی است که تعمیرات لوازم برقی پیچیده با تکنولوژی بالا به زمان بیشتری برای تعمیر نیاز دارد .
  3. 8-شهر محل سکونت : به طور معمول در شهر های بزرگ هزینه تعمیرات لوازم خانگی بیشتر است .بهترین راه مراجعه به نمایندگی مجاز تعمیرات لوازم خانگی در محل سکونت است . تا بتوانید از هزینه مصوب شده اتحادیه استفاده کنید .
  4. 9-هزینه حمل و نقل : مراکز تعمیر لوازم خانگی سعی دارند که تعمیرات لوازم بزرگ برقی را در محل انجام دهند تا شامل هزینه مازاد نشود . اما در بعضی از موارد ممکن است نیاز به حمل وسیله به تعمیرگاه باشد . در این صورت هزینه تعمیرات لوازم خانگی ممکن است با افزایش همراه باشد .
  5. 10-داشتن یا نداشتن گارانتی : اگر قطعه و وسیله ای که دچار مشکل شده است شامل گارانتی باشد ، قیمت تعمیر لوازم خانگی صفر می شود . اما در صورت نداشتن ضمانت نامه یا اتمام گارانتی تعمیرات با هزینه همراه خواهد بود .

 

تعمیرات لوازم خانگی مشهد

 

هزینه تعمیرات انواع لوازم خانگی

لوازم خانگی انواع مختلفی دارد و کاربرد و جایگاه هر کدام با دیگری متفاوت است . خرابی  در هر کدام از انواع لوازم خانگی می تواند مشکلات بسیاری را در روند کار های روزانه ایجاد کند . به طور معمول در هر خانه یک لوازم برقی خراب وجود دارد که شاید ترس از هزینه تعمیرات لوازم خانگی مانع اقدام جهت تعمیر آن شده است .

توصیه اکید می شود که به منظور تعمیرات لوازم خانگی به نمایندگی مجاز مراجعه کنید . اگر شما ساکن شهر مشهد هستید ، آسایش خدمات ، مرکز تعمیرات لوازم خانگی در مشهد با با داشتن مجوز و بهره بردن از نیروی متخصص و حرفه ای می تواند کنار شما باشد .

 

 

 تماس با آسایش خدمات  📞

 

 

  • هزینه تعمیر یخچال فریزر در مشهد : برای تعمیر یخچال فریزر در مشهد با مراجعه به آسایش خدمات ، می توانید درخواست اعزام تعمیرکار کنید . سپس بعد از عیب یابی ، هزینه تعمیر آن مشخص و اعلام می شود .

 

تعمیر یخچال فریزر در مشهد

 

 

نرخ هزینه تعمیر یخچال فریزر در مشهد

نوع خرابی و قطعه مورد نظرحداقل(تومان)حداکثر(تومان)
نصب300000
تعویض فن یخچال400000
تعویض ترموستات200000500000
سنسور ها و المنت ها5000001000000
آبسرد کن و یخساز یخچال300000700000
تعمیر برد1000000
تعویض موتور یخچال15000003000000
جهت تعیین هزینه دقیق تعمیر لوازم خانگی در مشهد با آسایش خدمات تماس بگیرید .
05138597776

 

 

  • هزینه تعمیر ماشین لباسشویی در مشهد : ماشین لباسشویی مانند سایر لوازم خانگی دیگر ، از برند های مختلفی و مدل های متفاوتی ساخته شده است .قیمت تعمیر ماشین لباسشویی با توجه به نوع برند ، نوع خرابی و شدت آن متفاوت است . برای تعین هزینه و تعمیرات ماشین لباسشویی در مشهد با آسایش خدمات تماس بگیرید .

 

تعمیر لباسشویی بوش در مشهد

 

 

هزینه تعمیر لباسشویی در مشهد

نوع خرابی و قطعه حداقل (تومان)حداکثر (تومان)
نصب ماشین لباسشویی 300000
تعویض لاستیک درب300000500000
تعویض شیر برقی300000500000
تعویض المنت300000600000
تعمیر یا تعویض برد1000000
سرویس لباسشویی300000
تعمیر دیگ لباسشویی5000002000000
تعویض پایه لباسشویی150000300000
تعویض میکروسوییچ لباسشویی300000500000
جهت تعیین هزینه دقیق تعمیر لوازم خانگی در مشهد با آسایش خدمات تماس بگیرید . 05138597776

 

  • هزینه تعمیر یخچال ساید بای ساید در مشهد : در تولید و ساخت یخچال های ساید بای ساید از جدید ترین تکنولوژی روز دنیا استفاده شده است و تعمیرات آن به داشتن تخصص و مهارت نیاز دارد . معمولا هزینه تعمیر ساید بای ساید از هزینه تعمیر یخچال فریزر بیشتر است . برای اطلاع دقیق از هزینه تعمیر ساید بای ساید در مشهد به آسایش خدمات نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در مشهد مراجعه کنید .

 

 

تعمیر یخچال ساید بای ساید در مشهد

 

 

 

هزینه تعمیر ساید بای ساید در مشهد

نوع خرابی و قطعه مورد نظرحداقل(تومان)حداکثر(تومان)
هزینه نصب ساید 300000
هزینه تعویض فیلتر ساید بای ساید 300000500000
تعمیر یخساز5000001000000
تعمیر یخساز300000500000
تعمیر موتور 10000003000000
جهت تعیین هزینه دقیق تعمیر لوازم خانگی در مشهد با آسایش خدمات تماس بگیرید . 05138597776

 

 

  • هزینه تعمیر ماشین ظرفشویی در مشهد : در ماشین ظرفشویی نیز با توجه به نوع و برند آن و مشکلی که برای آن پیش آمده است قیمت تعمیرات متفاوت است . آسایش خدمات با ارسال نیروی ماهر به محل شما و عیب یابی قطعات ، شما را از میزان هزینه تعمیرات لوازم خانگی آگاه می کنند .جهت تعمیر ماشین ظرفشویی در مشهد با اسایش خدمات در ارتباط باشید .

 

 

تعمیر ماشین ظرفشویی در مشهد

 

هزینه تعمیر ماشین ظرفشویی در مشهد

نوع خرابی و قطعه مورد نظرحداقل(تومان)حداکثر(تومان)
نصب ظرفشویی300000
تعویض میکروسوئیچ200000
تعویض پمپ تخلیه200000
تعویض جت پمپ500000700000
تعویض المنت300000600000
تعویض سنسور ها300000500000
تعمیرات ترموستات4000001000000
تعمیرات سنسور آب
400000800000
تعمیر برد 1000000
جهت تعیین هزینه دقیق تعمیر لوازم خانگی در مشهد با آسایش خدمات تماس بگیرید .
05138597776

 

هزینه تعمیرات لوازم خانگی در آسایش خدمات

همان طور که گفته شد ،در تعیین هزینه تعمیرات لوازم خانگی در مشهد عوامل بسیاری می تواندموثر باشد .این عوامل به نوع و مدل لوازم برقی ، نوع و مشکل خرابی ، استفاده از قطعات اصلی یا مشابه ، موقعیت جغرافیایی و تخصص تعمیرکار مرتبط می شود .

آسایش خدمات مرکز تعمیر لوازم خانگی در مشهد قادر است انواع لوازم برقی از برند های مختلف و مدل های متفاوت را تعمیر کند .بدین منظور و به جهت عیب یابی قطعه و تعیین هزینه تعمیرات لوازم خانگی ، تعمیرکار ماهر به محل شما اعزام پس از مشخص شدن میزان خرابی ، مدت زمان تعمیر آن و بررسی تعویض یا تعمیر قطعه ، قیمت تعمیر به اطلاع شما می رسد .

 

 

تعمیر لوازم خانگی در مشهد با آسایش خدمات

 

 

شایان ذکر است که هزینه تعمیرات لوازم خانگی در آسایش خدمات طبق نرخنامه و مصوبه اتحادیه می باشد . تماس با آسایش خدمات  📞

 

نرخنامه تعمیرات لوازم خانگی در مشهد

مصوبه هزینه تعمیرات لوازم خانگی شامل یخچال فریزر ،ماشین ظرفشویی ، ماشین لباسشویی ، یخچال ساید بای ساید و سایر لوازم برقی خانه و اشپزخانه می شود و برای تعمیرات این وسایل نمایندگی های مجاز ، ملزم به تعیین قیمت بر اساس نرخنامه اتحادیه می باشند . هدف از تدوین آن ، تضمین کیفیت ، وجود قیمت مناسب برای مصرف کنندگان و هم چنین وجود معیار برای شرکت های تعمیرات لوازم خانگی می باشد .

آسایش خدمات ، نمایندگی مجاز تعمیرات لوازم خانگی در مشهد ، مفتخر است که برای تعیین هزینه تعمیرات لوازم خانگی طبق نرخنامه اتحادیه عمل کرده و سعی در کسب رضایت مشتریان و همشهری های خود نموده است .

 

 

تعمیرات لوازم خانگی با آسایش خدمات

 

 

برای استفاده از خدمات آسایش می توانید ، فرم مربوط به درخواست تعمیرات را ارسال و یا به صورت مستقیم با آسایش خدمات تماس بگیرید .

 تماس با آسایش خدمات  📞


سوالات متداول

در تعیین هزینه تعمیرات لوازم خانگی چه عواملی موثر است ؟

در تعیین هزینه تعمیرات لوازم خانگی در مشهد عوامل بسیاری می تواندموثر باشد .این عوامل به نوع و مدل لوازم برقی ، نوع و مشکل خرابی ، استفاده از قطعات اصلی یا مشابه ، موقعیت جغرافیایی و تخصص تعمیرکار مرتبط می شود .

هزینه تعمیرات لوازم خانگی در مشهد چگونه مشخص می شود ؟

آسایش خدمات مرکز تعمیر لوازم خانگی در مشهد قادر است انواع لوازم برقی از برند های مختلف و مدل های متفاوت را تعمیر کند .بدین منظور و به جهت عیب یابی قطعه و تعیین هزینه تعمیرات لوازم خانگی ، تعمیرکار ماهر به محل شما اعزام پس از مشخص شدن میزان خرابی ، مدت زمان تعمیر آن و بررسی تعویض یا تعمیر قطعه ، قیمت تعمیر به اطلاع شما می رسد .

آیا نرخ آسایش خدمات بر اساس مصوبه اتحادیه است ؟

آسایش خدمات ، نمایندگی مجاز تعمیرات لوازم خانگی در مشهد ، مفتخر است که برای تعیین هزینه تعمیرات لوازم خانگی طبق نرخنامه اتحادیه عمل کرده و سعی در کسب رضایت مشتریان و همشهری های خود نموده است .

 

5/5 - (2 امتیاز)

درخواست سرویس و تعمیر از آسایش


    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *