لوگو آسایش خدمات

آسایش خدمات

تعمیر و سرویس لوازم خانگی

آدرس دفتر ما

مشهد، امام خمینی 60

نکات تعمیر و نگهداری از ماشین لباسشویی

نکات تعمیر و نگهداری از ماشین لباسشویی
58
13 ژانویه 2024
مدیر سایت

راهنمای نگهداری از ماشین لباسشویی

سال هاست ماشین لباسشویی به یکی از ضروری ترین لوازم خانه تبدیل شده است . دیگر نمی توان هیچ خانه ای را بدون ماشین لباسشویی تصور کرد و نبود آن می تواند منجر به چالش های بزرگ و استرس های زیادی در خانواده شود .

ماشین لباسشویی به منظور رفاه و آسایش در خانه ساخته و کم کم به یکی از لوازم اساسی خانه تبدیل شد .عدم نگهداری از لباسشویی می تواند منجر به خرابی و کاهش طول عمر مفید ماشین لباسشویی شود و هزینه مازاد به همراه داشته باشد . اگر بدانید چگونه و چطور از ماشین لباسشویی استفاده کنید از نیاز به تعمیر لباسشویی مبرا می شوید .

نگهداری از ماشین لباسشویی با آسایش خدمات

برای آشنایی با نکته های مهم نگهداری از ماشین لباسشویی و استفاده صحیح از ماشین لباسشویی تا پایان این مقاله با آسایش خدمات همراه باشید :

 تماس با آسایش برای تعمیر لباسشویی  📞

 

مهم ترین نکات نگهداری از ماشین لباسشویی

با توجه به تورم و بالا رفتن هزینه خرید ماشین لباسشویی ، منطقی ترین راه استفاده درست و نگهداری از ماشین لباسشویی است . به طور حتم هزینه تعمیرات لوازم خانگی از هزینه خرید مجدد آن کم تر است .

با اطلاع از این نکات می توانید جلوی خرابی ماشین لباسشویی را بگیرید و مدت زمان بیشتری از این وسیله مفید استفاده کنید .

  1. ☑️ بیشتر از ظرفیت ماشین لباسشویی را پر نکنید . این کار می تواند به موتور لباسشویی فشار وارد کند .
  2. ☑️ به صورت دوره ای ماشین لباسشویی را خالی و با آب داغ شستشو دهید .این کار می تواند مانع از رشد قارچ و باکتری در دستگاه شود .
  3. ☑️  فیلتر های آب ماشین لباسشویی را تمیز کنید تا از وارد شدن خاک و آلودگی به داخل لوله جلوگیری شود .
  4. ☑️ هر چند وقت یکبار ، محفظه کشویی مواد شوینده را تمیز کنید تا باعث شکل گیری رسوب و انسداد لوله نشود .
  5. ☑️ از برنامه مناسب برای شستشوی لباس استفاده کنید .
  6. ☑️ محل مناسبی برای قرار دادن ماشین لباسشویی انتخاب کنید . دستگاه باید در نزدیکی پریز برق ، لوله آب و فاضلاب باشد .
  7. ☑️ دستگاه را تنظیم و تراز کنید تا باعث لرزش ماشین لباسشویی نشود . عدم تراز بودن لباسشویی می تواند منجر به آسیب های جدی و پر هزینه شود .
  8. ☑️ برای جلوگیری از نوسان برق و نگهداری از ماشین لباسشویی ، از محافظ برق لوازم خانگی استفاده کنید .
  9. ☑️ پس از پایان کار لباسشویی ، درب ماشین را 15  الی 30 دقیقه باز بگذارید تا رطوبت ونم داخا دستگاه خشک شود .
  10. ☑️ نسبت به تمیزی لاستیک و شیشه درب ماشین لباسشویی ، بدنه و کناره های دستگاه کوشا باشید .

انجام این نکات ساده اما مهم در نگهداری از ماشین لباسشویی می تواند شما را از مراجعه به  تعمیرات لباسشویی بی نیاز کند . اما در صورتی که به خدمات و نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی در مشهد نیازمند شدید می توانید با اسایش خدمات مرکز تعمیر لوازم خانگی در مشهد مراجعه کنید .

 

 

روش های افزایش طول عمر لباسشویی

اگر به نکات نگهداری از ماشین لباسشویی دقت کنید می توانید طول عمر ماشین لباسشویی خود را افزایش دهید . همچنین دانستن موارد زیر به افزایش طول عمر ماشین لباسشویی کمک می کند :

نگهداری از ماشین لباسشویی با آسایش خدمات

  • ✅برای نصب و راه اندازی ماشین لباسشویی به نمایندگی مجاز مراجعه کنید .
  • ✅در صورت بروز مشکل با تعمیر کار متخصص لوازم خانگی تماس بگیرید .
  • ✅از پودر مناسب ماشین لباسشویی و جنس مرغوب استفاده کنید .
  • ✅نوسان برق را جدی بگیرید .
  • ✅نسبت به تمیز نگه داشتن ماشین لباسشویی حساس باشید .
  • ✅فاصله لازم را با سایر لوازم برقی حفظ کنید .
  • ✅روش صحیح استفاده از ماشین لباسشویی را از نصاب بپرسید و یا در کاتالوگ مطالعه کنید .

 

 تماس با آسایش برای تعمیر لباسشویی  📞 

 

نکات نصب و راه اندازی ماشین لباسشویی

پس از خرید ماشین لباسشویی ، اولین اقدام نصب و راه اندازی آن است . دقت داشته باشید که برای نصب ماشین لباسشویی به نمایندگی مجاز مراجعه کنید تا بتوانید از مزایای گارانتی استفاده کنید . اگر ساکن مشهد هستید می توانید با مرکز تعمیرات لوازم خانگی در مشهد ،آسایش خدمات تماس بگیرید . آسایش ، با مجوز نمایندگی و تعمیر ماشین لباسشویی ، برند های بوش ، سامسونگ ، ال جی ، دوو و پاکشوما در مشهد می تواند بهترین خدمات با در سریع ترین زمان ممکن به شما ارائه دهد .

نگهداری از ماشین لباسشویی با آسایش خدمات

پیشنهاد می شود بخوانید : دلیل جمع شدن آب در ماشین لباسشویی

تعمیر ماشین لباسشویی

همان طور که می دانید ، ماشین لباسشویی مانند سایر لوازم برقی دیگر از برد های ظریف و حساس الکترونیکی ساخته شده است . گاهی ممکن است با رعایت تمام نکات نگهداری از ماشین لباسشویی ، شاهد نقص یا خرابی در دستگاه باشید .

توجه داشته باشید هر چقدر تکنولوژی استفاده شده در ساخت ماشین لباسشویی جدید تر و پیچیده تر باشد ، تعمیرات آن سخت تر و حساس تر است . به همین دلیل توصیه می شود در صورت بروز مشکل ، حتما به نمایندگی و تعمیرکار ماهر مراجعه کنید تا هزینه اضافی به دوشتان نگذارد .

در صورتی که ساکن مشهد هستید ، آسایش خدمات می تواند به شما در جهت مشاوره نگهداری از ماشین لباسشویی و تعمیرات انواع ماشین لباسشویی در مشهد کمک کند . از جمله :

تعمیر لباسشویی در مشهد با آسایش خدمات

 

تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در مشهد : تیم حرفه‌ای و شناخته شده ما این قابلیت را در اختیار دارد تا از تکنسین‌ها و تعمیرکاران متخصص برای تعمیر لباسشویی ال جی در مشهد استفاده کند. این اطمینان وجود دارد که تمام تعمیرکاران ما دوره تخصصی تعمیرات را به بهترین نحو ممکن پشت سر گذاشته‌اند و می‌توانید با اطمینان کامل ماشین لباسشویی یا دیگر لوازم برقی آسیب دیده را به آن‌ها بسپارید.

تعمیر ماشین لباسویی سامسونگ در مشهد : احتمال خراب شدن و ازکارافتادن لباسشویی سامسونگ در هر مدل و هر اندازه و ظرفیتی امکان دارد؛ بنابراین تنها کاری که می‌توان در این جهت انجام داد تعمیر ماشین لباسشویی است؛ زیرا خرید ماشین لباسشویی مجدد قیمت بالایی دارد آسایش خدمات تماس بگیرید . شما می‌توانید تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در مشهد را به

تعمیر ماشین لباسشویی بوش در مشهد : برد حساس، سیستم کنترل پیشرفته، تایم‌های متفاوت شست‌و‌شو در این محصول پرطرفدار موجب شده تا سرویس و تعمیر آن به افراد خبره و متخصص سپرده شود.‌ ماشین‌های لباسشویی بوش از جمله دستگاه‌های حساسی هستند که برای تعمیر آن‌ها نیاز به کمک گرفتن از مراکزی است که خدمات تعمیر تخصصی این دستگاه‌ها را به بهترین صورت به کاربران ارائه می‌دهند. هیچ‌گاه لباسشویی خود را به مراکز نامعتبر نسپارید.

تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما در مشهد : احتمال خراب شدن ماشین لباسشویی پاکشوما مانند همه برندها وجود دارد؛ تنها کاری که در جهت چنین اتفاقی می‌توان انجام داد تعمیرات لباسشویی است. برای بهره‌مندی از خدمات آنلاین و یا حضوری تعمیر لباسشویی پاکشوما در مشهد می‌توانید از طریق سایت آسایش خدمات اقدام کنید .

تعمیر ماشین لباسشویی دوو در مشهد : در این زمینه مرکز تخصصی تعمیر لباسشویی دوو در مشهد می‌تواند بهترین خدمات ممکن را به تمام افرادی که به دنبال معتبرترین تعمیرکاران و تکنسین‌ها هستند ارائه دهد. پس در زمان به وجود آمدن مشکل برای ماشین لباسشویی دوو این امکان فراهم است تا با تیم خبره آسایش خدمات  تماس حاصل فرمایید.

تعمیر لباسشویی در مشهد با آسایش خدمات

با رعایت نکات نگهداری از ماشین لباسشویی می توانید از بروز مشکلات جدی خودداری کنید . اما اگر به هر دلیلی از نوسان برق گرفته تا عدم استفاده صحیح و نداشتن اطلاعات کافی درباره نگهداری از ماشین لباسشویی با نقص یا ایراد در کارکرد ماشین لباسشویی روبرو شدید با نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی و ماشین لباسشویی در مشهد آسایش خدمات تماس بگیرید .

 

 تماس با آسایش برای تعمیر لباسشویی   📞


 

سوالات متداول

چگونه می توان طول عمر ماشین لباسشویی را افزایش داد ؟

اگر به نکات نگهداری از ماشین لباسشویی دقت کنید می توانید طول عمر ماشین لباسشویی خود را افزایش دهید .

مهم ترین نکات نصب ماشین لباسشویی در مشهد چیست ؟

پس از خرید ماشین لباسشویی ، اولین اقدام نصب و راه اندازی آن است . دقت داشته باشید که برای نصب ماشین لباسشویی به نمایندگی مجاز مراجعه کنید تا بتوانید از مزایای گارانتی استفاده کنید .

در صورت خرابی ماشین لباسشویی اولین کاری که باید انجام دهید چیست ؟

با رعایت نکات نگهداری از ماشین لباسشویی می توانید از بروز مشکلات جدی خودداری کنید . اما اگر به هر دلیلی از نوسان برق گرفته تا عدم استفاده صحیح و نداشتن اطلاعات کافی درباره نگهداری از ماشین لباسشویی با نقص یا ایراد در کارکرد ماشین لباسشویی روبرو شدید با نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی و ماشین لباسشویی در مشهد آسایش خدمات تماس بگیرید .
4.7/5 - (3 امتیاز)

درخواست سرویس و تعمیر از آسایش


    4 پاسخ به “نکات تعمیر و نگهداری از ماشین لباسشویی”

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *