لوگو آسایش خدمات

آسایش خدمات

تعمیر و سرویس لوازم خانگی

آدرس دفتر ما

مشهد، امام خمینی 60

عیب یابی لباسشویی بوش در مشهد

عیب یابی لباسشویی بوش در مشهد
51
13 فوریه 2024
مدیر سایت

تعمیر و عیب یابی لباسشویی بوش

ماشین لباسشویی یکی از اقلام ضروری در هر خانه ای است که در صورت خرابی و بروز مشکل ، می تواند روند زندگی عادی را با مشکل روبرو کند . لباسشویی انواع و مدل های مختلفی دارد و برند های زیادی اقدام به تولید و ساخت این وسیله کاربردی کرده اند . یکی از برند های معتبر ، ماشین لباسشویی بوش است که از کیفیت بالا و قطعات درجه یک ساخته شده است .

اگر چه ماشین لباسشویی بوش  ، برندی معتبر است که توانسته رضایت مشتریان خود را کسب کند اما ممکن است مانند بسیاری از لوازام برقی خانه به دلایل مختلف دچار نقص و خرابی شود . تعمیر و عیب یابی لباسشویی بوش اگر به درستی و توسط تکنسین متخصص انجام شود می تواند در رفع مشکل و راه اندازی مجدد آن تاثییر بسزایی داشته باشد .

 

عیب یابی لباسشویی بوش در مشهد با آسایش خدمات

 

آسایش خدمات ؛ نمایندگی و مرکز تعمیرات لوازم خانگی بوش در مشهد می باشد و در صورتی که شما نیاز به تعمیر لباسشویی بوش در مشهد داشته باشید می تواند در زمینه به شما کمک کند .

 

تماس با آسایش خدمات  📞

 

عیب یابی لباسشویی بوش چگونه انجام می شود ؟

بروز مشکل در عملکرد ماشین لباسشویی بوش ممکن است به دلایل مختلف اتفاق بیافتد از نوسان برق گرفته تا کهنگی قطعات و یا استفاده نادرست از دستگاه ! جهت تعمیر و عیب یابی لباسشویی بوش باید به نمایندگی مجاز تعمیرات لوازم خانگی بوش در مشهد تماس بگیرید .

مرکز خدمات و تعمیر لباسشویی بوش پس از ارسال تعمیرکار ماهر به محل و بررسی حرفه ای دستگاه ، دلیل ، هزینه و مدت زمان تعمیر را به اطلاع شما می رساند .

آسایش خدمات ، نمایندگی تعمیر لباسشویی بوش ، جهت تشخیص و عیب یابی لباسشویی بوش در مشهد کنار شماست .

 

 

لیست مشکلات رایج در ماشین لباسشویی بوش

اگر صاحب لباسشویی بوش در منزل هستید و به تازگی دچار مشکل شده اید ، نگران نباشید !

آسایش خدمات؛ مرکز تعمیر ماشین لباسشویی در مشهد ؛ لیستی از مشکلات رایج در لباسشویی بوش را آماده کرده است . شما می توانید به دنبال نشانه در این لیست باشید و در صورت امکان آن را رفع کنید . توجه داشته باشید که توصیه می شود تعمیرات و عیب یابی لباسشویی بوش توسط تعمیرکار متخصص و حرفه ای لوازم خانگی انجام بپذیرد .

  1. 1- ماشین لباسشویی بوش روشن نمی شود : در اولین اقدام ، پریز برق ، دو شاخه و سیم لباسشویی را چک کنید .اگر از سلامت آن ها مطمئن هستید ممکن است مشکل از برد دستگاه باشد در این صورت با اسایش خدمات مرکز تعمیر لباسشویی بوش در مشهد تماس بگیرید .
  2. 2- درب لباسشویی بوش قفل شده است : خراب شدن سوئیچ در یا اختلال در برد دستگاه می تواند عامل آن باشد . اگر با ریست کردن مشکل باز نشدن درب ماشین لباسشویی حل نشد با تعمیرکار متخصص تماس بگیرید .
  3. 3- لباسشویی بوش شروع به کار نمی کند : بسته نبودن درب لباسشویی ، انتخاب نکردن برنامه ، زیاد بودن حجم لباس ها در لباسشویی و فعال بودن قفل کودک می تواند دلیل آن باشد .
  4. 4- لباسشویی بوش نمی چرخد : سنگین بودن حجم لباسشویی ، پاره شدن تسمه درام ، ساییده شدن زغال موتور ، خراب شدن قف درب ، کلاچ ، یارتاقان از دلایل نچرخیدن لباسشویی است .با آسایش خدمات مرکز تعمیر و عیب یابی لباسشویی بوش در مشهد نماس بگیرید .
  5. 5- لباسشویی بوش آبگیری نمی کند : در اولین اقدام شلنگ آب ، شیر ورودی آب و فشار آب را کنترل کنید . ممکن است خرابی شیر برقی ، برد دستگاه و یا سنسور آب عامل ان باشد . در این صورت به مرکز تعمیر لباسشویی بوش مراجعه کنید .

 

 

عیب یابی لباسشویی بوش در مشهد با آسایش خدمات

 

 

  1. 6- آب در لباسشویی جمع می شود : 8 دلیل برای جمع شدن آب در ماشین لباسشویی وجود دارد . توصیه می کنیم مقاله مربوطه را بخوانید .
  2. 7- لباسشویی بوش نشتی دارد : ورودی آب و شلنگ را چک کنید . گاهی پوسیدگی و پارگی موجب نشتی آب است . دقت کنید که نشتی آب از کدام قسمت دستگاه است . اگر از پشت لباسشویی بوش نشتی وجود دارد ، علت شیر آب یا شلنگ است . نشتی آب از جلو ممکن است از درب ، فیلتر یا محفظه جا پودری باشد و در صورت نشتی آب از کف باشد باید باتعمیرکار لوازم خانگی بوش تماس بگیرید .
  3. 8- لباسشویی بوش ایجاد سر و صدا می کند : تراز نبودن دستگاه ، یا خرابی در یاتاقان ، کلاچ ، پمپ تخلیه و تسمه می تواند عامل آن باشد . ابتدا از تراز بودن لباسشویی بوش مطمئن شوید و در غیر این صورت جهت عیب یابی لباسشویی بوش با آسایش خدمات تماس بگیرید .
  4. 9- لباسشویی بوش لرزش دارد : مهم ترین علت لرزش لباسشویی ، عدم تراز بودن آن است .اگر از تراز بودن لباسشویی بوش مطمئن هستید ممکن است مشکل از کمک فنر ها باشد در این صورت به منظور تعمیر یا تعویض با تعمیرکار مجاز تماس بگیرید .
  5. 10 – متوقف شدن ناگهانی لباسشویی حین شستشو : ممکن است مشکل از برد دستگاه ، خرابی زبانه درب ، شیر برقی و یا پمپ تخلیه باشد. باید با مرکز تعمیر لباسشویی بوش در مشهد تماس بگیرید .
  6. 11- برد لباسشویی بوش سوخته است : برد لباسشویی را مغز دستگاه نامیده اند . نوسان برق ، اتصالی و عوامل بسیار دیگرممکن است باعث سوختن لباسشویی شود و عملا دستگاه از کار بیوفتد . تعمیر برد الکترونیکی کار شما نیست و به یک تعمیرکار ماهر نیاز است .
  7. 12- خرابی صفحه کلید یا صفحه نمایش لباسشویی بوش : تعمیر و یا تعویض صفحه نمایش ماشین لباسشویی ، باید توسط تعمیرکار حرفه ای و مجاز لوازم خانگی انجام شود . جهت عیب یابی لباسشویی بوش با اسایش خدمات تماس بگیرید .

بسیاری از مشکلات رایج در لباسشویی با اطلاع از نکات و روش نگهداری از ماشین لباسشویی  قابل پیشگیری است . اما توصیه می شود در صورت بروز خطا و ایجاد مشکل در عملکرد دستگاه با نمایندگی مجاز تعمیرات بوش تماس بگیرید و از ایجاد خطای بیشتر و هزینه مازاد جلوگیری کنید .

 

نگهداری از ماشین لباسشویی با آسایش خدمات

 

کد خطا و ارور های ماشین لباسشویی بوش

خوشبختانه در لباسشویی های جدید به دلیل استفاده از صفحه نمایشگر تشخیص ارور و مشکلات ساده است  . استفاده از نمایشگر جهت اطلاع از کد خطا می تواند در تشخیص و رفع آن موثر باشد . هر کد مفهوم و معنایی دارد .

  • ✅ E16 | F16 : باز بودن درب لباسشویی بوش  یا عمل نکردن میکرو سوئیچ.
  • ✅ E17 | F17 : آبگیری لباسشویی بوش در مدت زمان بیش‌تر از شرایط عادی، بسته بودن شیر آب، خراب بودن اکوا و بررسی دلیل تخلیه نشدن آب لباسشویی بوش .
  • ✅ E18 | F18 : نکشان‌دهنده یکی از مشکلات لباسشویی بوش مبنی بر مسدود شدن پمپ تخلیه و بررسی طرز نصب شلنگ مخصوص تخلیه دستگاه.
  • ✅ E19 | F19  : افزایش مدت زمان گرم شدن آب، خراب شدن المنت و ایجاد ضعف در ولتاژ برق
  • ✅ E20 | F20  : بررسی المنت و سنسور NTC
  • ✅ E21 | F21  : نشان‌دهنده بروز خطا در موتور و بررسی برد الکترونیکی، موتور یا المان‌های دستگاه و اقدام برای تعمیر موتور لباسشویی بوش
  • ✅ E23 | F23 : خراب شدن اکوا استاپ یا بسته بودن شیر آب.
  • ✅ E25 | F25 :  بررسی سنسور AQUA و کف دیگ لباسشویی
  • ✅ E26 | F26 : بررسی هیدروستات و میزان ولتاژ به صورتی که بین 5/0 تا 5/3 باشد.
  • ✅ E27 | F27 : نشان‌دهنده بروز گرفتگی در قسمت شیلنگ هیدروستات و بررسی این قسمت.
  • ✅ E28 | F28  : نشان‌دهنده خراب شدن سنسور کف دیگ یا شکستگی آن و بررسی سنسور
  • ✅ E29 | F29 : بسته بودن شیر آب و بررسی سنسور کف دیگ و اکوا استاپ.
  • ✅ E31 | F31 : بروز یکی از مشکلات لباسشویی بوش در پمپ تخلیه، هیدروستات، شیلنگ خروجی و هیدروستات.
  • ✅ E32 | F32  :  نشان‌دهنده زیاد یا کم بودن تعداد لباس‌ها نسبت به ظرفیت دستگاه در زمان خشکشویی.
  • ✅ E34 | F34 : نشان‌دهنده گرفتگی در میکرو سوئیچ درب یا خرابی آن و اهمیت بررسی این قسمت.

جهت تعمیر و عیب یابی دقیق و حرفه ای با آسایش خدمات تماس بگیرید .

تماس با آسایش خدمات  📞

 

تشخیص و عیب یابی لباسشویی بوش در مشهد

در تولید و ساخت ماشین لباسشویی بوش از جدیدترین تکنولوژی استفاده شده است و به همین دلیل تشخیص ، عیب یابی لباسشویی بوش و تعمیر آن نیاز به تعمیر دوره دیده و با تجربه است تا بتواند دلیل مشکلات را پیدا کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن به اطلاع شما برساند .

تشخیص و عیب یابی لباسشویی بوش در مشهد به عهده آسایش خدمات مرکز تعمیرات لباسشویی بوش است . این مرکز با کسب نمایندگی مجاز جهت تعمیرات لوازم خانگی بوش در مشهد در سریع ترین زمان ممکن تعمیرکار حرفه ای جهت عیب یابی لباسشویی بوش به محل اعزام می کند  .

 

تعمیر لوازم خانگی بوش در مشهد با آسایش خدمات

 

آسایش خدمات ؛ نمایندگی تعمیر و عیب یابی لباسشویی بوش در مشهد

اگر ساکن شهر مشهد هستید و به دنبال شرکتی معتبر برای تعمیر و عیب یابی لباسشویی بوش می گردید ، آسایش خدمات با برخورداری از تجربه بالا و نیروی ماهر می تواند به شما کمک کند .

کافی است جهت رفع مشکلات ماسین لباسشویی بوش ، با اسایش خدمات تماس بگیریدو یا فرم درخواست تعمیر را پر کنید . در  کوتاه ترین زمان ممکن تکنسین متخصص اعزام و جهت رفع مشکلات و عیب یابی لباسشویی بوش اقدام می کند .

آسایش خدمات مرکز تعمیرات لوازم خانگی و نمایندگی مجاز تعمیر لباسشویی بوش در مشهد تجربه ای جدید و متفاوت می باشد .

 

تماس با آسایش خدمات  📞

 

 


سوالات متداول

مشکلات رایج در ماشین لباسشویی بوش چیست ؟

  1. ماشین لباسشویی بوش روشن نمی شود
  2. درب لباسشویی بوش قفل شده است
  3. لباسشویی بوش شروع به کار نمی کند
  4. لباسشویی بوش آبگیری نمی کند
  5. و....

عیب یابی لباسشویی بوش چگونه انجام می شود ؟

بروز مشکل در عملکرد ماشین لباسشویی بوش ممکن است به دلایل مختلف اتفاق بیافتد از نوسان برق گرفته تا کهنگی قطعات و یا استفاده نادرست از دستگاه ! جهت تعمیر و عیب یابی لباسشویی بوش باید به نمایندگی مجاز تعمیرات لوازم خانگی بوش در مشهد تماس بگیرید .

تشخیص و عیب یابی لباسشویی بوش در مشهد توسط چه کسی انجام می شود ؟

تشخیص و عیب یابی لباسشویی بوش در مشهد به عهده آسایش خدمات مرکز تعمیرات لباسشویی بوش است . این مرکز با کسب نمایندگی مجاز جهت تعمیرات لوازم خانگی بوش در مشهد در سریع ترین زمان ممکن تعمیرکار حرفه ای جهت عیب یابی لباسشویی بوش به محل اعزام می کند  .
5/5 - (3 امتیاز)

درخواست سرویس و تعمیر از آسایش


    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *